Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Barvy knoflíku neodpovídají obrazkum. Kdyz jsem si dovolila knofliky vratit, majitelka byla velmi neprijemna.

    Reakce obchodu Ganella

    Dobrý den paní Melounová,
    mrzí mne, že Vám má e-mailová komunikace přišla velmi nepříjemná.
    Respektovala jsem, že se Vám barva knoflíků nelíbí.
    To se v internetovém prostředí stává, že se odstín nepotká s realitou a očekáváním.
    Navrhla jsem Vám, že můžete knoflíky vrátit a odstoupit od smlouvy.
    Fotila jsem na Vaše přání všechny růžové perleťové knoflíky, protože jste nevěřila, že jsme poslali ten správný.
    Knoflíky jste vrátila, ale pět z patnácti jste si nakonec ponechala. I přesto, že se Vám nelíbily.
    Zásilku jste nedbale zabalila a jeden knoflík dorazil rozbitý.
    I tak jsme Vám jej uhradili.

    S pozdravem
    Veronika

  • zboží pravděpodobně balí a nabídku dělá člověk, který nezná barvy, protože místo růžové mi přišla lila fialová a při kontrole jsem zkistila, že i tak je v nabídce označena, že jsem se nespletla. Růžová vypadá opravdu jinak než lila fialová.

    Reakce obchodu Ganella

    Dobrý den paní Svitáková, mrzí nás Vaše negativní reakce.
    je obecně platné pravidlo, že barvy na internetu mohou zkreslovat. V tomto případě to tak ale není!
    Vy jste měla objednanou Merino Extra Fine 16 a ta je opravdu růžová.
    A Vaše urážka o neznalosti barev nebyla pěkná...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem zboží téměř za 3000,- Kč a přesto jsem musela platit poštovné a balné (je vcelku obvyklé, že u dražších zásilek prodejce dává toto jako bonus zdarma). Balíček však byl zabalen naprosto nevhodně a nedostatečně, nacvaklý pouze v obyčejné tenké plastové obálce formátu A4. Ta se během přepravy roztrhla až ke zboží, tedy k vlně (bylo ještě v jednom sáčku, který se také roztrhnul). Toto však neberu jako chybu dopravce. Je jasné, že zásilky tohoto rozměru se třídí automaticky a měkká zásilka se na přepravníku zmáčkne a snadno roztrne. Tak drahé zboží by mělo být zabaleno v krabici, zvlášť když je účtováno balné.

    Reakce obchodu Ganella

    Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi.
    Ano, objednala jste téměř za tři tisíce a my máme poštovné zdarma nad tři tisíce. Stačilo si přečíst podmínky.
    To za Vás bohužel nedokážu udělat.
    Pokud byl balíček při přepravě poškozen, nemusela jste jej přebírat.
    Snad Vám alespoň malou radost udělal dárek, který jste si u nás vybrala.
    Mějte i tak krásný a usměvavý víkend

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Každé klubko přízí mělo uzly.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Pozor na barevné vzorníky, nemusí se vždy schodovat!

    Velký výběr přízy a všeho k Vašemu pletení či háčkování...
    Objednávka super ze 3 barev pouze 1 nesouhlasila dle obrázku, takže pozor při vybírání barev...
    Při komunikaci, že barva absolutně nesedí dle vzorku, nikdo po 1 týdnu zatím nekomunikoval...
    Už zde vlnu nekoupím!!!

    Reakce obchodu Ganella

    Dobrý den paní Michaelo, mrzí mne Vaše negativní reakce. Upozorňujeme na to, že vzhledem k nastavení monitoru se barvy mohou lišit.
    Posílala jsem Vám foto z telefonu, ale až po prověření jsem zjistila, že mi e-mail zůstal viset v neodeslaných.
    Za to se omlouvám a situace mne mrzí.
    Dle Vaší reakce vidím, že se již nemusím o nápravu pokoušet.
    S přáním pěkných dnů

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • sortiment
    • hodně měpřekvapilo,že barvy příliš neodpovídají a to ve 3 případech ze 4

    materiál mi vyhovuje, takže jsem barvy prostě vzala na vědomí i když původní představa byla jiná - je to na každém, jak se k tomu postaví

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • fotografie barevně neodpovídají realitě, vše jsem vrátila a vyhodila tím pádem 100 Kč do vzduchu

    Reakce obchodu Ganella

    Vážená paní Luiso Geisslerová,
    není třeba být úplně negativní, vyplnila jste, že zboží k Vám dorazilo poškozené, zajímavé je, že k nám se vrátilo zcela v pořádku, zřejmě se tedy cestou klubíčka vlny "opět opravila", dále, že barevně neodpovídá skutečnosti. Výrobce Drops - od kterého jste vlnu zvolila prodává celosvětově převážně na internetu, "hodně" tedy záleží na čem si obrázky prohlížíte. Dodací lhůta je běžně 2dny od přijetí objednávky, což bylo dodrženo. Peníze jsme Vám obratem vrátili na Váš účet.
    Přeji Vám krásné Vánoce, vždyť i Vy si je určitě zasloužíte
    Petr Š.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nemaji zastup v dobe dovolene, na zbozi tak musim cekat vice nez 14 dni, toto jsem se dozvedela az z emailu o potvrzeni objednavky

    Reakce obchodu Ganella

    Dobrý den, mrzí nás Vaše reakce, ale informace o dovolené byly dostupné a viditelné na našich stránkách, facebooku i v potvrzovacím e-mailu. Jsme malý rodinný E-shop a více jsme v dané chvíli bohužel udělat nedokázali.
    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • jako každý internetový obchod - pohodlí a nákup v klidu z domova
    • chybí mi zpětná vazba, nepotvrzení objednávky
    • e-mailem,nevím,zda objednané zboží skutečně dojde

    díky slabinám uvedeným výše, bych obchod nedoporučila

    Reakce obchodu Ganella

    Dobrý den paní Jano, potvrzující objednávka Vám dorazí obratem hned po učinění objednávky. Tu generuje systém, pakliže je Váš e-mail správně zadán. Posílala jsem Vám po týdnu nové potvrzení, protože objednávka nebyla uhrazena. Zboží není možné odeslat, pokud platba nedorazí.
    Mrzí mne, že došlo k tomuto nedorozumění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od zakazničiek maju na svojom učte rychlo peniažky ale zakazničky musia minimalne 14dni čakať na svoj tovar...

    dlha čakacia doba...v dnešnej dobe každy zakazník chce mať čo najskôr tovar ,ked za neho platí

    Reakce obchodu Ganella

    Hezký den paní Jano,
    Vaše reakce mě velmi mrzí, protože my se netajíme jak balíčky na Slovensko posíláme. Jaké jsou lhůty a pravidla. Vy jste objednala, proto předpokládám, že jste si naše podmínky odesílání nastudovala.
    Samozřejmě není problém příště poslat přímo Vám- poštovné by nebylo 3Eura, ale 10Eur (což převyšuje výši Vaší objednávky a ještě nesmím zapomenout na 4Eura poplatek za bankovní převod) Není problém příště do poznámky napsat a vše odešleme daleko rychleji!
    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • mal tovar čo som hľadala
    • veľmi dlhá dodacia lehota,

    nakupovala som tu pretože ako jediný mali tovar čo som hľadala,veľmi slabá komunikatívnosť,príliš dlhá dodacia lehota.neodporučujem hlavne pre príliš dlhú čakaciu dobu dodania tovaru

    Reakce obchodu Ganella

    Hezký den paní Jano,
    nerozumím tomu, čemu říkáte slabá komunikace.
    My o všem jasně informujeme na našich stránkách.
    Tzn. jak balíčky na Slovensko odesíláme za jakých podmínek a v jakých termínech. Dokonce jsme tento poslední, který šel k Vám posílali o 4 dny dříve (ne 14. ale 10.) Forma hromadného odesílání a delší dodací lhůta je vyvážena poštovným- u Vás činilo 2,5Eur, což na balík z Čech je minimální!
    Dne 10.12. v 16:25 jste nám posílala e-mail a dotazovala jste se, kdy že balík bude doručen. Odpověděli jsme Vám týž den v 16:38. Možná by se Vašemu zklamání dalo předejít, kdybyste si lépe nastudovala podmínky a nebo se zeptala ještě dříve než objednáte a tak jste rovnou mohla od nákupu odstoupit.
    To, že zboží zatím nedorazilo je dáno tím, že je před Vánocemi a pošty praskají ve švech.
    I tak Vám přeji pěkné předvánoční dny