Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádné. Snaží se vám vnutit zboží, kterého se potrebují zbavit, nebo naopak kvůli dealerům prosadit. Samozřejmě s patřičným okecáním, jak je to nejlepší zboží, co vám nabízí.
    • Majitele.

    Před jakoukoli koupí se poraďte i v jiných obchodech. Pak si udělejte vlastní názor a nenechejte se zmanipulovat.

    Reakce obchodu D.E.A.W.S. Centrum s.r.o.

    Dobrý den pane Švihel,
    k Vaši objednávce a našemu vnucování a okecávání. Napsal jste nám email zdali máme oblek(short) určité značky a my Vám slušně odpověděli, že máme pouze zboží, které nabízíme. Objednal jste si tedy masku, šnorchl, oblek a poslal nám Vaše rozměry.
    My jsme Vám doporučili velikost L i dle kontroly rozměrů podobných objednávek obleků od spokojených zákazníků a následně Vám objednávku odeslali. Oblek jste nám vrátil s prosbou výměny za vel. XL. To jsme udělali bez jakýchkoliv připomínek a druhý den Vám(bez poštovného) poslali vel. XL. K našemu překvapení jste opět další den zavolal, že vám je i vel. XL malá a jestli bychom Vám poslali vel. XXL. To už nám bylo podezřelé a tak jsme Vám navrhli, že Vám pošleme zpět peníze, s čímž jste souhlasil. Poté jste nám vrátil i šnorchl se slovy, že Vás tlačí a také není dle Vašich představ. I to jsme akceptovali a obratem Vám vrátili peníze. To co jste zde popsal zcela neodpovídá našemu způsobu jednání se zákazníky a prodeji za celých 20 let firmy. Věříme, že si každý udělá sám představu o Vaší recenzi a o našem jednání. Váš D team.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízí něco co nemá

    Pěkný obchod se zbožím, které nabízí, ale nemá jej. Rozumná a rycglá komunikace s obchodem ale do dnešního dne nejsou peníze nazpět.

    Reakce obchodu D.E.A.W.S. Centrum s.r.o.

    Dobrý den pane Jirmus,
    jen pro upřesnění dalším zákazníkům. Objednal jste si neoprén a dodal nám Vaše rozměry. Velikost(speciální) opravdu nebyla skladem a neměli ji nikde v ČR. Na místo tohoto modelu, jsme vam nabídli od stejného výrobce jiný, který by Vám rozměrově seděl a cenový rozdíl nebyl markantní. To vše, protože jste pospíchal a zboží jste chtěl mít ihned u sebe. Naši nabídku jste odmítl se slovy, že chcete levný oblek a ať objednávku zrušíme. Tvrdil jste nám, že jste celou objednávku platil předem, ale Vaše platba k nám na účet nedorazila. V systému jsou peníze většinou cca 7 dní a pak Vám je musí vrátit Vaše banka. Pokud se tak nestalo, je potřeba ji na to upozornit. My Vám peníze v žádném případě nedrželi. P.S.: 8.- 26.11.14 jsme měli zavřeno a proto jsme odpověděli až nyní. Váš D team.