Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena zboží je dražší než v distribuci

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    Cena produktů je na eshopu uvedena zcela zřetelně a čitelně, zákazník má možnost cenu porovnat s kteroukoli konkurencí a vybrat si kde nakoupí. Proč nakupujete na eshopu, kde se Vám nelíbí cena produktu je mi záhadou. Nadále kritizujete komunikaci obchodu, tak uvádím rekapitulaci komunikace:

    - Objednávka 18.10.2023
    - Potvrzení přijetí objednávky emailem obratem
    - Odeslání objednávky 18.10.2023
    - Potvrzení odeslání objednávky emailem a sms zprávou
    - Vyzvednutí objednávky 19.10.2023

    ??? - Kdo najde v komunikaci problém "vyhrává" zlatého bludišťáka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Naprasklá dýmka při rozbalení
    • Neozývají se na emaily

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    Se zákazníkem vykomunikováno. Odeslaný email nedorazil do naši emailové schránky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • skvěle vytvořené webbové stránky
    • velký výběr zboží
    • neseriozní přístup
    • klamavé informace

    K vysvětlení mé kritiky:
    1) objednával jsem 29.5. - údajně prý zboží dodají 1.6. dnes je již 5.6.
    tzv.ticho po pěšině

    2) údajně odběr na pobočce ZDARMA - během zadávání dat při objednávce jak si mimochodem nenápadně se přilepí příplatek 30,-korun(však on si toho blbec zákazník nevšimne,že)

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    Chyba s cenou přepravy nastala nedopatřením a je odstraněna. Omlouváme se za dezinformaci a pokud by nás zákazník upozornil, že mu byl neoprávněně napočítán poplatek tak bychom mohli chybu odstranit. Kdo u nás nakupuje pravidelně ví, že nekalé praktiky nemáme zapotřebí. Závozy na prodejny probíhají 2x týdně takže oproti klasické přepravě, která probíhá ihned následující pracovní den, závoz na prodejnu může být mírně spožděn. Informace o závozech je uvedena u každé přepravy.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Některé doutníky měli poškozený krycí list. krabice s doutníky nedovírají .doutníky nebyly dodány ve vzduchotěsném obalu a z zvlhčujícím sáčkem boveda

    Docela zklamání a to jsem u nich objednával už několikrát

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    Problém prasklých krycích listů vyřešíme výměnou. Bovedy do krabic vkládají většinou přímo dovozci, bohužel ne všichni. Pokud je box přelepený kolkem, vkládáme do krabic bovedy pouze se souhlasem zákazníka, že můžeme krabici rozdělat. Kusovky mají bovedu vloženou vždy. Celé boxy, které není možné bez porušení otevřít, balíme samostatně do igelitových tašek.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Napriek ponuke tovaru ("prirez na vyrobu dymky") na e-shope a uspesne uskutocnenej objednavke nebol objednany tovar dostupny, musel som si vybrat alternativny produkt.
    Na druhej strane ma obchod aktivne kontaktoval a ospravedlnoval sa za nedostupnost tovaru.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Docela často jsem dostal nekvalitní zboží. V prodejně Blanická mi byl doporučen zapalovač Corona. Že ho mám prý na celý život. Koupil jsem si postupně 2. Oba po krátké době přestali fungovat. Koupil jsem tam 13 dýmek Peterson. Z toho 2 pouštěly barvu. Dodané tabáky jsou často vyděšené.

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    Rádi bychom uměli ovlivnit kvalitu výroby jednotlivých kusů. Nakupujeme zboží od stejných dodavatelů jako všechny ostatní obchody s tímto sortimentem v ČR. Tabáky jsou vakuově balené od dovozce, u nás tedy určitě nevysychají. Zapalovače Corona jsou jedny z nejoblíbenějších zapalovačů, které vydrží skutečně dlouho bez problémů, ale i tady se může objevit nekvalitní kus. Na tyto příležitostné nedostatky narazíte v každé prodejně a pokud narazíte na vadu, pak ji u nás řešíme ke spokojenosti klienta bez ohledu na to jestli je zboží v záruce nebo ne.

    Michal Hubacz Etrafika.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostal jsem žádnou zprávu ze si mohu zboží vyzvednout

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    Chyba na naši straně při odesílání informační SMS. Se zákazníkem vyřešeno vše k jeho spokojennosti

    Etrafika.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Při odběru v obchodě mi bylo předáváno zboží, které jsem na internetu neobjednal.

    Byl to druhý nákup a při něm jsem byl nespokojen. Ani mi nebyla na vyžádání vydána taštička. Prý až před vánoci. A jaké je asi teď období??? A při tom jde o vánoční dárek.

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    Se zákazníkem bylo vše vyřešeno a vysvětleno. Došlo k záměně objednávek se stejným jménem. Záležitost s taštičkou k nákupu nás mrzí bylo učiněno opatření, aby se tato nemilá věc neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je levnější, velký vyber
    • Tabák přišel zcela vysušený blok nemožné z něj cigarety balit - drolil se, zkusila jsem si objednat poprvé a nejspíš už to neudělám, ledaže bych našla nějakou záruku toho,ze je tabák hermeticky uzavřen.

    Když kupujete tabák, který moc lidi nezná, počítejte s tím, že bude dlouho a nejspíš nevhodné skladován.

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    Veškeré tabáky, balené v tobolkách, jsou hermeticky uzavřené již z výroby. Může se stát, že některé balení netěsní a tabák se postupně vysuší. U dýmkového tabáku s širším řezem se to ještě dá poznat bez nutnosti rozbalit tabák, u cigaretového tabáku, který má jemný řez, se vysušení přes zavřený obal dá poznat hůře. Kdybychom se od zákazníka o vysušení tabáku dozvěděli hned, byl by problém obratem vyřešen dodáním nového balení tabáku, nebo vrácením peněz, včetně nákladů za dopravu. Pokusíme se vyřešit problém s vysušeným tabákem stejným způsobem alespoň dodatečně.

    Tabáky naskladňujeme pro nové objednávky každý den přímo od dovozce, který má se skladováním tabákových výrobků dlouholeté zkušennosti.

    Michal Hubacz
    Etrafika.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nejasna cena pri doruceni na svk

    Zle maju spravene zratavanie ceny na eura

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    S tim nemohu souhlasit. Přepočet cen na Eura je vždy podle aktuálního denního kurzu ČNB. Přepravní společnosti vybranou částku v EUR u zákazníka převádí na náš účet v korunách. Celková částka v objednávce v KČ po převodu na EUR a zpět na koruny je totožná. Převod je tedy korektní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ZADNE
    • brtalne velike

    nekupujte odtialto

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    Objednávka byla expedovaná následující den, kompletnost a kvalita zboží prochází dvojí kontrolou. Neobdrželi jsme žádnou reklamaci po převzetí zásilky a zákazník nekomunikuje. Nemůžeme se tedy k recenzi objektivně vyjádřit ani sjednat nápravu, pokud bylo něco v nepořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ve výdejním místě Příkop v Brně nikdo nebyl.Dlouho jsem se dovolával. Ztratil jsem 3/4h času čekáním. Žádná omluva od prodavače, celkově neochota.Připadal jsem si, že obtěžuji.

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    IBC Příkop není naše vlastní prodejna, máme s ní dohodu pro osobní odběry v Brně. Upřímně se našemu zákazníkovi omlouváme za přístup a uděláme vše možné pro sjednání nápravy. U nás je zákazník vždy na prvním místě. Etrafika.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uvádějí dodání do 3 dnu a po 10 dnu jsem stále objednávku nedostala.

    Reakce obchodu Etrafika.cz

    Se zákazníkem jsme se zkontaktovali a celou záležitost vysvětlili. Pro rekapitulaci: Objednávka byla expedována včas, doručena na prodejnu v Praze k osobnímu vyzvednutí taktéž, informace o expedici byla odeslána na adresu zákazníka. Chyba nastala na naši straně v systému, kdy nebyla odeslána zákazníkovi závěrečná informace za co se zákazníkovi ještě jednou upřímně omlouváme.