Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tisk na tričku nekvalitní

    Reakce obchodu Familium

    Dobrý den Payo,
    velmi nás mrzí, že vám tisk na tričku, které jste u nás objednala, hodnotíte jako nekvalitní. S potiskem triček máme několikaleté zkušenosti a zákazníci si na potisk nestěžují. Máme dlouholetého velmi kvalitního dodavatele na potisk triček, se kterým spolupracujeme velmi rádi a ten způsob tisku nezměnil.
    Samozřejmě pokud byste chtěla zboží vrátit, určitě tak můžete v rámci 14 denní lhůty učinit. Veškeré detaily k vrácení zboží najdete u nás na webu https://www.familium.cz/o-babickarstvi/2-obchodni-podminky.
    Tým Familium

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi bylo doručeno po 21 dnech s tím,že se někde zatoulalo.Dnes chci objednat zase jednu knížku,Strom života naší rodiny,ale moje tel.číslo prostě nepasuje ,asi mám falešné.Nevím,co s tím ,proto konmčím s objednávkami u vás

    Reakce obchodu Familium

    Dobrý den Jindřiško,
    velmi nás mrzí, že se váš balíček ztratil. Bohužel toto nedokážeme ovlivnit. Obratem jsme společně vyřešili a poslali vám náhradní balíček, který v pořádku dorazil.
    Co se týká problému s uvedením telefonního čísla, tak to jste s kolegyní úspěšně vyřešili a nechala vám poslat Strom života naší rodiny, který jste si již převzala. Věřím, že i přes veškeré potíže nám zachováte přízeň a naše knížky vám budou dělat radost.
    S přáním krásného dne Familium

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží, které jsem objednal přes tento e-shop, neodpovídalo popisu nebo očekávání, což jsem nepovažoval za vinu e-shopu, nicméně chtěl zboží druhý den - tedy v rámci 14 denní zák. lhůty vrátit - kontaktoval jsem opakovaně e-shop - bohužel se podařilo jen přes email, abych věděl kam vrátit, zda mají vlastní formuláře a podmínky, jako některé e-shopy - je to týden, a zatím nikdo nereagoval. Přijde mi to zbytečné, a k i když pro ně může být 500 kč drobná sua,, pro mne jako invalidního důchodce, je to za něco, co vyhodím, velmi mnoho.

    Reakce obchodu Familium

    Dobrý den,
    veškeré informace ohledně vrácení zboží ve 14 denní lhůtě najdete na našich webových stránkách https://www.familium.cz/o-babickarstvi/20-casto-kladene-otazky. Tento odkaz jsme vám poslali také v e-mailu, který jsme vám odeslali. Je možné, že e-mail skončil ve složce Spam či Hromadná korespondence. Ihned po přijetí vašeho e-mailu jsme se vám snažili opakovaně dovolat, bohužel však bezúspěšně.
    Pokud si přejete zboží vrátit, prosím, kontaktujte nás na e-mailu [email protected] nebo na telefonu 725 957 422.
    Tým Familium

  • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Familium

    Dobrý den,
    objednávku z 30.11. jsme ještě ten samý den předali dopravci Zásilkovna. Velmi nás mrzí zdržení zásilky u dopravce, které bohužel však ovlivnit nedokážeme. Ve sledování zásilky vidím, že dne 8.12. v e 14:42 jste si zásilku vyzvedl.
    Věřím, že jste s objednaným zbožím spokojený.
    Tým Familium

  • Steps jsou kroky, budiž ale přepočítávat míle na km ???

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím.
    • Zboží dodnes nedošlo. Ani žádné informace,zda bylo odesláno ap.A to slibovali,že doručení bude do vánoc.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pomalé dodání objednávky.

    Objednávka zaplacena okamžitým převodem 12.12. odeslána byla 15.12. a v depu v Ostravě ležela od 17.12.- 21.12., kdy jsem se po ní začala shánět a protelefonovala jsem dost peněz, mi pak bylo sděleno, že zrovna před hodinou začala putovat do zásilkovny, kterou jsem si nevybrala, ale to lze v předvánočním čase pochopit. No jsem ráda, že docestoval.

  • Koupil jsem si zonglovaci micky. Po 15cti minutach zonglovani se 2 ze tri rozpadli.
    Prodavaji veci k nicemu...

    Reakce obchodu Familium

    Dobrý den pane Kulíšku
    velmi nás mrzí vaše špatná zkušenost se žonglovacími míčky. Pokud dojde k takovému poškození zboží, máte samozřejmě možnost zboží reklamovat či do 14 dní vrátit. Se žonglovacími míčky máme dobré zkušenosti, proto věřím, že pouze váš kus byl vadný a rádi zboží vyměníme.
    Tým Familium

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jiný kufřík, než je na obrázku.

    Reakce obchodu Familium

    Dobrý den,
    zákaznici jsme kontaktovali a společně jsme se dohodli na výměně zboží k oboustranné spokojenosti. Zákaznice dostala zboží včas a tak, jak si ho objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kniha krásná, jen nás hrozně zklamalo, že na každé stránce ne moc levné knihy jsou většinou v rozích jakoby špinavé skvrny, někdy do žluta, někdy do hněda, to si myslím, že by rozhodně být nemělo!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    23.11. jsem objednala, všechno zboží bylo skladem, týden se nic nedělo, tak jsem do obchodu zavolala, napřed že nevidí proč zboží nemám, pak - že chybí jedna položka, ale že ji naskladní a pošlou. Dodnes zboží nemám, je 4.12. Proč mě neinformovali, že jedna položka chybí a dodání se zdrží skutečně nechápu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vysoké poštovné

    Reakce obchodu Familium

    Dobrý den,
    nabízíme doručení od 45 Kč prostřednictvím poboček Zásilkovny. Na výběr je dále Česká pošta či doručení kurýrem až domů.