• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel jsem ani po týdnu od objednání zboží nedostala, na mé maily obchod nereaguje. Telefon nikdo nezvedá.

    Reakce obchodu FITexpert.cz

    Dobrý den. Vaši objednávku jsme vyřídili tentýž den. Situace se ztracenou zásilkou mě mrzí. Na každý email samozřejmě odpovídáme a snažíme se vyřešit co nejrychleji. Před Vánoci to nemusí být obratem, navíc, když jde o problém třetí strany (dopravce). Momentálně, když toto píšu, jsem 14 minut v pořadí na infolince jistého dopravce... Prosím o trošku schovívavosti. Emailem jsme Vám sdělili, že pokud se zásilka v trackingu "nepohne" do určitého data, zašleme Vám zboží znovu (tak, ať jej máte do Vánoc). Budete mít dárek, nebudete muset čekat a reklamovat zásilku, apod. Věřím, že ty ponožky obdržíte včas ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo kupované jako dárek, bohužel po předání dárku neseděla délka rukávů. Bylo již po 14 denní lhůtě na výměnu a obchod nebyl ochotný vyměnit za větší velikost. Samozřejmě zákonnou povinnost nemají, ale zboží bylo nové a neporušené. Neudělali nic nad rámec své povinnosti, aby vyšli trochu vstříc. Při tom například po období Vánoc je běžné, že e-shopy mění špatnou velikost zboží ještě i v lednu.
    V obchodě jsem objednal už celkem 4x a tentokrát naposledy. Tato neochota mě bohužel velmi zklamala.

    Reakce obchodu FITexpert.cz

    Dobrý den. Pokud se budeme odkazovat na to, co je "běžné", tak je naprosto běžné dodržovat dohodnuté či inzerované podmínky. Na výměnu zboží mají u nás zákazníci nadstandardní lhůtu 30 dnů (nestihla jste), kterou lze při koupi zboží za drobný poplatek prodloužit až na 60 dnů (nevyužila jste). Pokud jste věděla, že kupujete oblečení dopředu jako dárek a věděla jste, že lhůty nestihnete nebo jste si nebyla jistá a hrozilo, že je "přešvihnete", měla jste to řešit při/před nákupem a ne se něčeho dožadovat zpětně. Inzerované podmínky platí jak pro nás, tak pro všechny zákazníky stejně.

    • Shit

    Reakce obchodu FITexpert.cz

    V e-shopu jsme avizovali jeden kus produktu skladem, pán Miroslav objednal tři kusy a tuto objednávku uhradil kartou. O dvě hodiny později, po prověření dostupnosti u výrobce, v neděli večer, šla od nás zákazníkovi informace emailem, že bohužel další dva kusy nejsou dostupné, navrhli jsme několik řešení s prosbou, ať se nám ozve, ať můžeme objednávku dořešit - protože nejjednodušší cesta, tedy dodat objednané množství, nebyla realizovatelná. Pro jistotu uvedu, že položka nebyla v žádné akci/slevě a výše dopravného převyšovala cenu jednoho kusu produktu. Informace o emailu a nutnost řešit situaci, šla pánovi i SMSkou. Jelikož se pán neozval (a to je možná dobře, když vidím styl jeho projevu zde v recenzi), seznali jsme po pár dnech, že nemá zájem objednávku řešit, objednávku jsme zrušili a vrátili peníze (opět s vysvětlujícím emailem).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Produktová nabídka
    • Nedodržení cenové nabídky. V nabídce byla při použití kódu sleva 100,-Kč na první nákup a 5% sleva za registraci. Obojí nedodržení!

    Reakce obchodu FITexpert.cz

    Dobrý den. Cenová nabídka byla naopak dodržena. Jen jste zjevně nečetl podmínky nabízené slevy pro registrované a podmínky slevového kuponu na první nákup. Je tam mj. exaktně uvedeno, na které případy se slevy nevztahují, např. na již zlevněné zboží - což byl případ Vámi objednaného zboží. A v případě slevy na první nákup je daná také minimální cena objednávky, kterou jste nedodržel.

    Proč jste se nás nezeptal (předem či zpětně) a objednávku hradil, i když jsme podle Vás nesplnili podmínky, to je zvláštní. Na vyplnění dotazníku spokojenosti jste si čas našel :-) Z naší strany proběhlo vše korektně, o stavu objednávky jste byl informován transakčními emaily. Žádnou otázku k objednávce jste neměl. A pokud by byla, rádi bychom to prověřili a napravili či vysvětlili.

    Zkuste prosím změnit svůj přístup - v případě nesrovnalostí a otázek komunikovat. Vzniklá situace je naprosto zbytečná, Vaše hodnocení nás poškozuje a nesouhlasíme s ním.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po deseti dnech žádná odezva.

    Reakce obchodu FITexpert.cz

    Dobrý den, již jsme si telefonicky objednávku potvrdili a vše vysvětlili. Pro případné potencionální zákazníky uvedu, že paní H. objednala zboží, které bylo avizováno s delší dobou dodání, což ještě neuběhlo v době psaní dotazníku. Proto považuji její hodnocení za bezpředmětné. Pokud platí v e-shopu avizované termíny dodání, tak nepovažujeme za nutné to ještě dále komunikovat a potvrzovat. Jiné by to samozřejmě bylo, kdybychom nemohli avizované termíny dodržet. Pokusíme se zamyslet, jak by se dalo komunikaci ještě zefektivnit, děkujeme za podnět.
    Objednávka paní H. bude vyřízena v termínu, který byl avizován v e-shopu v době provedení objednávky.

    S pozdravem
    tým FITexpert.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dostupnost zboží na webu neodpovídá skutečnosti. dále platba přes twisto nefunguje.

    Reakce obchodu FITexpert.cz

    Dobrý den paní Emilie,

    děkujeme za nákup a hodnocení.
    Chápu Vaše zklamání či rozhořčení. Bohužel i přes veškerou naši snahu provozovat e-shop poctivě a správně, se u Vaší objednávky sešly dvě záležitosti, které jsme bohužel nebyli schopni ovlivnit a proto to dopadlo, jak to dopadlo.

    1) Co se týče dostupnosti zboží, to samozřejmě odpovídá skutečnosti, jak nejvíce to jde. Data od dodavatelů se synchronizují několikrát denně a stojí nás to nemalé prostředky. Avšak objednala jste produkt, který měl sám dodavatel v brutálním výprodeji a jeho skladové zásoby tak doslova mizely před očima a došlo k vyprodání produktu u dodavatele.
    Naše skladové zásoby i to, zda jsme schopni produkt (do)objednat a za jak dlouho dodat, se snažíme mít maximálně přesné a aktuální. Že to nemusí vždy, i přes veškerou snahu, vyjít, je myslím pochopitelné. Samozřejmě nás mrzí, když k tomu dojde. My tu jsme hlavně od toho, abychom objednávky vyřizovali a ne od toho, abychom zákazníka "nalákali" a pak jeho objednávky rušili :-)

    2) Nepamatuji si, že by byl problém s platbou Twisto a to máme tuto platební metodu nasazenu několik měsíců. Jste první člověk, kterému to nefungovalo a nevíme proč. Nefungovalo Vám to opakovaně, přitom ten den jsme zaznamenali i jiné objednávky s touto platební metodou a žádný problém se nevyskytl. Je to záhada. Záležitost jsme s Vaší pomocí a pomocí Twista dořešili a platbu jsme byli schopni realizovat, bohužel nastal bod jedna výše.
    Používáme nejrozšířenější platformu na provoz e-shopu v ČR, která vyřizuje denně přes 140 000 objednávek, prostě používáme kvalitní e-shopové řešení, aby vše fungovalo, jak má. Opět je jasné, že nic není dokonalé. Chápu, že Vaše zkušenost s námi je Vaše zkušenost s námi, ale mohu Vás ujistit, že toto není standardní chování našeho e-shopu.

    Rád bych zdůraznil, že nejsme žádní diletanti :-) E-shop se snažíme provozovat ke spokojenosti zákazníků, k "hladkému" prodeji a dodávce zboží. V případě problémů (a těm se nelze vyhnout, ať už vzniknout jakkoliv) se snažíme najít řešení a hlavně komunikovat rychle a věcně a nestrkat hlavu do písku.

    S pozdravem provozovatel e-shopu FITexpert.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím
    • omezený sortiment

    Reakce obchodu FITexpert.cz

    Dobrý den paní I. P.
    Podobné hodnocení mne mrzí, protože jej vnímám jako křivdu. Objednala jste zboží v pátek večer, hned v pondělí ráno po prověření stavu jsem Vás informoval, že náš dodavatel nemá dostatečný počet kusů skladem. Objednala jste poměrně velké množství jednoho produktu. Volal jsem, telefon jste nebrala, tak jsem tedy napsal email. Nabídl jsem alternativu (jinou barvu), ta se Vám nehodila. K podobným situacím může nastat, hned však komunikujeme se zákazníkem, hledáme a nabízíme řešení. Nikde neinzerujeme, že jsme schopni sehnat XY kusů, protože to ani není technicky možné (kolik mají dodavatelé skladem daného zboží systém nevidí). U položek, které skladem máme, inzerujeme samozřejmě přesný počet.
    Nedoporučení e-shopu ze vzniklé situace vnímám jako nefér, Vaše ohodnocení kvality komunikace obchodu taktéž. Z naší strany proběhlo vše korektně, i z naší společné komunikace jsem měl normální dojem - až tedy do obdržení tohoto hodnocení. Bylo mi líto, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit v plném znění, ale takovéto hodnocení si myslím nezasloužíme.
    Náš e-shop, procesy i my samotní máme rezervy, to určitě ano. Budu nicméně doufat, že se příště setkáme s rozumnějším pohledem Vaším či jiného zákazníka.

    provozovatel e-shopu FITexpert.cz