• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si koženou peněženku, po měsíci se rozpadla. Reklamace trvala přes 30 dní, musela jsem jim psát upomínku. Poté jsem obdržela poukaz jako náhradu. Vybrala jsem jinou peněženku, kterou měli mít skladem a doplatila ještě 115 Kč, za 2 dny přišel email, že ji nemají, ať si vyberu jinou, jenomže mě už se žádná nelíbí. Psali, že mi těch 115 pošlou zpět a poukaz bude opět aktivní. Takže teď čekám na peníze a na to, až naskladní něco, co se mi bude líbit Takže už několik měsíců jsem bez peněženky. Komunikace příšerná, pořád jen čekám na odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží a velikosti neodpovídají skutečnosti
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží dorazilo doporučenou zásilkou v pořádku a rychle.
    • Po naplnění peněženky běžným množstvím bankovek, mincí a platebních a zákaznických karet se ukázalo, že ji nelze dopnout.

    Zboží jsem obratem zaslala zpět na reklamační adresu firmy 251 62 Tehovec s žádostí o vrácení peněz. Sledováním zásilky na internetu jsem však zjitila, že doporučená zásilka s vrácenou peněženkou leží už týden nevyzvednutá na poště Mukařov, neboť pošta adresáta na uvedené adrese nezastihla. Až po dnešním telefonátu nám bylo sděleno, že si firma nechá zásilku znovu doručit.

    Reakce obchodu Galanto

    Je nám to líto, ale za služby pošty odpovědost neneseme. Se stížností se prosím obraťte přímo na Poštu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • mnoho různých peněženk, ale ne všechny byly hezké, některa příliš mal nepraktická
    • jedna červená velka se mě velmi líbi, tu jsem si nechala ostatní jsem vrátila

    hezké peněženky, ale drahé, vyplatí se pouze přes slevomat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velice spokojená, zboží bylo k prodeji a po zaplacení mi bylo oznámeno,že zboží není!
    Za mě nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil moji objednávku z důvodu nedostupnosti zboží na skladě, ale u zboží stále uvádí, že je skladem do 3 dnů a to i 10dní po mé objednávce!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace s obchodem

    Reakce obchodu Galanto

    Dobrý den,
    o průběhu objednávky je zákazník neustále informován do uvedeného mailu. V případě, že žádný email od nás neobdržíte, zkontrolujte spam, nevyžádanou poštu atd., pokud opravdu žádný mail neevidujete, pravděpodobně došlo k překlepu Vámi zadané e-mailové adresy či nedokončení objednávky. V takovém případě nás prosím kontaktujte na [email protected], anebo telefonicky, rádi chybu dohledáme a napravíme ke spokojenosti všech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné!
    • Lživé informace na webových stránkách, velice špatný přístup k zákazníkovi, pomalé reagování na obdrženou objednávku, nedodání objednaného zboží

    Velice špatný internetový obchod. Nikdy bych nikomu nedoporučil zde nakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V obchodě bylo napsáno skladem,ale přesto zboží skladem nebylo a teď čekám,kdy mi toto zboží dodají.Ty šaty jsem potřebovala použít a teď musím v jiném obchodě koupit jiné.

    Nejdříve se zeptat na zboží zda je opravdu skladem a potom objednávat

    Reakce obchodu Galanto

    U zboží je uvedaná dodací lhůta :
    Dostupnost ve dnech: do 14 dnů


    • Nabízí zboží, které nemá na skladě.

    Reakce obchodu Galanto

    Ano, některé zboží je na objednávku. Dodací lhůta je vždy uvedena u zboží " Dostupnost ve dnech" př. IHNED, DO 10 DNÍ, DO 14 DNÍ atd.
    Galanto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod nereaguje na komunikaci se zákazníkem.

    Prehledné stránky, ale pravdepodobne nikdo nekomunikuje se zákazníkem v případě dotazu (byl to jen dotaz jakým zpusobem bude dodávka dodána

    • nekvalitní zboží