• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Výztuha nebyla dodána a podpůrné plechy jsem nechtěl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem objednal ve Vaší nabídce a druhý den mi bylo telefonicky sděleno, že již není skladem. Proto jsem zklamán.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    za zboží 60,- a doručení 180,- trochu nepoměr !!!!
    zadaná adresa na jinou doručeno na první adresu nevím kdyby nikdo nebyl doma kde by zboží skončilo ale za ty peníze co bych chtěla ????

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zbozi v pondeli, ve stredu mi bylo mailem oznameno, ze zrovna prodali posledni kus.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Drahá doprava.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    obchod funguje asi dobre ale 9.11.2021 predal zbozi prepravni firme WEDO a to je katastrofa dnes je 17.11.2021 a zbozi nedorazilo a od firmy zadna zprava.

  • ? - utekl týden od objednání a nic, ani info ??????

  • Zboží jsem dosud neobdržel, tak nemám co hodnotit. Zboží dost nutně potřebuji.

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Byl jste informován do mailu o termínu dodání od našeho dodavatele, tzn firmy Kovarson.
    Omlouváme se za dobu dodání, kterou bohužel ovlivnit nedokážeme.
    Předpokládám, že objednávku máme stornovat...

    S pozdravem
    Martin Žďárský
    www.vetim.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 15 dny,jsem si objednal zboží,které mi do dnešního dne nedorazilo.Od obchodu ani žádná komunikace,takže nemohu doporučit.

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Zboží jsme druhý den odeslali, kurýr se Vám ho pokoušel 3x doručit a bohužel jste nereagoval na telefon, takže nám zboží přivezl zpět...
    Komunikujeme pouze když zboží nemáme atd...
    Pokud je zboží skladem, hned odesíláme...
    Bohužel nedokážeme ovlivnit to, zda zákazník zvedne telefon nebo ne...

    S pozdravem
    Martin Žďárský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalé jednání

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Při objednání jsme spolu komunikovali a upozorňovali jsme Vás, že zboží z Kovarsonu dostaneme cca za 14 dní...
    Neměl jste s tím problém. Takže moc nechápeme Vaše hodnocení...
    Bohužel zboží, které není na skladě nemůžeme časově ovlivnit...

    Martin Žďárský
    www.vetim.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace ,dodnes nemám nákup

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den pane Hůla,
    Objednal jste klapku dne 31.10...
    Ještě ten den jsme klapku odeslali a následující den Vám byla doručena.
    Moc tedy nechápu proč zde udáváte lživé hodnocení, že nákup nemáte.
    Ale i tací lidé jsou mezi námi...
    Co se týká komunikace, stačí zavolat na jedno z deseti telefonních čísel...
    Ať Vám klapka slouží!

    S pozdravem
    Martin Žďárský
    www.vetim.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesolidní, neúplná dodávka

    Objednal jsem si 2 termočlánky, faktura byla na 2 kusy, v zásilce pouze jeden kus.

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Mrzí nás nastalé komplikace.
    Bohužel nechápeme, proč jste se neozval nám, aby jsme to mohli vyřešit.
    Jsme pouze lidé a chyba při fakturaci se může stát.
    Kdyby jste zavolal, bylo vše hned vyřešeno.
    Ale pokud se o problému dozvíme o tři týdny později na heuréce, nemůžeme bohužel nic dělat.
    Nelze řešit problém o kterém nevíme...

    S pozdravem
    Martin Žďárský
    www.vetim.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod ponuka tovar označený skladom, pritom ho nemá na sklade a ani ho nedokáže dodať.

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Bohužel ukončení výroby výrobcem nedokážeme z pozice prodejce ovlivnit...
    A zda máme zboží zrovna skladem je na shopu u každého zboží vidět v detailu.

    S pozdravem
    Martin Žďárský
    www.vetim.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekomunikují se zákazníkem

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Balíček s Vámi objednaným zbožím se nám bohužel vrátil jako nevyzvednutý.
    Zboží jsme odeslali v den Vaší objednávky, druhý den byl u Vás a cca 14 dní byl ještě u Vás na poště.
    Je nám líto, že jste si balíček nevyzvedl a vznikly komplikace.
    To však nejsme schopni ovlivnit.

    S pozdravem Martin Žďárský
    www.vetim.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Posílají jen na fakturační adresu ačkoliv jim uvedete dodací adresu jinou.

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Je-li jediná adresa v objednávce správně, nelze to poslat na nekompletně vyplněnou "dodací adresu".
    Mailem jsme žádali o doplnění informací, ke kterému bohužel nedošlo...
    Proto jsme zboží dodali tam, kam jsme mohli.
    Moc nás mrzí vzniklé komplikace.
    A pokud mohu hodnotit kvalitu komunikace, tak v tomto případě bych udělil 2 z 5 možných bodů... :)

    S pozdravem
    Martin Žďárský

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena zboží
    • cena dopravy

    zboží ok jen ta cena dopravy.Na stránkách obchodu píší ,že dopravu upraví ke spokojenosti zákazníka podle druhu a hmotnosti objednaného zboží tak aby byla co nejnišší.Asi proto jsem za klapku do komína o váze ani né kilogram zapltil 190,kč za dopravu

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Na stránkách píšeme :
    Minimální cena za dopravu je 190Kč, cena dopravy se upraví k co největší spokojenosti zákazníka.
    Jinak děkujeme za objednávku a těšíme se na další...

    Martin Žďárský
    VETIM.CZ

    • Nevím,kde se stala chyba,ale dne 23.10.16 jsem u Vás objednávala náhradní díl ke kamnům OPOP H 418/šamotová cihla,čistící dvířka/,bohužel mimo tohoto dotazníku jsem žádné zboží nedostala,pouze potrvzení o přijaté objednávce,kde se stala chyba bohužel nevím. Byla bych ráda, kdyby došlo k nápravě pokud se chyba stala na Vaší straně a zboží nebylo zatím expedováno a bylo dodáno nyní.proto není možné dotazník vyplnit.
    • s pozdravem Hásková Lenka

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Vaši objednávku evidujeme a neustále vyhlížíme dodávku zboží z firmy OPOP. Bohužel nestíhají vyrábět a dodávat díly. Moc se Vám omlouváme za komplikace, ale díly na OPOP jsou problém.
    Chyba není na naší straně. Jakmile dvířka dorazí, hned Vám je odešleme, jen nejsme schopni odhadnout kdy to bude. Konkrétně na dvířka čeká cca 10 dalších lidí.
    Omlouváme se za komplikace, ale bohužel nejsme schopni s touto situací nic udělat.
    Jen je škoda, že systém Heuréky poškodí naše jméno i přesto, že s touto situací nemůžeme nic dělat.

    S pozdravem
    Martin Žďárský
    VETIM.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod nemá objednané zboží na skladě a informoval o tom až po urgenci kdy zboží doručí.

    nevím jak jiné věci, ale mnou objednaný nákup není na skladě a informaci jsem dostal až po urgenci, že zboží mají objednané u výrobce, pokud si seženu jinde dříve tak mohu objednávku zrušit.

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Bohužel výrobu náhradních dílů od našich dodavatelů není možné nijak urychlit. Běžně jsou konkrétně tyto klapky na OPOP H 418 skladem, ale přišla zima a díly na kotle nám doslova mizí pod rukama.
    Samozřejmě objednávku dále evidujeme a jak nám zboží dorazí budeme Vás kontaktovat a klapku Vám pošleme...
    Čekací doba na kotlové díly od OPOPu je nyní 4-6 týdnů.
    A nelze s tím nic dělat.
    Vše se snažíme vyřizovat co nejrychleji...
    Děkujeme za názor a Vaši objednávku.
    Jak klapka dorazí, druhý den bude u Vás.

    S pozdravem
    Martin Žďárský
    www.vetim.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • výrobek neodpovídal

    ....

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Bohužel k nám se žádná stížnost na neodpovídající výrobek nedostala. V takových případech zboží měníme do druhého dne...
    Pro příště se v případě problému ozvěte a hned bude vše napraveno!

    S pozdravem
    Martin Žďárský
    www.vetim.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dostal jsem jiný typ radiátoru než jsem objednal a byl ze strany obchodu potvrzen. Zjistil jsem to při montáži! Rozdílné připojovací rozměry !!!

    Reakce obchodu VETIM s.r.o.

    Dobrý den,
    Zaslali jsme Vámi objednaný žebřík.
    V případě problému se ozvěte a vše do druhého dne napravíme!
    Každopádně se omlouváme za komplikace.

    Martin Žďárský
    VETIM s.r.o.