Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal jsem zboží 17.2. Tento den mi přišlo potvrzení o zpracování objednávky viz níže
    "Vaši objednávku právě vyřizujeme a po zabalení bude předána přepravci, nebo odeslána na výdejní místo. O dalším postupu budete informování e-mailem. V tuto chvíli již nelze měnit obsah objednávky. Po přihlášení můžete sledovat pohyb zásilky u přepravce."
    18.2. mně kontaktoval zástupce společnosti že zboží nejde dodat způsobem který jsem vybral kvůli velkému množství láhvi. Dohodli jsme náhradní způsob doručení.
    19.2. mně kontaktovala zástupkyně společnosti že vlastně jednu položku která tvořila polovinu objednávky vlastně už nemají.
    Tak jsem objednávku zrušil. Tak asi tak...

  • Bohuzel nemuzu zpet reagovat na komentar, ktery tento obchod napsal k memu hodnoceni. Neuveritelne jak mohou dale lhat a jeste to svadet na me :) Ano nechci zbozi po expiraci vymenit protoze po peripetiich s timto obchodem se mi nechce tomu venovat dalsi cas a penize na posilani baliku tam a zpet. To je opravdu vas argument na to ze jste neco poslali po expiracce?

    to ze kavu NECHCI VYMENIT prootze tim nechci ztracet DALSI CAS A PENIZE nemeni NIC NA TOM ze jste poslali kavu po expiracni dobe. TECKA.

    Takove kecy ze se se mnou nekdo nemohl spojit telefonicky si nechte pro sebe. Nemam ani zmeskany hovor ani nic jineho. Celou dobu jste komunikovali emailem.

    Ze vam neni trapne. Kdyz udelate chybu meli byste se podrzet za nos a ne lhat a hazet to na zakaznika.

    Komunikace:

    ja 29.6.2017 10:02
    vy: 30.6. 2017 8.11

    ja 30.6.2017
    vy 3.7.2017

    Ostatne z komentaru je videt ze tento problem neni ojedinely

  • : Dobry den, zakaznik si stezoval na proteklou lahev. Nabidli jsme mu vymenu, nebo vraceni penez, zde jeho reakce (cela konverzace k dispozici): Zaslat zpět za 120, dostat lahev v ceně cca 179, dobrý nápad. Fotografie v příloze. Toto hrubé jednání si ale vyprošuji. Já vlastně ani jiné jednání nečekal. Kompenzaci od takového jedince snad ani nechci. Ještě byste si to spletl s kompenzací charakteru, u kterého by se každý normální člověk lehce osypal. A možná by mi teklo cosi blíže nespecifikovatelného nejen z lahve, ale možná i z některého tělního otvoru, což určitě nechci! A když moje věc, tak moje věc, nechci na dané recenze slyšet žádné stížnosti - je pravdivá. Děkuji, těšilo mě, zkuste autofelaci, uleví se vám od přetlaku, když takto jednáte s klienty.

  • Silně nedoporučuji tento obchod! Poslané zboží bylo neadekvátně zabaleno a obsah jedné z lahví prostě vytekl. Po zjištění této skutečnosti začal být zástupce obchodu velmi hrubý, ačkoliv mu byla poskytnuta fotodokumentace. Neboť přidat hodnocení z nějakého důvodu nemohu, posílám to aspoň sem - snad si to někdo přečte. :) Podobné jednání je u prodejce prostě přes čáru!

  • Vzhledem k tomu,že nemohu přidat recenzi, píši sem - v neděli 13.12. jsem objednal 3x zboží, u každého bylo uvedeno Expedujeme do 24hod. Ještě ve středu 16.12. tedy třetí pracovní den, byla objednávka uvedena pouze jako přijatá. Telefon mi nikdo nezvedal, takže jsem zakoupil jinde. Bohužel musím konstatovat, že po několika letech je toto první obchod, který zboží skladem nebyl schopen vyexpedovat ani třetí pracovní den.

  • Markéta Cuplová:
    http://img17.rajce.idnes.cz/d1702/11/11253/11253005_e01a060577c680f8f2e59833b10aa5a8/images/gastro.jpg

    http://img17.rajce.idnes.cz/d1702/11/11253/11253005_e01a060577c680f8f2e59833b10aa5a8/images/gastro2.jpg

  • Dobrý den,

    vzhledem k tomu, že Gastroklub má na starost zřejmě banda pohádkářů, uvádím zde záporné hodnocení a reaci obchodu na pravou míru.....

    Zboží jsem objednávala na dobírku, to za prvé.
    Za druhé, dne 30.3. se mi zaměstnanec omlouval do telefonu, že zásilka bude bohužel bez ananasového džusu, což bylo bráno na vědomí a odsouhlaseno. 30.3. 17:05 od Vás přišel email, že zásilka byla odeslána.

    [IMG]http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=16142953838714[/IMG]

    [IMG]http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=8142953849713[/IMG]

    Na důkaz těchto tvrzení, mám samozřejmě emailovou komunikaci.
    Budoucím zákazníkům přeji hodně úspěchů s objednávkami.

    S pozdravem Cuplová M.