Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    První balení bylo perfektní, ale to co mi přišlo teď -nebe a dudy.

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    tuto informaci jsem předala na příslušné oddělení, jako podmět ke zlepšení. Vaše další objednávka bude v pořádku.
    Budeme se těšit na Vaši další objednávku.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel mi bylo zasláno jiné tílko než jsem objednala. To původní co jsem objednala a následně uhradila bylo dražší. Bohužel jsem dala pryč vysačky a tak teď ho prodávám.
    Původní tilko, které jsem chtěla jsem objednala v jiném obchodě.
    Podprsenka super

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    moc mě mrzí, že jsme poslali jiné zboží než jste si objednala.
    Kolegyně se s Vámi spojí a určitě něco vymyslíme, abychom chybu z naší strany napravili.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji.
    Dlouhé dodací lhůty.
    Co je skladem, vlastně skladem není.
    Špatná komunikace.

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den Pavle,
    u Vaší objednávky nebylo některé zboží skladem. Proto došlo ke zpoždění s Vaší objednávkou.
    Skladovost ukazujeme vždy na webových stránkách. Bohužel pokud je to skladem u dodavatele, může se stát že se ze zbožím opozdí.
    Moc se omlouvám za komplikace s Vaší objednávkou.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • nedodržení slíbeného termínu

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    moc se omlouvám, ale Vámi vybrané zboží nebylo skladem.
    Dodavatel se také zpozdil a proto jsme nemohli zboží dodat ve slíbeném termínu.
    Omlouvám se za komplikace.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

    • nejde to zaplatit

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    prověřovali jsme platební brány a nemáme hlášen problém. Moc mě mrzí, že Vám objednávka nešla uhradit.
    V takovém případě, máme možnost na zákaznické lince na Vaší žádost měnit platební možnosti.
    Za komplikace se Vám srdečně omlouvám.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sedm dní od objednávky a stále nemám zboží. Ale hlavně že mi přijde dotazník jak sem spokojen s produkty. Směšné !!!!

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    zásilku jsme dali do expedice dopravci řádně a včas. Avizovaný termín expedice byl dodržen, bohužel v rukou dopravce se zásilka zdržela. Moc se omlouvám za dopravce.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mělo být k vyzvednutí na prodejně 24.10.2023, proto jsem ho také objednával. Dosud jsem neobdržel informaci kdy dorazí, žádná omluva, že dorazí později nebo cokoliv jiného (nebo zda se vůbec někdy dočkám). Uvedené termíny na eshopu jsou k ničemu a pokud bych to věděl tak objednám z jiného spolehlivějšího obchodu. Pro mne velké zklamání.

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    za zdržení Vaší objednávky se velmi omlouvám.
    Ohledně zdržení jsme Vás informovali emailem s omluvou.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá dodací lhůta týden hrůůůůza

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    za zdržení Vaší objednávky se velmi omlouvám.
    Měli jsme technický problém, který jsem ihned odstranili a nyní je vše v pořádku. Objednávky odesíláme řádně a v daný čas.
    Pevně věřím, že si nás otestujete :)

    Děkuji a jsem s pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nemaji

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    moc se omlouvám za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel došlo k vyprodání produktu. Kde bohužel ani na dotaz dodavatel zboží nemá skladem.
    Omlouvám se za nepřijemnosti.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré ceny
    • široký sortiment

    Čo som objednal v skutočnosti nebolo skladom, ale bolo objednané u dodávateľov. Jeden z dodávateľov tovar nedodal za dohodnutú cenu a FITNESS4U sa rozhodlo, že rozumnejší postup oproti objednania u iného dodávateľa (bežne na eshopoch bolo o cca 5% drahšie ako bola predajná cena pre mňa) túto položku radšej vyškrtnú z objednávky. Toto celé po maili v predchádzajúcom týždni, že sa ospravedlňuju za zdržanie, ale tovar bude dodaný.

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    za komplikace s Vaší objednávkou se Vám omlouvám, bohužel jeden produkt do Vaší objednávky se vyprodal.
    Následně jsme objednali u dodavatele, ale ten nás informoval, že zboží již nemá k dispozici. Kolegyně Vás o celé situaci informovala, na základě Vašeho emailu v kterém jste se rozhodl, Vaší objednávku stornovala.

    Omlouvám se, že jsme nemohli dodat zboží, které jste si přál.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobré ceny

    Dlouhá doba dodání
    Druhý den po objednání bylo uvedeno, že zboží bylo předáno dopravci, ale dopravce uvedl, že mu bylo předáno zboží až následující den

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    moc se omlouvám za zdržení Vaší zásilky.
    Opravdu jsme se opozdili od jeden den, rozumím tomu, že jste výrovky potřeboval rychle.

    Pevně věřím, že se situace již nebude opakovat

    Děkuji a jsem s pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží přišlo o 2 velikosti menší

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den Lucie,
    omlouvám se za chybně poslané zboží.
    Dopravu na vrácení zboží Vám proplatíme.
    Ještě jednou se omlouvám za komplikace s Vaší objednávkou.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • eShop má špatně nastavené ID zásilkoven. Objednal jsem si do Ostravy, doučili mi do Českých Budějovic.

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    Vaší objednávku jsem zpracovali na požadovanou zásilkovnu ve Vaší objednávce.
    Kontaktovali jsme dopravce, aby nám podal vysvětlení, kde jsme Vás uvedli do kopie v emailu.

    Omlouvám se, ale informaci, že by bylo něco špatně neevidujeme.
    Dále Vás o vyjádření dopravce budeme informovat.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží v e-shopu označené jako skladem, po objednání a zaplacení žádná komunikace. U všech kroků objednávky "datum" doručení následující den, nicméně ani po tomto datu nebylo zboží odesláno - bez jakékoliv komunikace.

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    moc se Vám omlouvám za zdržení Vaší objednávky.
    Dle sledování zásilky se balíček zdržel u dopravce.
    Moc se omlouvám za dopravce, nejspíš on měl nějaké komplikace v doručení. Standardně doručují do druhého dne.

    S pozdravem

    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží v e-shopu označené jako skladem, po objednání a zaplacení žádná komunikace, po mém dotazu přišla odpověď, že expedice nestíhá. Poté opět nic, objednávku jsem zrušil. Potvrdili storno objednávky, peníze bohužel zatím nevrátili.

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    moc se omlouvám za zpoždění Vaší objednávky. V týdnu jsme evidovali zvýšený počet objednávek, kde jsme Vás o této situaci informovali emailem. Rozumím, že jste si nepřál čekat na Vaše zboží.
    Peníze jsme vraceli obratem v den storna. V případě platby kartou při stornu odchází peníze automatem. Připsání zpět platby na Váš účet mohlo trvat až tři pracovní dny. Při kontrole Vaší platby, vidím, že Vám byla obratem vrácena platba zpět na Vaší kartu.

    S pozdravem

    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Dobrá cena dobrý výběr
    • Dlouha doba dodani.
    • Po objednání nebylo možné zaplatit kartou přes platební bránu. Po delším načítání se automaticky zavřela. Několikrát jsem opakoval, se stejným výsledkem. Po obavě že jde o podvodný link jsem zrušil objednávky. Čekal jsem 24 hodin zda mi obchod nabídne možnost jiné platby za objednané zboží Bez výsledku. Zboží jsem zrušil a objednal jinde.
    • Nulová komunikace se zákazníkem

    Je třeba si hlídat za každých okolností linky. Nikdy nemáte jistotu že že se necháte nachytat u podvodníků a obchod o tom nemusí ani vědět. Ale jak jsem psal, existují telefony pro zpětnou kontrolu.

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den,
    moc se omlouvám, že Vám nešlo platit kartou. Ano platební brána měla velký výpadek, na kterém intenzivně pracovali.
    Všechny zákazníky jsme kontaktovali telefonicky i emailem. Vás bohužel kontaktovat nešlo, po neuhrazení jste objednávku stornoval sám ve své administraci.
    Chyba platební brány byla odstraněna a pevně věřím, že již nebude takto velký výpadek opakovat.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den Antoníne,
    Vaše objednávka dorazila ve stanovém termínu, který jsme Vám poskytli ihned při uzavření Vaší objednávky.
    Vzhledem k tomu, že jste si objednal více položek, tak některé jsme doobjednávali u dodavatele. Proto termín dodání byl delší, ale tyto informace, jsme Vám potvrdili přímo hned při uzavření objednávky.

    Pevně věřím že tedy bylo vše v pořádku.
    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po objednání a zaplacení zboží,mi psali že ho nemůžou dohledat, adekvátní náhradu mi nenabídly, tudíž jsem byl donucen stornovat objednavkua peníze ještě nemám zpět.Už nikdy více Fitness4U.

    Reakce obchodu FITNESS4U

    Dobrý den Roberte,
    ano bohužel zboží na skladě dodavatele již nebylo :( Náhrada nebyla možná, neboť jsme čekali na další dodavatele, zda budou dále nabízet tento produkt či nikoliv.
    Bohužel nám všichni dodavatelé napsali, že tento produkt již nebude dále v nabídce.
    Moc se Vám omlouvám za vzniklé komplikace s Vaší objednávkou.

    S pozdravem
    Nikol Slezáková,
    vedoucí oddělení péče o zákazníky