• Rozhodně nedoporučuji nikomu koupit EDP Joop All about Eve, 40 ml..... Obarvená pajcovaná voda. Produkt jsem vrátila ihned na místě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nezvládnuté základní automatické procesy (potvrzení objednávky)
    • nulová komunikace - telefon nikdo nebral

    jsem rád, že jsem nevolil platbu předem :)

    • RYCHLOST
    • JAKO KAŽDÝ E-SHOP NABÍZEJÍ NAPODOBENINY ORIGINÁLNÍCH PARFÉMU A V MÉM PŘÍPADĚ SE OBSAH FLAKONU OD ORIGINÁLU AZ TAK MOC NEVZDALIL CO SE VŮNĚ TÝČE, JEN JE POTREBA POUŽÍVAT ČASTEJI A TAK DOPORUČUJI PARFUMERII, KDE PRODÁVAJÍ ORIGINÁLY.

    ORIGINÁL, KTERÝ JSEM MĚL V SADĚ SPOLEČNĚ SE SPRCHOVÝM GELEM, BYL URČITĚ LEPŠÍ VOLBA A PARFÉM UŽ SI NA INTERNETU NIKDY NEKOUPÍM, JSOU TO OBČAS VYHOZENÉ PENÍZE!!! URČITĚ JE LEPŠÍ SI PŘIPLATIT A KOUPIT SI KLIDNĚ 2X DRAŽŠÍ ORIGINÁL. FLAKON VYPADAL NAPROSTO STEJNĚ JAKO ORIGINÁL...

    Reakce obchodu Fragra.cz

    Dobrý den pane Danieli,
    zakoupil jste u nás parfém David Beckham v ceně 277 Kč, zboží je samozřejmě originální, v České republice je pouze 1 oficiální distributor, který nám uvedené zboží dodává, o kvalitě nemáme pochybnost, žádné napodobeniny bychom z pochopitelných důvodů prodávat rozhodně nemohli.
    Fragra.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pote co byl termin mozneho vydeje zbozi 2x presunut z duvodu rekonstrukce - naposledy sms v 8.20 v pondeli, kdy uz jsem pred vasi provozovnou fyzicky stala - nevidim zadne vyhody
    • pote co byl termin mozneho vydeje zbozi 2x presunut z duvodu rekonstrukce - naposledy sms v 8.20 v pondeli, kdy uz jsem pred vasi provozovnou fyzicky stala - nevidim zadne vyhody

    pote co byl termin mozneho vydeje zbozi 2x presunut z duvodu rekonstrukce - naposledy sms v 8.20 v pondeli, kdy uz jsem pred vasi provozovnou fyzicky stala - nevidim zadne vyhody a vasich sluzeb jiz nevyuziji.
    S pozdravem
    Krupkova

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • neznámé
    • dodáno jiné (podobné zboží)než které bylo nabízeno na obrázku,jiná gramáž

    radši si hned zboží po dodání zkontrolujte

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nekvalitní zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi objednano, bohuzel jedina moznost doruceni pres Ceskou postu, Ceska posta nepouzitelna instituce jiz po nekolikate nedorucila a ani se neobtezovala dorucit... spoluprace firem s Ceskou postou bohuzel hazi velmi spatne svetlo na formi samotnou, takze toto byl prvni a take posledni nakup

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • přehlednost
    • pomalá reakce na nedostupnost zboží

    Garance dodání 2 dny neodpovídá.
    Až po 4 pracovních dnech mi sdělili, že objednané zboží není a nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace

    Odeslali mi 50ml parfem na misto 75ml. Byl jsem nucen projit reklamacnim rizenim. Komunikace s obchodem byla komplikovana, telefon uvedeny na webu nikdo nezvedal. Priste budu nakupovat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    vonu ktoru som si objednala ako tester nevonia ako original a ma jinou barvu!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    V případě osobního odběru je účtován poplatek 29 Kč za dopravu objednávky na odběrné místo ( poplatek je účtován za každou jednotlivou objednávku ).
    - naheurece se uvádí, že je zdarma, a přitom vám započítají poplatek 25 Kč. takže bordel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • zboží není originál zabaleno

    nedá se platit kartou

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pozdní odpovědi na maily.
    • Žádná odpověď na telefonáty.

    Obchod nabízí výhodné ceny, ale po vyzkoušení už není tolik kvalitní, zejména v komunikaci a dostupnosti zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nedodržení termínu dodání

    Podle Heureky se tento obchod holedbal dodáním zboží do druhého dne při objednání do 14:00h, což pro mne bylo rozhodující při výběru obchodu. Objednáno 17.12. ve 13:00h a zboží dorazilo až za čtyři dny. Bez jakékoliv informace o zdržení, telefon nikdo nezvedal.

    Nemám důvod zde nakupovat i příště.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dorazilo úplně jiné zboží, než jsem si objednal. Protože by mi ho už nevyměnili do vánoc, tak jsem si ho nechal.

    Můj pocit z tohoto obchodu je velmi negativní. Po obdržení špatného zboží jsem nebyl schpen se s nikým z obchodu spojit. Nemají na stránkách použitelné telefonní číslo, kde by se člověk domluvil. Na maily nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pouze jedno centrální výdejní místo pro více parfumerií
    • dlouhá fronta čekajících zákazníků
    • nevím jak bych zboží reklamoval,i když jsem ihned poznal že se jedná o jiný produkt

    obdržel jsem bez vysvětlení záměny jiné zboží(místo toaletní vody v 50ml lahvičce-kapesní spray 50ml),přitom jsem zboží objednával podle web.stránek firmy správně

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • služby jsou standardně rychlé, ceny velmi příjemné a komunikace na kvalitní úrovni.
    • Jako zásadní nedostatek však považuji nemožnost zvolit jiného dopravce než Českou poštu. Jako v předchozích případech předvedla svou katastrofální neschopnost orientovat se na zákazníka a jeho spokojenost. Manýry monopolu hodné podprůměrné začínající společnosti z devadesátých let nedokázala Česká pošta opustit a její zkostnatělé chování, z něhož na první pohled čiší neochota přizpůsobit se běžnému trhu nezachrání žádná megalomanská a jakkoli drahá reklama v TV či jinde. Zákazníka zajímá služba. Za sebe i své okolí sděluji fakta: za posledního půl roku nedodala Česká pošta jedinou zakázku včas, za jakékoli zpoždění či pochybení se nikdy neomluvila a nepodala žádné vysvětlení. To, že celorepublikový monopol s miliardovými obraty není schopen na své pobočky nainstalovat terminály pro platbu kartou nepotřebuje komentář. V předchozím případě dodávala pošta zásilku celý týden a neobtěžovala se předem podat o SKUTEČNÉM termínu žádné informace, řidič nezavolá a nepošle SMS, volá až je na místě. V daném případě dovezl zásilku o den později a když jsem další den nebyla na místě dopoledne sdělil jen, že zboží bude na nejbliží poště. Na otázku, zda může dovézt zboží o den později, když už nedodrželi termín zaznělo rezolutní :NE. Komplikace, ale budiž: na poště jsem hodlal platit kartou: ty neberem: bankomat je na Palackéno. Jistě ale než vrátím, to mi asi zavřete, že?: No to ano (pošta má jen do šesti, fronta byla cca na 20min). Tak my vám ten balíček dodáme na původní adresu (najednou to jde). Vybrala jsem si tedy z bankomatu 2 tis.Kč, bankomat vydal vcelku. Druhý den řidič dorazil se zásilkou a když viděl bankovku sdělil, nemáte drobné? Nemám. To jste si měla nachystat, když víte, že vám jde balíček. Prosím? To už mi stoupal adrenalin, po všech peripetiích s Českou poštou mi samozvaný manager driver bude sdělovat, co jsem já měla udělat, aby mi pošta konečně milostivě mohla vydat balíček? To si ze mě děláte legraci: Dovezete to pozdě a ještě mi diktujete, co mám děůat? My jsme to nedovezli pozdě, to byla chyba dodavatele: Tím mě neobalamutíte, je to chyba České pošty a neplní své závazky. Na to manager driver hlásí: S tím musíte počítat, když jsou vánoce. Ptám se: Pošta má posledního půl roku vánoce, když nedodala jedinou zakázku včas? Ano a měla jste si to nachystat, když jste věděla, kolik to stojí, protože jste druhá zakázka a sebrala jste mi všechny drobný. Vážení, tohle kdyby mi předvedl zaměstnanec vůči klientovi, tak je do hodiny bez práce.
    • Již nikdy si neobjednám zboží u prodejce, který nenabízí jinou možnost doručení než Českou poštu

    Pokud bude více možností odběru, pak naprosto bezproblémový obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádných nevím
    • Komunikace

    Už bych si v tomto obchodě nic neobjednala. Když jsem je po 5dnech kontaktovala jestli tedy zboží někdy dorazí, tak až 6. den se ozvali, že zboží není, i když bylo napsané, že je skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nema zbozi z nabidky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - zboží měli uvedené jako skladové,ale bohužel ho neměli