Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zbozi dorazilo v prorezanych / protrhanych pytlech.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Veliké mínus je to, že Vám umožňuje e-shop přidat do košíku zboží i když ho nemá na skladě a pak vystaví i fakturu na celou částku. Nepochopitelné. A když se ptám, proč to tak mají, tak prý jsem jediná, komu to vadí a neustále oponují. Pokud chcete udělat rychlé objednávku, nedoporučuji.

    Reakce obchodu Farma Python s.r.o.

    Dobrý den,
    jak v samotném eshopu, tak i v košíku vidíte aktuální skladovou dostupnost zboží. V košíku navíc informace, že objednáváte více kusů, než je aktuálně skladem. I námi jste byla upozorněna, že tolik kusů aktuálně skladem není a na základě toho jste pozměnila počty kusů u ostatních položek. Faktura byla vystavena na odebrané množství kusů a celková částka se také shodovala s Vaší objednávkou. Navíc se jedná o Váš opakovaný nákup u nás, o to více nás Vaše negativní reakce mrzí...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to již více než týden a jediné co jsem po zaplacení objednávky obdržel je informace o tom, že evidují moji objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Pohodlí nákupu.
    • Zboží nevidím a musím se spolehnout na údaje dodavatele. Věřil jsem údaji o průměru tyče 10 cm, skutečnost je pouze 7 cm. Chápu, že je to bambus, ale 3 cm rozdílu je moc. Za metrovou tyč jsem dal přes 600 Kč a teď musím vymyslet náhradní řešení za další peníze, abych to vůbec použil.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Uvedené rozměry výrobku jsou poloviční velikosti než jsou uvedeny ale podle obchodu je vše v pořádku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní zboží. Složitá reklamace. Zabalit, odeslat, poštovné. Do prodejny 5 min.

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Dlouhá dodací lhůta

    Bohužel je to jak to je je potřeba konkurenci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nevím
    • zboží, které si objednáte podle fotografické nabídky /proto si ho chcete koupit/neodpovídá zboží, které je vám doručeno

    nabízí něco co nemá, doporučila bych jednotlivé nabídky aktuálně fotit a nabízet opravdu to, co zákazník po objednání obdrží. Takto "kupuji zajíce v pytli" a podle toho jsem taky patřičně rozhozená

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dopravu.

    Dobré zboží i komunikace s obchodem, ale nemožnost komunikace s PPL. Neposoudím zda-li na straně objednavatele dopravy či PPL.

    Reakce obchodu Farma Python s.r.o.

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že náš obchod nemůžete doporučit, zvláště pak tehdy, je-li toto doporučení vázané na nemožnost komunikace s přepravní službou. PPL je velmi dobrá kurýrní společnost, kterou využívá mnoho e-shopů v České republice, nicméně v předvánočním čase je častou zkušeností, že ani ty nejlepší přepravní společnosti jednoduše nestíhají. Bohužel, jakmile je zásilka vyexpedována z našeho skladu (u Vaší objednávky se tak stalo hned následující den po objednání), nedokážeme již nic ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatně nastavené produkty+ceny.(u obrázku máte
    • jiné ceny)v příloze potom rozepsané.

    Již u Vás nebudu nic objednávat,jsou daleko pružnější a lepší dodavatele.

    Reakce obchodu Farma Python s.r.o.

    Dobrý den, jste si jistý, že hodnotíte právě náš obchod? V neděli byla přijata Vaše objednávka na náhradní membránu pro mini mlhovač, ve středu byla přepravní službou doručena. Odešly Vám celkem 3 e-maily, v každém jste mohl vidět aktuální stav Vaší objednávky a cenu, za kterou produkt pořizujete. V našem e-shopu jsou ceny u veškerého zboží uváděny pouze jednou, navíc je každému druhu zboží přiřazen unikátní kód, není tedy možné, aby se cena zobrazovala dvakrát, navíc rozdílně. Věříme proto, že jste si pouze spletl obchod, který hodnotíte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi skladem doopravdy neni skladem. Po 10 dnech stale cekam na dodani a nic.

    :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před dvěma týdny jsem dostal od Pythonu potvrzující email. U doručení zboží mají uvedeno od 4 - maximálně 9 dní. Já bych pochopil delší dobu dodání, delší naskladnění apod. Ale od emailu potvrzujícího převzetí objednávky nulová komunikace. A já se nedozvím kdy budou zboží naskladňovat, zda ho budou vůbec naskladnovat.

    Reakce obchodu Farma Python s.r.o.

    Omlouváme se za potíže, které jsme způsobili nedostupností zboží. Změnili jsme systém komunikace se zákazníky a doufáme, že naše e-maily s informacemi ohledně objednávek budou fungovat daleko lépe.

    Farma Python - Váš specialista na teraristiku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám hodnotit nákup v této firmě , který jsem ještě neobdržela. Myslela, jsem, že nakoupím rychle, kvalitně, jak jsem zvyklá v jiných e-shopech. Bohužel. Jediné co jsem obdržela byl
    potvrzující mail, že objednávka byla zaevidována. Jsem dnes ráda, že jsem neplatila předem, bezhotovostně. Takže můj názor - jsem zklamaná a nedoporučuji. Příště si raději zajdu do nejbližšího Zverimexu a sama si nakoupím co potřebuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží jsem si vybrala, protože bylo levné a na fotografii se mi daný produkt líbil (jedná se o komodu). Ale objednaný kus zboží měl mít barvu švestka/bílá což se nestalo a přišla mi komoda celá ve švestce, tudíž nemám dále zájem nakupovat zde další zboží.

    Reakce obchodu Farma Python s.r.o.

    Jedná se o omyl, naše společnost žádné komody neprodává, Vámi byla objednána výbojka Arcadia D3 Basking, ta byla také v pořádku dodána.

    S přáním hezkého dne
    Farma Python s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • komunukace se zákazníkem

    nenakupovat tam!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dostatečně nekomunikují aktuální stav objednávky, dodací lhůta příliš dlouhá.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Že nic neposila
    • Žadné odezvy ani po 10 dnech

    Jednoho dne se dočkam

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • sortiment
    • dodací lhůta
    • nekomunikace
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vyzkoušet výrobky Lucky Reptile
    • Komentář/návod ke zboží, u krmiv dávkování apod.

    Ne, zboží nesplnilo mé očekávání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment
    • špatná komunikace především neinformovanost ohledně dodání zboží nevím proč mi zboží nepřišlo a obchod mě vůbec neinformoval o nějakých změnách

    plno druhů zboží které je špatně k sehníné bohužel špatná komunikace a nedodání zboží