• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem si jistý, zda obchod vůbec funguje. Od potvrzení objednávky už jsem nedostal žádnou zprávu ani od něj a ani od Zásilkový, že zboží převzali. Takhle se nechová e-shop, který uvádí, že má zboží na skladě. A na koronavirus také nelze všechno svádět.

    Reakce obchodu FotoExtra.cz

    Mrzí nás, že ačkoli bylo u zboží zřetelně uvedeno, že je dostupné „Na dotaz“ a po jeho přidání do košíku u něj bylo tučným červeným písmem uvedenu, že „Není dostupné a bude čekat na vyřízení“, zákazník si toho zřejmě nevšiml. O termínu dodání jsme zákazníka zpravili do týdne. Za prodlení se omlouváme, ale bylo to ihned po obdržení potvrzení od dodavatele. I tak nám zákazník stačil udělit negativní komentář a stornoval objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čínské šmejdy co za moc nestojí. Baterie EN-EL 15 ( pro Nikon D7200 Nikon D7500 atd. ) s deklarovanou kapacitou 2800 mAh vydrží sotva 400 fotek ( přitom originál i Patona baterie co mají kapacitu do 2000 mAh vydrží téměř 3 x tolik !!! Dále štětečky ( PEN) na optiku ze kterých padají krytky atd ..

    Reakce obchodu FotoExtra.cz

    Mrzí nás, že zákazník nebyl se zbožím spokojen. Důvodem nižší výdrže mohla být skutečnost, že plné kapacity baterie obvykle dosahují až po dvou či třech nabitích. V případě nespokojenosti je samozřejmě možné zboží vrátit či reklamovat. Zákazník nás ale vůbec nekontaktoval a zboží si ponechal. I kdyby ale bylo zboží skutečně vadné, tento formulář neslouží k hodnocení kvality zboží, ale kvality chování a přístupu daného obchodu k zákazníkovi. V tomto ohledu přitom náš zákazník evidentně žádný důvod ke stížnosti neměl.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Jestliže "nové" zboží má oprýskaný lak a další známky "použitého zboží" (stativová objímka na objektiv Canon) nemá smysl cokoliv dalšího na tomto obchodu hodnotit... (vše ihned po rozbalení zadokumentováno). Zboží jsem nevracel, protože jsem ho nutně potřeboval ihned... Proto dávám jednu hvězdu...

    Hodnocení obchodu - viz "negativa"

    Reakce obchodu FotoExtra.cz

    Mrzí nás, že zákazník nebyl se zbožím spokojen. Důvodem odřeného laku mohla být skutečnost, že toto zboží je kovové a při přepravě od dodavatele se mohly dva kusy vzájemným stykem o sebe odřít. V takovém případě je samozřejmě možné zboží reklamovat. Zákazník nás ale vůbec nekontaktoval a zboží si ponechal.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Podle jednoho nákupu je těžké soudit. Kupoval jsem baterii do digitální zrcadlovky Sony a měl smůlu, že jsem dostal "ležák", který se chová podivně. S ohledem na cenu se mi nechce pouštět do reklamačního řízení. Počkám, jestli se chování baterie po několika nabíjecích cyklech nezlepší. Je koneckonců v záruce a i obchod mi sdělil, že to mám zkusit.

    Reakce obchodu FotoExtra.cz

    Mrzí nás, že jsme dostali negativní komentář, a to i navzdory naší okamžité reakci a nabídnuté pomoci při řešení možných potíží (žádná skutečná závada se přitom NEVYSKYTLA, pouze se zákazníkovi zdálo, že první dobíjení trvá o něco déle, než na co byl zvyklý u své starší baterie). Ale i pokud by zboží bylo skutečně vadné, tento formulář přece neslouží k hodnocení jeho kvality, ale kvality chování a přístupu daného obchodu k zákazníkovi! V tomto ohledu přitom náš zákazník evidentně žádný důvod ke stížnosti neměl…

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • poměrně rychlé dodání
    • rychlá komunikace přes e-mail
    • zboží (baterie do foťáku Nikon) byla i přes předchozí ujištění, že bude v pořádku fungovat, takřka nepoužitelná, neboť nabíječka mi ji hlásila nabitou už po 25 mniutách a po každých cca 12 fotkách mi klesla jedna čárka - takže výdrž téměř žádná. Nakonec jsem šel do sice dražší, ale kvalitnějšího originálu.

    Záleží, co budete kupovat, u výrobků 3. stran bych si dal dost pozor, abyste nebyli zklamání a nemuseli jej posílat zpět už ve 14denní lhůtě. Jinak mají dobrou nabídku za fajn ceny, ale já se zrovna dostal k problémovému akumulátoru…

    Reakce obchodu FotoExtra.cz

    Mrzí nás, že se na zboží objevila závada. Zákazníkovi jsme nabídli výměnu za jiný kus, což ale odmítl. Proto jsme mu neprodleně vrátili uhrazenou částku v plné výši. Zároveň nás ale mrzí, že ačkoli jsme se tomuto zákazníkovi od počátku maximálně věnovali (před objednáním nám zaslal řadu dotazů, celkem jsme odpověděli na všech jeho 10 e-mailů), přesto náš obchod nedoporučil. Závada se může vyskytnout. Dle našeho názoru to ale přece není vinou samotného obchodu. Tím méně je to důvodem psát špatné hodnocení na obchod, který se od počátku snažil udělat pro spokojenost svého zákazníka maximum.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • okamžitá komunikace
    • chyby při zpracování objednávky

    Objednávka placená převodem dorazila na dobírku. Obchod reagoval okamžitě a vstřícně. Po vzájemné dohodě byla provedena změna objednávky na dobírku s tím, že se peníze pošlou zpět na účet. Po delší odmlce a telefonátu jsem zjistil, že čekají dokud si objednávku nepřevezmu za hotové a potom pošlou peníze. Až po další domluvě peníze poslali a já si zásilku 14 dní po objednání mohl převzít. Asi tak. Chyba se může stát, ale následný způsob uvažování ze strany obchodu nechápu.

    Reakce obchodu FotoExtra.cz

    Zákazníkovi jsme nabídli možnost zaslání nové zásilky (bez dobírky) nebo PRO URYCHLENÍ možnost okamžitého vyzvednutí (na dobírku) a NÁSLEDNÉ vrácení dobírečné částky na účet. Zákazník sám navrhl, že si zásilku do konce týdne vyzvedne (což se ale nestalo) a řešení se tak protáhlo. Chyba byla v první řadě na naší straně, za což jsme se vícekrát omluvili. Žel za naši snahu vyjít zákazníkovi maximálně vstříc jsme sklidili pouze negativní hodnocení...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ovladač k fotoaparátu zde byl nejlevnější
    • V ovladači byla naprosto prázdná baterie, po koupení nové vyšla celková cena na jeden z nejdražších obchodů.
    • Obchod mne díky této zkušenosti zklamal.

    Reakce obchodu FotoExtra.cz

    Mrzí nás, že zákazník byl zklamaný, ale i to, že nás o závadě na baterii (3V lithiová baterie CR2025) vůbec neinformoval. Žádný internetový obchod nemá možnost před zasláním testovat každý jednotlivý produkt. Proto se také tyto případy standardně řeší reklamací. Toto žel zákazník neudělal a nedal nám tak ani žádnou šanci prokázat, zda jsme skutečně solidní obchod či nikoli.