• Nedoporučuje obchod

    10 %

    postkomunistycký přístup

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojen/a s našimi službami. Rádi bychom znali důvod Vašeho negativního hodnocení, děkujeme, GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neodpovídá obrázku a popisu

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, obrázky jsou vždy ilustrační. Pokud jste obdržela produkt, který rozměry či barvou neodpovídá nabízenému zboží, je potřeba nám nahlásit reklamaci. S pozdravem GASTROMANIA.CZ

  • Nepřišel žádný email s potvrzením objednávky

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, potvrzovací e-mail je vždy automatický generován. Je možné, že byla z Vaší strany zadaná nesprávná e-mailová adresa nebo Vám mail zapadl do spamu. S pozdravem GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nedoručena. Obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, dodací lhůta je uvedena na našem e-shopu a v potvrzovacím e-mailu. S pozdravem GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Měl jsem objednané dva kusy košťat do pizza pece. Slečna mi za dva dny zavolala, že mají na skladě jenom jeden jestli to nevadí a druhý pošlou za měsíc! Řekl jsem o.k. nevadí my potřebujeme akutně alespoň jednu a ta druhá nehoří! Za týden mi slečna napíše, že se omlouvá a nemají na skladě ani to jedno! Píšu jí jestli nemají alespoň nějakou náhradu abychom to mohli použít! Neodpověděla! Takže na Vás kašlu a jdu si po 10 dnech koupit kartáč do pece jinde!!!! Maucta!!!!!

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, mrzí nás vzniklá situace, za kterou se omlouváme. Na všechny e-maily a dotazy se snažíme odpovídat v nejkratším čase, pokud se tak nestalo, došlo k chybě technické nebo lidské, za kterou se omlouváme. S pozdravem GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací lhůta i když je zboží skladem.
    Poslali mi zboží jako největší odpad z výroby.
    Od nového zboží čekáte že bude pěkně vypadat a né že bude křivé odřené a nakřivo smontované. Zklamaní
    Po kontaktování místo aby zklopily hlavu a omluvili se tak vám div nevypadají a odkážou vás na reklamační formulář který vše jen prodlužuje. Zasloužili by kontrolu obchodní inspekce.

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, mrzí nás vzniklé komplikace s poškozeným zbožím. Na reklamační formulář jste byl odkázán správně, dle obchodních podmínek, se kterými jste souhlasil potvrzením a odesláním objednávky. Písemné nahlášení reklamace a vypsání reklamačního protokolu je běžná praxe každého e-shopu. Na obchodní inspekci se samozřejmě kdykoliv můžete obrátit, ale v tomto případě k tomu nebyl žádný důvod. S pozdravem GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    6 dní od objednávky a zboží stále nemám.

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, dodací lhůtu uvádíme u každého produktu + v potvrzovacím e-mailu. S pozdravem GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá čekací doba na zboží. 1 měsíc

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokokojenost s termínem dodání. Delší dodací lhůta se vyskytuje především u zboží, které stahujeme z Itálie. S pozdravem GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • vyšší cena
    • záměrně uváděná nižší cena přepravy

    Na stránkách uvedena cena přepravy 169,-Kč, po objednání přijde mail, že bohužel zjistili váhu 34kg a cena dopravy je 667,-Kč. Ale váhu znají a mají ji uvedenu v popisu výrobku. A mají to tam pořád i po upozornění.

  • Objednávku jsem odeslal 3.7, dnes je 18.7 a nic. 9.7 došel požadavek, abych se vyjádřil k objednávce. Co dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostupnost byla týden a ptáte se na spokojenost s obchodem. Mlživé a nedostatečné informace pro zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NIC

    Tomuto e-shopu se vyhněte obloukem. Ani 30 dní jim na doručení nestačí. Nechápu, jak v této době mohou podobné e-shopy ještě fungovat. 12.6. objednávka provedena. 17.6. si drze napíší o sdělení hodnocení a dnes, 14.7. zboží stále nedoručeno. Tento e-shop je jedna velká katastrofa.

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, na našem e-shopu najdete více než 50 000 položek s různými dodacími lhůtami. Některé máme skladem, většinu ale objednáváme u různých dodavatelů z celé Evropy. Máme velmi širokou nabídku gastro vybavení, což většina našich zákazníků velice oceňuje. Bohužel v některých případech na úkor termínů dodání. Na některé zboží čekáme i měsíc nebo více (např. Itálie). Dodací lhůty máme u produktů vždy uvedeny, volba je tedy na každém kupujícím, zda je ochoten počkat. S pozdravem, GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 5.6 do teď nedorazilo

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, mrzí nás dlouhá dodací lhůta. Záleží také na tom, jaké zboží jste objednal. U některých produktů je delší dodací lhůta, nebo zboží mohlo být vyprodáno. Děkujeme za pochopení, GASTROMANIA.CZ

  • Jak mohu hodnotit, když zboží ještě nedorazilo. O platbu jsem byl urgován dva dny po zaplacení. Zatím tedy žádné nadšení z tohoto nákupu. Snad alespoň zboží bude odpovídající.

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, dotazníky bohužel často přicházejí dříve než zboží :) Nemůžeme to ovlivnit. Doufáme, že vše dopadlo dobře. S pozdravem GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V dnešní době čekat na 4 popelniky tyden a déle je fakt tragicke to si je rychleji vyrobím

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, Vaši objednávku evidujeme jako vyřízenou v avízované dodací lhůtě, k žádnému prodlení z naší strany nedošlo. S dodací lhůtou jste byl seznámen již při objednání zboží. Děkujeme za pochopení, GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem si zboží, které bylo avizováno, že je u dodavatele. Jenže mi přišlo potvrzení ve kterém byl termín doručení 67 prac. dní. Tak jsem tam volal, milá paní nicméně mi řekla, že to není ani u dodavatele a proto tam mají tak dlouhou dodací lhůtu. Jenže kdyby to uvedli hned při objednávání, tak bych to vůbec neobjednával a nakoupil rovnou v jiném obchodě. Objednávku jsem zrušil

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, mrzí nás vzniklé komplikace. Na vyprodání skladových zásob u dodavatele bohužel není náš obchod schopen ihned reagovat. Děkujeme za pochopení, GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Etažér přišel křivý, vada výroby. Škoda. Jinak jednání vstřícné, rychlé. Po odmontování jednoho patra je použitelný.

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás vzniklé komplikace, které doporučujeme řešit formou reklamace. S pozdravem, GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé dodání, dle paní která vyrizovala objednávku měl balíček dorazit ve čtvrtek, v sobotu stále nemám. Objednáno 12.5 a 20.5 stále zboží nemám.

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, u některých produktů avízujeme dodací lhůtu až 21 prac. dní. Pokud nemáme skladem, objednáváme u dodavatele. Dodací lhůta je vždy uvedena i v potvrzovacím mailu, který je zaslán ihned po vytvoření objednávky. Děkujeme za pochopení, GASTROMANIA.CZ

  • Nevýhodou je, že lze nakupovat jen v sériích

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Jelikož se specializujeme na vybavení profesionálních gastronomických provozů, jsou produkty z kategorie servírování (talíře, příbory apod.) prodávány v sadách 6, 12 a 24 ks. Některé lze však objednat po kusech, vždy je uvedeno u daného produktu. Děkujeme za pochopení, GASTROMANIA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Gastromania.cz

    Dobrý den, dodací lhůty vždy uvádíme u každého produktu a po odeslání objednávky také automaticky vygenerovaným e-mailem. S pozdravem, GASTROMANIA.CZ