Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrý výběr
    • Nezjistila jsem

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • je v místě bydliště

    doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • stejné zboží za přijatelnější cenu
    • těžko hodnotit po prvním nákupu

    plná spokojenost jak se zbožím tak i komunikací a prodloužení dodacího termínu nebylo způsobeno prodejcem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    určitě bych tento obchod doporučila pracují v něm opravdu příjemní lidé

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednávku som preverovala telefonicky a komunikovala so mnou velmi ochotna pani. Bolo by fajn, keby bolo viac takých ochotnych a profesionálnych predajcov. Majitel moze byt naozaj spokojny, ked ma vsetkych zamestnancov takých ako je pani, s ktorou som mala moznost komunikovat.
    Dakujem.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Vybavení do koupelny za příznivou cenu.

  • komunikace a dodání v pořádku, nicméně držák WC s poličkou za téměř 1000,- Kč nebyl příliš kvalitní, protože držák papíru se značně viklal. Z toho důvodu, že nejprve dorazilo poškozené sklo, které naštěstí paní v obchodě vrátila sama, nicméně se prodloužila doba dodání, jsem už nechtěla reklamovat a šikovný řemeslník držák něčím podložil. Takže nedoporučuji kupovat v "zajetí křídového papíru", ale v kamenném krámě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • prodává své vlastní výrobky

    jednoznačně bezchybné

  • Doporučuje obchod

    100 %

    S nákupem jsem byla spokojena. Zboží bylo rychle připraveno na Uložence k vyzvednutí.
    Za rozumnou cenu jsem zde našla koš na prádlo, který je krom funkčnosti i pěkný.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dostupná cena

    Určite by,som odporučil váš obchod.prehlad dobrý aj ceny

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Solidní jednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    V obchodě jsou ochotní a zboží je kvalitní...

    • pohodlí domova
    • zatím nevím

    abych si ujasnil výběr zboží podle mé potřeby.Doporučuji.Jsem spokojen.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Osobitý přístup majitele pana Jansíka, který malý nedostatek na zboží (za který vůbec nemohl) vyřešil s technikem SAPHO a obratem zaslal náhradní díl. Naprostá spokojenost! Takto by měl přístup k zákazníkovi vypadat.
    • Na žádné jsem nepřišel.

    Doporučuji ostatním zákazníkům.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, spolehlivost
    • náhodně jsem našla na internetu a chtěla vyzkoušet

    Jednoduché, byl to první a byla jsem velmi spokojená. Objednávka byla vyřízena ve velmi krátkém čase, o průběhu objednávky jsem byla pravidelně informována. Zboží dorazilo v pořádku v předem ohlášeném dni.
    Obchod bych doporučila ostatním z výše uvedeného

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Osobní a kvalitní komunikace s obchodem
    • Doprava zboží (vyhovuje mi DPD vč. možnosti platit u dopravce kartou)
    • Moje blbost, že jsem si neuvědomil velikost výrobku (čekal jsem topné těleso o délce 30cm a výrobek měl 94 cm). Bude to obrovský kus doplňku v koupelně o 5m2. Mají rozměrově menší výrobky ale obávám se, že nemají funcionalitu kterou potřebují

    Vše nej, doporučují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký sortiment, výborná komunikace, technická podpora
    • nemá

    Velmi spolehlivý obchod s profesionálním přístupem, vstřícné jednání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Doporučuji, rychlé dodání, komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatně zabaleno odřené skříňky Vysypané hřebíčky v krabici Doprava- katastrofa ta neochota

    Reakce obchodu SAPHO HB

    Dobrý den,
    dovolte mi reagovat na tuto recenzi. Pokud jsou odřené části skříňky ( skříňka je v rozloženém stavu), stačí se s námi spojit ohledně reklamace. Na to má každý zákazník právo. Pokud došlo k poškození vrchní krabice, v které byla zabalená skříňka ( v samostatném obalu) nemusela jste tuto zásilku přejímat. V mailu o odeslání objednávky, který jste od nás obdržela, je upozornění ohledně důkladného převzetí zásilky od přepravce.
    Ohledně ochoty dopravce se musíte obracet na společnost DPD, která pro nás jezdí. Toto neumíme ovlivnit. Ladislav Jansík SAPHO HB