Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po objednání batohu se nikdo neozval.

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši upřímnou reakci.
    Velice se vám omlouváme za způsobené komplikace u vaší objednávky. :(
    Objednávka na vás čeká na prodejně, bohužel vám z technických důvodů a kvůli špatně přehozenému stavu v systému nedorazilo sms upozornění, moc nás toto nedorozumění mrzí...
    Jedná se o naprosto vyjímečnou situaci, které nám nechtěně utekla, ihned jsme ji napravili.
    Na této technické chybě budeme s kolegy z prodejny intenzivně pracovat, aby se již nikdy neopakovala. Zároveň jsme kolegy upozornili, aby si příště dávali mnohem větší pozor.
    Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků a moc nás mrzí, že jsme vás zklamali. Pevně věříme, že nám dáte ještě druhou šanci.
    Na vaši emailovou adresu jsme vám dnes ráno zaslali více informací společně s omluvou.
    Děkujeme mockrát za pochopení a přeji hezký den.

    Linda / FL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem, zaplatila a cca po 3 dnech obchod objednávku zrušil, že už zboží nemá skladem

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše negativní zkušenost s nákupem.
    Z důvodu našich Black Friday slev a přetížení webu v tomto daném týdnu, poslední kus spadl do objednávky pár sekund před vámi a systém nás na chybu neupozornil včas. :(
    Bohužel jsme situaci nedokázali ovlivnit, mrzí nás to. Kolegové dělali vše pro to, aby pro vás zboží dohledali, ale neúspěšně.
    Na vaši emailovou adresu vám byl zaslán slevový kód k dalšímu nákupu jako omluva za způsobené komplikace.
    Děkujeme za pochopení a přeji hezký den!

    Linda / FL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kdyz jsem zadala o prodlouzeni doby vyzvednuti, nekolik dni nereagovali a pak napsali, ze uz to poslali zpet.

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    díky moc za feedback. Moc se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Zákazníkům jsme k dispozici na infolince a na našem e-mailu [email protected] od pondělí do pátku v časech 9:00-17:00.
    Bohužel jsme od vás prosbu o prodloužení objednávky obdrželi v pátek ve večerní hodiny, kdy už jsme nebyli online, mrzí nás to. :(

    V pondělí ráno jsme vám odpověděli, že se objednávka bohužel už automaticky naskladní zpátky, ale že si můžete bez problémů objednávku vytvořit novou - měla byste ji ještě v ten den odpoledne/druhý den na prodejně.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se moc omlouváme za problémy.

    S pozdravem,
    Lenka/ FL

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nesmyslně vysoké ceny

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den Otto,

    díky moc za váš feedback.

    Doufáme, že jste se svojí objednávkou spokojený a že vše proběhlo bez problému. Nicméně nás moc mrzí, že jste při vyplnění dotazníku dal najevo, že byste nás dále nikomu nedoporučil.

    Jelikož nám maximálně záleží na tom, aby byli naši zákazníci 100% spokojení a snažíme se vylepšovat naši dosavadní práci - můžete nám prosím sdělit, proč byste nás nedoporučil? S čím konkrétně jste nebyl spokojený? :)

    Děkujeme předem za váš čas a odpověď.

    S pozdravem,
    Lenka/ FL

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na výdejně nebyly k dispozici kalhoty, které jsou součástí objednávky. Žádná omlouva nebo předem informace o tom, že kalhoty nebudou. To vše nastalo až jako překvapení na prodejně.

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den Adame,

    děkujeme moc za zpětnou vazbu.

    Bohužel došlo nedopatřením ke komunikačnímu šumu mezi námi a kolegy z prodejny a nepodařilo se nám vás o chybě informovat dopředu. Celá situace nás moc mrzí a ještě jednou se vám omlouváme za tuto nepříjemnou zkušenost.

    Zapracujeme na tom, aby se to už nikdy neopakovalo a doufáme, že nám dáte ještě šanci a zavítáte k nám.

    S pozdravem,
    Lenka/ Freshlabels

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízený sortiment je předražený.

    Obchod funguje jako standardní e-shop kvalitně. Komunikace i dodání zboží bylo bezproblémové. Přesto si myslím, že nabízené produkty jsou předražené, což je problém spíše jejich dodavatelů.

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    díky za váš feedback! Ceny produktů jsou udávány a schvalovány vždy jednotlivými brandy.
    V naší nabídce, ale najdete spoustu akcí a sezónních selekcí, které vždy speciálně připravujeme pro jednotlivé kousky :) Věříme, že si z nich každý zákazník najde ten svůj pravý!

    S pozdravem Perla/ Freshlabels

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení až týden po objednávce.

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    díky za váš feedback. Vaší objednávku jsme dopravci předali hned druhý den po objednání. Bohužel se u dopravce zasekla a ten nás o problému neinformoval. Jakmile jste nás kontaktoval, s dopravcem jsme se spojili, vše se vyřešilo a balík odeslali.

    Jako omluvu jsme vám poslali slevu na příští nákup.

    Dodání přes Zásilkovnu je ovšem vždy delší, než přes klasického dopravce. Může trvat i 4 dny. Balík k vám i přes to dorazil v pořádku a jsme rádi že vám vaše kousky můžou dělat radost!

    S pozdravem Pertla / Freshlabels

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedosatek komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    vaší objednávku jsme bohužel museli stornovat, protože během balení jsme zjistili, že boty jsou poškozené a jedná se o poslední kousek. Obratem jsme vás kontaktovali emailem, kde jsme vám jako omluvu také poslali slevu na příští nákup.
    Bohužel i následná komunikace vám nejspíš spadla do nevyžádané pošty, proto jsme se nakonec spojili telefonicky a vše vysvětlili.

    Věřím, že příště bude vše v pořádku a všechny naše emaily si k vám najdou cestu :)

    S pozdravem Perla Freshlabels

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Koupila jsem si mikinu ve slevách. Přišla mi s flekem, což je na bílé mikině, která i po zlevnění není zrovna nejlevnější, docela nanic. V tu chvíli jsem ji asi měla vrátit, ale v jiném obchodě bych ji tak levně nesehnala – z 2500,- na 1600,- myslím. I tak mi nepřijde v pořádku prodávat poškozené oblečení. Kdyby šlo o nějakou šmouhu nebo flek od makeupu tak o nic nejde, tuhle skvrnu jsem ale musela bělit peroxidem, abych ji dostala dolů. I když uznávám, že jsem ji primárně měla vrátit a mikina byla opravdu hodně zlevněná, i tak mi to nepřijde jako férové chování. Jde ale o mou první špatnou zkušenost.

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    Poškozený kousek nás moc mrzí. Vše před balením důkladně kontrolujeme a vždy když se nám něco nezdá, zákazníka kontaktujeme. Ve vašem případě jsme to museli nějakým nedopatřením přehlédnout, za což se moc omlouvám. Samozřejmě jste nám měla hned kontaktovat a vše by jsme s vámi ochotně vyřešili. Jako omluvu jsme vám poslali kredit na příští nákup. Doufám, že vám udělal radost a věřím, že příště už bude vše v pořádku :)

    S pozdravem Perla Freshlabels

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • prodává zboží, které je předražené a vyrobené v Číně
    • Nepodporuje prodej zboží vyrobeného Evropské Unii

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den Miloslave,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že naši selekci takto vnímáte. Naše portfolio značek pečlivě vybíráme na základě přísných kritérií včetně poměru cena/výkon. Ano, máme řadu evropských značek, které mají výrobu lokalizovanou v Číně anebo například ve Vietnamu, nicméně už dlouho neplatí, že by produkty z těchto zemí byly méně kvalitní než ty vyrobené v Evropě. Většina asijských továren je našimi dodavatelem přísně kontrolovaná ať už vlastními zdroji, tak nezávislými auditory, aby splňovala stejné nároky na kvalitu, dopad na životní prostředí a fér pracovní podmínky jako továrny regulované právem EU. To se pak samozřejmě projeví i v ceně produktu, ale za jistotu, že i zboží z dalekých zemích mělo bezpečný a fér výrobní cyklus.

    Značek vyrábějících v EU nabízíme hned několik. Například Loreak, Buffet, Houdini Sportswear, Colorful Standard, Brooks, Novesta, Freitag, Carne Bollente, North Hill, the Nude Label, Birkenstock, M.C.Overalls, WAX London, Rotholz, Jan ’N June, Underground, Ortlieb a mnoho dalších. Hodně značek v dnešní době využívá výrobních kapacit po celém světě, a to často i v kombinaci Asie + EU. Jde o to, kde naleznou tu nejlepší kvalitu za přijatelnou cenu. Kromě evropských značek podporujeme i lokální českou výrobu jako Braasi Industries, Alexmonhart, ODIVI, PLOVE anebo i naši vlastní kolekci FL C 01.

    Věříme, že v dnešním světě globalizace není na místě favorizovat evropské lokace, protože kvalitní zboží můžeme najít napříč celým světem. Zároveň si dobře uvědomujeme, že prodej značek vyrábějících v zemích třetího světa podpoří lokální ekonomiku a zvýší mnohým lidem, závislým na módním průmyslu, životní úroveň, která je v těchto zemích samozřejmě nižší než v EU.

    S pozdravem Perla Freshlabel

  • Zamestnanci se chovali jako kdyby kupujicim delali milost, clovek ma pocit, ze je obtezuje. Naprosto neprofesionalni.

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    Tato vaše zkušenost na naší prodejně nás moc mrzí a ráda bych se vám jménem Freshlabels omluvila.
    S našim týmem se na to zaměříme a věřím, že příště bude vše v pořádku a budete se u nás cítit dobře :)

    Děkujeme za váš feedback.

    S pozdravem Perla Freshlabels

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla zřejmě zrušena ze strany Freshlabels, nicméně jsem o tom doposud nebyla informována, kromě toho, že jsem musela 3x navštívit prodejnu, abych se dozvěděla, že se produkt zřejmě stihnul prodat, zatím co jsem jej objednala. Čekala bych ale, že mi o tom někdo dá vědět a že se nebudu muset po té informaci sama pídit.

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den.

    Za nedorozumění se vám za Freshlabels moc omlouvám. Vždy zákazníky informujeme, když se něco takového stane. Bohužel asi v předvánočním shonu se nějakým nedopatřením stalo, že jsme vám nenapsali.
    Jako omluvu jsem vám poslal slevu na příští nákup. Doufám, že vám udělá radost.

    S pozdravem Perla Freshlabels

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží které jsem si objednala a nutné potřebovala bylo prodáno někomu jinému, nemyslím si že je to znak kvality služeb

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    díky za zpětnou vazbu, bohužel jsme v den vašeho nákupu měli malý systémový výpadek a v mezičase se vámi objednané zboží vyprodalo. Psali jsme vám ohledně vaší objednávky email a poslali vám jako omluvu slevu na další nákup.

    S pozdravem

    Bára//FL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vůbec nedoporučuji

    Objednala jsem zboží on-line na black friday se slevou, když vyzvednoula objednávku, zboží měli vady. Chtěla vyměnit zboží na úplně stejně ale v obchodu řekli ze sleva už neplatí musíme koupit za dražší. Informační linka nereaguje na zprávy. Moc nepřijme že obchod děla takový podvod

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí vzniklá situace, pochybení je na naší straně. Personál na prodejně znovu ohledně výměny/vrácení zboží proškolíme. Ještě dnes by měla být nová šála k vyzvednutí na prodejně – samozřejmě za cenu, za kterou jste ji pořizovala. Na email jsme vám jako omluvu poslali slevu na další nákup.

    S pozdravem

    Bára/Freshlabels

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vyzvednuto na druhý pokus. Při prvním vyzvednutí ji spadl informační systém.

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí vzniklé nepříjemnosti s vyzvednutím vaší objednávky. Ten den vypadlo v celé budově připojení k internetu. V současné době pracujeme na náhradním řešení, jak v takových situacích postupovat. Jako omluvu jsme vám do emailu poslali slevu na další nákup.

    S pozdravem

    Bára/Freshlabels

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Okamžité vrácení peněz
    • Šaty Armedangels Siennaa 1242 dark caramel byly totální propadák... Nekvalitní bavlna, špatně ušité (kroutí se nebo roztahují se oka tam, kde měl být lem) a hlavně se neskutečně zatrhávají a pro běžné nošení nepoužitelné. Pouze střih byl slušivý...

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den Marie,

    moc nás mrzí, že jste se zakoupeným produktem nebyla spokojená. Zatím je to naše první negativní zkušenost s tímto výrobcem. Přineste nám zboží na vrácení, pošleme šaty výrobci. Dokonce teď během Vánoc máme prodlouženou možnost vrácení do 30.1.2020. Na email vám jako omluvu posíláme slevu na další nákup.

    S pozdravem

    Bára/Freshlabels

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velky vyber
    • Neochota pri vraceni nenosenych bot

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    díky za váš feedback a zároveň nás moc mrzí vaše zkušenost. Spojíme se s kolegy z dané prodejny a celou situaci společně probereme. Doufáme, že při dalším nákupu proběhne vše v pořádku.

    S pozdravem Perla Freshlabels

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spatna technicka podpora

    9 dni meli moje penize a tvrdili, ze je "nevidi". Posilal jsem ji vypisy atd okamzite a jejich technicka podpora naprosto neschopna a neochotna pomoct.

    Reakce obchodu Freshlabels.cz

    Dobrý den,

    celá situace nás za Freshlabels moc mrzí.

    Jakékoliv problémy našich zákazníků řešíme okamžitě.
    Jakmile jste nám dal informaci, že vaše platba odešla, začali jsme to řešit. Několikrát jsme ověřili platební portál, který jste k platbě použil. Bohužel se nám platbu nedařilo nalézt. Platební brána nám hlásila platbu jako neuskutečněnou.
    Až na základě další informace od vás, kde jste nám poskytl číslo účtu, na které platba odešla, jsme zjistili, že je na zcela jiném účtu, který nepoužíváme pro online platby.
    Hned co jsme to zjistili, kontaktovali jsme vás a jako omluvu vám zaslali slevu na další nákup.

    Za celé nedorozumění se ještě jednou jménem Freshlabels omlouvám a budeme rádi, pokud zůstanete i nadále naším zákazníkem.

    S pozdravem Perla Freshlabels