• Slušné a rychlé jednání
  • Doporučuje obchod

100 %

• Spolehlivost , ale především rychlost dodání objednaného zboží.
  • Doporučuje obchod

100 %

Objednávka vytvořena dne 29.3.2018 v 17:05,v 17:08 jsem zadal příkaz k úhradě na účet me(stejný účet jsjo mám já banku-překlad pro nechápavé) přes internetové bankovnictví (jinak to ani není bezpečné v Česku) jinak platím přes Paypal účet Pokud je někdo natolik neschopný a nenajde svou banku na stránce, neuznačí údaje o účtu +variabilní symbol, tak to jako sorry, ale běžte se zahrabat,vemte to, cim jste se pokoušeli objednat zlaté členství a vyhodte ho z okna, protože pokud někdo nezvládne základní ovládání a označení textu a následně skopirovat do schránky(virtuální ne poštovní) a poté vložit údaje do svého internetového bankovnictví, tak to je u mě neschopnost první třídy. A že si někdo zakoupí kod na hru a neví absolute co a jak, nebo si to předem nezjistí, tak to sorry podruhy=stejná odpověď.Vsechny hry na PC jsou distribuovány digitálně přes služby ORIGINS, STEAM A další a jestliže zakoupim kód na nakou hru pro PC, zjistím di předem jestli je hra pro Steam nebo Origin a pak jej vložím do daného účtu té dané služby. Hra se obdržením kódu nenainstaluje sama od sebe nějakým zázrakem.Takovym komentářům ve stylu co sem zde četl-nezná lék-nákupní greenhorn dává negativní komentář jenom proto že je línej zadat 3 údaje do internetového bankovnictví a poté potvrdit autorizační kód, ktety obvykle chodí na registrovaný telefonní číslo. aspoň mě vždy chodí.
    Samozřejmě kódy pro hry pro Xbox One nebo 360 se zadávají mnohem jednoduše, tedy aspoň já to tak léta letouci dělám.Obdrzeny kód skopirovat, CTRL+C(Klávesová zkrátka) CTRL+V vložit a vložím po přihlášení na xbox live ucet. Xbox live účet NENÍ automaticky gold účet. Gold účtem se stává po zadání kódu pro zlaté členství. xbox live je služba-připojení k internetu a serverům Microsoft a jiných herních vývojářů, kde dochází ke spojení s ostatními konsolemi-hráčy.Snad je tento můj román-kritika některých dostatečná-nejedna se o kritiku obchodu, ale některých expertů-kupujicich.
    Update:po necelé hodině dorazil email oznamující přidání kódu do mého zákaznického účtu na stránce obchodu.Po přihlášení se objevil obrázek naskenovaného kódu. Bylo by lepší mit možnost zobrazit kód ve stylu editace jako přímo vložený (text) přesně jako to má třeba Microsoft, když koupím hru jako gift-dárek tak se zobrazí jako text po přihlášení na stránce s nákupy Microsoft účtu. ale nevadí a je tam i možnost kopírovat a vložit. což je parádní a velice zjednodušené.
    Kód bez problémů funguje, ihned po zadání se zobrazí přesně o co se jedná, prakticky kdekoliv u xbox live cili Microsoft účet, Steam nebo jiné. po potvrzení již nelze jinam kód použít.coz je zcela normální. je to jako sériové číslo u programů, taky je na jedno použití.Objevil se maly problem s kódem, obchod zaslal kód nový s dárkem navíc. absolutně perfektní přístup vyřešení problému.

• Doporučuje obchod

100 %

• Rychlost