Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží doručeno pozdě oproti zaplacení. zboží má faktické vady, nečitelnost popisu v obrazových přílohách. po reklamaci těchto vad došly od dodavatele samé výmluvy a ne konkrétní řešení atd. atd.

    Reakce obchodu NORMSERVIS s.r.o.

    Vážený pane Parmo,

    velice mě mrzí, že jste s nákupem normy nebyl u nás spokojen, přestože jsme objednávku i Vaše dotazy řešili obratem.

    Dovolím si provést krátkou rekapitulaci:
    Normu jste si objednal 10.2.2020 v 11:33 hod, následně jste 11:34 obdržel zálohovou fakturu, kterou jste uhradil. Ve stejný den ve 14:14 jsme objednávku vyřídili a předali České poště.
    Pro úplnost uvádím, že na e-shopu máme u "Běžného balíčku od České pošty" uvedeno "Balík je ve většině případech doručen druhý pracovní den, ale Česká pošta garantuje maximální dobu doručení 7 pracovních dnů." Mohl jste si vybrat ze čtyř způsobů dopravy i s možností dodání do druhého dne.
    Balíček jste obdržel ČTVRTÝ pracovní den. Termín dodání byl tedy dodržen.
    Dokonce jsem Vám také nabídl, že Vám zásilku pošleme ještě jednou přes GLS s garancí doručení druhý pracovní den.

    Dovolím si nesouhlasit s tvrzením, že jsme Vám dodali zboží, které má vady. Před odesláním zboží vždy kontrolujeme. Při reklamaci jste nám uvedl, že jsou nečitelné obrázky na dvou stránkách a žádáte o zaslání obrázků v elektronické podobě. Odpověděl jsem Vám, že nečitelnost obrázku musíme řešit s vydavatelem, jelikož bez jeho souhlasu nemůžeme ČSN normu ani její části posílat v elektronickém provedení. To byla jediná „výmluva“ z naší strany. Na druhou stranu jsem Vám poslal v elektronickém provedení rozporované stránky s obrázky za 1 hodinu a 32 minut po obdržení reklamace. Omlouvám se, že rychleji jak za hodinu a půl jsme nebyli schopni Vaši reklamaci vyřídit.

    Pro úplnost uvádím, že se jedná o normu z roku 2012 a dle vyjádření vydavatele, si na kvalitu tištěného ani elektronického provedení zatím nikdo nestěžoval.

    Z naši strany jsme opravdu udělali vše, aby jste zásilku obdržel co nejdříve a byl jste spokojen i s kvalitou.

    Přeji pěkný den

    NORMSERVIS s.r.o.
    Miroslav Sobotka – jednatel společnosti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Možná rychlost dodání.
    • Ceny norem jsou nepřiměřené. Polovina obsahu je nepoužitelná - obsah, citované normy, odkazy na další normy. Ve výsledku je použitelnost normy ani ne poloviční!!!

    Naši normotvůrci jsou placeni z našich daní a nakonec normy, které vytvoří prodává soukromá firma. Proč je nenabízí přímo ÚNMZ? Není to k zamyšlení?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • VYSOKÁ CENA NOREM!!!!!!!! NĚCO JE V TOMTO BYZNUSU ŠPATNĚ, PÁNOVÉ.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zadne hanba by me fackovala prodavat za 600,- 6okopirovanych listu cernobile, zvazuji pravni kroky za tu zlodejinu

    Nekupoval bych uz nic

    Reakce obchodu NORMSERVIS s.r.o.

    Vážený pane Bartek,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste s dodaným zbožím nespokojen, ale Vámi uvedené údaje jsou nepřesné. Dodaná technická norma je v barevném provedení a obsahuje 56 stran. To, že je norma podstatně obsáhlejší než uvádíte jste nám potvrdil v telefonickém rozhovoru, jelikož jsme chtěli ověřit, zda jste obdržel kompletní provedení, které jste si objednal.

    Navíc u produktů máme mimo jiné uvedeno kolik stran norma obsahuje. Při objednání si můžete v současné době vybrat ze tří dopravců a mnoha způsobů úhrady. Vybraná možnost má vliv na celkovou cenu dodání a při výběru jste informován kolik každá varianta stojí.

    Budete-li mít zájem se k této záležitosti vrátit, bez váhání nás kontaktujte a vše s Vámi ještě jednou rádi probereme.

    Miroslav Sobotka

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • vysoké poplatky za dopravu
    • dostupnost osobního vyzvednutí téměř neřešitelná

    Obchod nabízí specializované dokumenty, které není téměř možné sehnat v běžné distribuci. Bohužel si účtuje příliš vysoké ceny za dopravu.

    Reakce obchodu NORMSERVIS s.r.o.

    Vážený pane Kraus,

    velice nás mrzí Vaše hodnocení. Při objednání máte možnost výběru ze 6 druhů dopravy. Nejlevnější doprava při doručování zásilky dle Vaší objednávky je 66 Kč. Vy jste si ovšem vybral dražší způsob. Samozřejmě bychom mohli dát dopravu zdarma, ale to bychom museli zdražit samotné normy. Např. v případě Vaší objednávky bychom se při dopravě zdarma dostali do ztráty.

    Normy se vždy snažíme odeslat v den objednání a zákazníkovi doručit do druhého dne, což byl i Váš případ. Jelikož prodej technických norem je velmi náročný na odborné znalosti našich zaměstnanců, rozhodli jsme se, že v současné době více poboček zřizovat v České republice nebudeme. Prodej norem je velmi specializovaný a pro mnoho prodejců je odborně velmi náročný, tak raději prodávají něco jiného. Snažíme se vždy zákazníkům poradit a zboží dodat co nejdříve.
    Překvapilo mě i hodnocení za kvalitu komunikace, jelikož z Vaší ani z naší strany do objednání k žádné nedošlo.

    Jinak velice děkuji za zmínku, že nabízíme specializované dokumenty. Ano jako jediní na našem trhu jsme schopni nabídnout takto širokou nabídku technických norem a publikací. V současné době je to více jak 1 500 000 druhů dokumentů.

    Miroslav Sobotka - jednatel