Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    S obchodem jsem spokojen, ale ze zboží jsem dost silně zklamán.

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    To nás mrzí! Dejte vědět, čeho se to týkalo, případně proveďte reklamaci. Zboží lze zaslat k nám přes Zásilkovnu zpět zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Podvědomí mě

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den,
    ano, také si myslíme, že je to podivná objednávka, pane Nikdocz1234. Ale budeme rádi, když napíšete, co vyvstalo za problém. Jsme rádi, že oceňujete, že zásilka přišla za 1 den i v předvánoční čas. Leč, nebyla vyzvednuta a vrací se zpět. Rádi Vás obsloužíme i příště, ale uvítali bychom u Vás spíše platbu předem, děkujeme a PF2024!
    https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=2583350754

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neumi cist adresy muze se stat ze nedopravi zbozi proto neplatit predem jinak prijdete o prachy komunikace 0

  • Do dnešního dne jsem nic neobrzel hlavně ze jsem zaplatil

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    To nás mrzí! Nicméně od nás vyexpedováno v den objednávky. Zdá se, že vámi vybraný Z-Box je plný a čeká se na uvolnění místa. Proto posíláme odkaz na sledování zásilky. Je možno kontaktovat Zásilkovnu a případně změnit místo doručení, pokud se vám nechce čekat. Kapacitu Z-Boxů asi těžko ovlivníme.
    Oprava: Po vyžádání dohledání zásilky u přepravce se ji nepodařilo lokalizovat - zásilka byla ztracena. Po dohodě vracíme peníze zpět na kartu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží už mám více jak 10 dní objednáno a zatím žádná reakce z obchodu jestli bude dodáno nebo ne ??

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den,
    bohužel na tyto stanice stále čekáme. proto je termín dodání uveden 15.3. Původně byl 10.3., ale obáváme, se, že to bude o pár dnů déle. Samozřejmě můžeme Vaši objednávku stornovat, dejte vědět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodáváte antény s názvem abbree, ale přitom pak pošlete nějaký šit, který mi málem oddělal vysílačku. To samé jiné antény které mají cenu 140kč a prodáváte je za trojnásobek Anténa dualband Retevis cena 120 kč přímo do výrobce pak se nedivme že lidi nakupují na aliexpresu atd . To se mi opravdu nelíbí naposled co jsem u vás nakupoval nemám jistotu co je to zač . Nemáte ani tušení co takové špatné SWR dělá s vysílačkou...

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den,
    to je asi omyl, antény s tímto názvem neprodáváme. Koupil jste si anténu jež má i v názvu Baofeng a dostal jste anténu Baofeng, která pochází přímo od výrobce Baofeng. Chápu, že lidé nemají vždy čas číst popisky, ale když je to přímo v názvu produktu?? Vzhledem ke stovkám prodaných kusů opravdu nic neodpálíte. Antény Retevis v námi prodávané délce
    za 120 Kč od Vás rádi nakoupíme...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupil jsem si vysílačku a nefungovala

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    To nás mrzí! Nicméně, to se bohužel stává. Sice jsme nabízeli misku rýže v továrně v Číně navíc, ale nezabralo to. Prostě z Číny je ta poruchovost tak na úrovni 0,5%. Proto máme v košíku to pojištění okamžité výměny i když to rozbije kurýr u po cestě u nás a také stálé číslo zpětné dopravy k nám zdarma pro reklamaci. Zkusil jste jedno z toho? Nemá cenu mít doma mrtvý krám! :-)

  • Moji stejně staří známí (80 let) jsme si u vás chtěli zakoupit staničky, abychom mohli spolu komunikovat. Nedostal jsem ale český manuál a protože se obávám, že bych špatným postupem staničku zničil, odpočívá přístroj v krabici a já čekám na odpověď. V tomto věku se anglicky učit nebudu. A tak čekám, kdy se najde někdo a přeloží tři důležité stránky
    na které mám ze zákona nárok. Pajerek Vladimír. [email protected]

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den, mrzí nás vaše nespokojenost. Všechny manuály k radiostanicím (bývá jich i víc druhů od více autorů), jsou k dispozici přímo v popisu konkrétní stanice. Buď jako PDF, odkaz nebo odkaz na manuály českého zastoupení, pokud existuje. Posíláme Vám ho pro jistotu i emailem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka potvrzená eshopem 25.5. Dnes 6.6. ještě stále namám zboží, ale už mi přišel dotazník spokojenosti. Děláte si srandu?

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den, objednávka nebyla potvrzena eshopem. Tedy pokud nemyslíte automatický email s potvrzením objednávky. Toto zboží je na dotaz. E-mail s hodnocení zasílá společnost Heureka, nikoliv náš eshop. Bohužel situace s výrobou a dodávkami zboží se nelepší ani po konci pandemie Covidu v Evropě. Mrzí nás, že zboží nemáte a že došlo ke zmatku. Nastavíme Vám automatické upozornění o naskladnění. Váš eshop Yachtmeni.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání zboží

    Dekorativní rybářská síť byla vyfocena na eshopu zabalená, nebylo poznat, jak bude vypadat a popis také neodpovídá skutečnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo rozbité.

    Na to,že jedna část byla skleněná,tak zásilka nebyla vůbec označena,že pozor křehké.

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den, to nás mrzí. Napište nám, o co se jednalo. Označovat zboží jako křehké nemá celkem žádný efekt. Kurýrní služby neumí zajistit, aby se s ním jednalo jinak. Doporučujeme Zásilkovnu, přeci jen skládají balíky při přepravě ještě do krabic. K poškození zboží dochází ale u nás raritně, tak je raději zákazníkům měníme.
    Edit: Sklenice vyměněna, doufáme, že teď už to bude vpořádku.

  • 10.8 jsem objednával od 14.8.maji dovolenou ale zboží už neodeslali.

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den, to nás mrzí, ale bohužel jste objednal zboží, jež jsme neměli skladem a putovalo k nám z Německa. Viz informace ve vaší objednávce (Dostupnot : Do 4.9.2020) To bohužel nešlo stihnout. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza, děs, myslel jsem si, že za kvalitní peníz, dostanu kvalitní zboží, ale to jsem se spletl!!!

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost! Pokud byla na výrobku nějaká vada, můžeme vyřešit. Napište kterého produktu z objednávky se to týká, vidíme, že jich máte 5 různých druhů a předpokládáme, že ne všechny byly závadné....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    30.4. Jsem objednal kompas u ktereho bylo uvedeno k dispozici do 3 dnu. Obratem mi prislo (zrejme automaticke) potvrzeni objednavky.

    Dnes je 13.5. kompas nedorazil a mimo zmineneho potvrzeni se nekonala ze strany eshopu zadna komunikace.

    Takto si spolupraci nepredstavuji.

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den, moc nás to mrzí. Zjistíme, kde se kompas zatoulal a spojíme se s Vámi. Pokud o něj budete mít ještě zájem, pošleme s dopravou zdarma.

  • nemohu hodnotit obchod ani objednané zboží , které jsem nedostal.

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den, to nás mrzí. Bude to z důvodů delší dodací doby objednaného zboží. Mezinárodní obchod přeci jen neběží úplně jako dříve. Obraťte se na nás, jak si přejete, abychom dále postupovali.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jsem zklamaný, spoléháte se na termín dodání, který deklarují na stránkách, v okamžiku, kdy potvrdíte objednávku - okamžitě naskočí pozdější termín dodání. Další zklamání nastalo po otevření krabice s radiem, které jsem si objednal. Záruční list byl vyplněn s datem z minulého roku. Kromě toho měl i jiné nedostatky, např. špatně opsané výrobní číslo. A na závěr- stačilo rádio zapnout a zadat běžnou frekvenci a hned bylo jasné, že moje obvyklá frekvence je nastavená tak, že je posunutá směrem dolu a musí se doladit (rádia za pár stovek jsou lépe seřízená). Ztratil jsem spoustu času hledáním na internetu, jak se rádio kalibruje, naštěstí jsem našel vyjádření na toto téma od nějakého britského radioamatéra. Kalibrace trvala několik vteřin.

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše zklamání. Jedná se však o nedorozumění. Jiný termín dodání naskočí v eshopu, pokud objednáváte poslední kus, který je skladem. Je to logické, po vyprodání skladových zásob je nutné případně další kusy objednat a tak nemohou být ihned k odebrání. Vaše objednávka byla připravena k převzetí hned první den po skončení dovolené. Naopak Vámi vyzvednuta až za týden. To považujeme za nadstandardní možnost rezervace zboží. Záruční list je záruka záručního servisu a tedy další záruka, kterou máte ke svému výrobku. Může se stát, že vyplněn s jiným datem, pokud si zboží nějaký zákazník nevyzvedl. Samozřejmě nemá vliv na Vaši záruku, kterou lze uplatnit u nás i v servisu, neboť máte ještě uvedeno na faktuře. Ta se řídí datem na faktuře a je 2 roky od prodeje. Zajišťujeme i nadstandardní pozáruční servis na tyto přístroje. Omylem je také, že bychom nějak přístroj programovali. Tyto stanice jsou prodávány tak jak je nastavil výrobce. Jedná se o rádio. Maximálně kontroluje distributor. Nemáme k dispozici žádný SW na programování. Pokud nesedí určitě nás kontaktujte. Je dobře, že se zajímáte o svůj přístroj a našel jednoduchý postup kalibrace na naše podmínky. V případě neúspěchu se samozřejmě můžete obrátit na nás nebo přímo na záruční servis, tak jak Vám bylo dopodrobna vysvětleno při převzetí výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nebyl dodán český manuál k doručené IC-A6E- značný nedostatek! Prosím o zaslání českého návodu - manuálu k IC-A6E a zdroj pro napojení z instalace UL - 12V!Děkuji.Kamba

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den, ke stanici je dodáván zkrácený český návod (do kapsy), nicméně ke stažení je podrobný návod v CZ přímo u popisu produktu. Samozřejmě na přání lez vytisknout. Příslušenství ke stanici je případně nutné objednat přímo v eshopu, pokud je k dispozici. Heureka sama o sobě nic nedodá, slouží ke shromažďování zkušeností. Mrzí nás, že jsme ve Vás zanechali špatný dojem a možnost stažení manuálu nebo jeho vytištění v podrobné formě zdůrazníme ještě více v popisu výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží prodávané pod názvem „dalekohled“ bylo pouhou atrapou dalekohledu. V popisu by bylo třeba uvádět, že jde o ozdobný předmět, nikoli o plně funkční přístroj.

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den, mrzí nás Vaše zklamání! Přesto se bude jednat zřejmě o omyl. Žádné atrapy neprodáváme. Pokud Vám výrobek nefunguje, napište nám, samozřejmě vyměníme. Poškození lze snadno identifikovat. Možné příčiny jsou ještě:
    - prodáváme dalekohledy, jež jsou vernou kopií námořních historických dalekohledů. Jejich optika samozřejmě nedosahuje vlastností moderních prismatických nebo roof dalekohledů (viz https://www.yachtmeni.cz/namorni-jachting-rady/jaky-dalekohled/ ) a ani to není jejich cílem.
    - tyto dalekohledy se ostří nikoliv otáčením (nemá žádnou funkci), ale částečným zasunutím posledního členu - zkrácením délky vysunutého dalekohledu. Vždy na to upozorňujeme v popisu výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • absolutni ignorace obchodu, pokud mate s produktem problemy!

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den, omlouváme se, ale měli jsme týden dovolenou s velmi omezeným internetovým připojením, na Váš email samozřejmě odpovíme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Čepice byl myšleno jako darek, a byl tak nekvalitní, že jsem se styděl to davat. Vidím to jako negativa celého obchodu. Obchod by neměl prodat věci které jsou tak hrozně nekvalitní.

    Reakce obchodu eShop Yachtmeni

    Dobrý den, taková zkušenost nás mrzí. Se studem nepomůžeme, ale s výměnou nebo výběrem čepice rádi.