• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zaměstnanci odebrali pro svoji spotřebu ze zásilky pozornost od výrobce určenou pro konečného zákazníka .

    Reakce obchodu Aquastore

    Ze strany zákazníka se zřejmě jedná o nějaký omyl, žádné "pozornosti od výrobce" nejsou součástí našeho běžného prodeje.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace na bode mrazu,chtel jsem hovorit pres skype kdyz tuto moznost maji,a bylo mi sdeleno ze slecna nema microfon.
    • Pri otazce kdy budou pozadovane zbozi posilat,respektive kdy mam cekt mi bylo sdeleno,bud ve stredu,nebo ve ctvrtek a nebo mozna v patek.

    Pokud mate cas a nezajima va s kdy vam to prijde Atd.Opravdu vhodny obchod pro vas.

    Reakce obchodu Aquastore

    Zákazníkova nespokojenost nás mrzí. U Skype se jednalo o technický problém dočasného rázu. O přesném termínu doručení zboží byl ovšem zákazník zcela určitě informován, a to nejpozději den před doručením. Pouze v době, kdy se na termín doručení dotazoval, ještě nebyl přesný termín známý.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nákup proběhl hladce, zboží bylo v pořádku. Při pokusu zboží vyměnit v zákonem dané 14denní přestali v obchodě zvedat naše telefony a odpovídat na e-maily. Přitom se jednalo z jejich strany o zbytečný manévr, poněvadž jsme pouze chtěli zboží vyměnit za dražší.
    Z tohoto důvodu nedoporučuji nákup v obchodě Aquastore.

    Reakce obchodu Aquastore

    Nevíme, co vedlo zákazníka k takovému vyjádření, ale musíme se proti němu důrazně ohradit. To, že není přijat telefonní hovor se stát může, ale emailové požadavky na vrácení zboží jsou řádně plněny.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • cena
    • dodací doba

    Nakoupil jsem kvůli ceně. Mail s potvrzením došel vzápětí, nicméně trvalo 11 dní než oznámili doručení. Zboží došlo, ale ještě jsem nemohl vyzkoušet funkčnost (šlo o termostat a čidlo).
    Doporučit mohu jen tomu, kdo nespěchá.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Měděný topný had byl vložen do papírové krabice bez jakéhokoliv utěsnění nebo obložení, takže v krabici volně poletoval. Měděná žebra jsou zohýbaná. I když na funkci topného hada to pravděpodobně nebude mít vliv, nejsem spokojen.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • dlouhá dodací lhůta... po deseti dnech zboží nemám

    zatím nemůžu hodnotit, zboží jsem zatím nedostala

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • dodací lhůta

    když nespěchají...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá doručovací lhůta, neinformovanost o stavu objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Výhoda je poměrně levná cena a levná doprava,překvapil mě i rozvoz v sobotu
    • O slabinách nevím,ale zklamalo mě,že jsem si objednal nový radiátor,který byl bohužel už někde namontovaný a tudíž na některých místech poškrábaný.Jednoduše nebyl zabalen v originálním obalu,bohužel při převzetí jsem si toho nevšiml.Zboží jsem nevracel,protože jsem si nedostatky opravil,ale když platím za nové zboží,tak ho taky chci dostat.

    Zboží si z obchodu případně objednám i nadále,ale budu si dávat velký pozor na to v jakém stavu ho přebírám.

    Reakce obchodu Aquastore

    Pokud není uvedeno jinak, je dodávané zboží vždy nové. Občas se může stát, že z důvodu skladování/manipulace je obal a případně i část výrobku poškozen, např. poškrábáním jak uvádí zákazník. Takové zboží zákazníkům samozřejmě buď nedoručíme (pokud je možno si vady všimnout před doručením) anebo vyměníme (pokud je vada zjištěna dodatečně). Každopádně, o problému tohoto konkrétního zákazníka jsme nevěděli a mrzí nás to. Naopak nás těší, že zákazník už drobný problém sám vyřešil.
    Jinak, ke kontrole zboží ihned při převzetí se snažíme zákazníky různými způsoby vyzývat také.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    dosud jsem neobdržel žádnou informaci, že by zboží bylo připraveno k odběru,
    z uvedeného důvodu nemohu vše hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nízké ceny
    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • chtěl bych napsat něco pozitivního ale kromě toho že automat na moji objednávku reagoval téměř okamžitě mě nic nenapadá
    • o tom že není zboží na skladě jsem byl vyrozuměn až po 3 pracovních dnech od podání objednávky,
    • po 12 dnech od objednání zboží stále nemám a instalatér i já čekáme na zázrak

    Reakce obchodu Aquastore

    Za vzniklou situaci se zákazníkovi omlouváme. Došlo zde k tomu, že akční zboží, které je standardně skladem bylo dočasně vyprodáno a nebylo k dispozici ani u výrobce, takže se čeká na jeho vyrobení. Zákazník by měl zboží obdržet do 7 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Snaží se garantovat dobu dodání. pak teprve potvrdí objednávku.
    • Jsem docela zvědav jestli dostojí svých závazků.

    Reakce obchodu Aquastore

    Není nám jasné, proč jako minus zákazník uvádí větu: "Jsem docela zvědav, jestli dostojí svých závazků." :-)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pravděpodobně žádný vlastní sklad, na vyřízení objednávky zatím údajně potřebují min. týdny, ačkoliv na www stránkách uvádí dodací dobu - týdny :-(

    Reakce obchodu Aquastore

    Z textu reakce zákaznice není přesně jasné, jak to s tou dodací lhůtou vlastní myslela :-) Bylo jí přislíbeno dodání do 20.1.2010, což také bude dodrženo. U objednaného zboží přitom byla uvedena dodací lhůta 1-2 týdny, což je správně. To, že neprovozujeme standardní sklad (což vzhledem k rozsahu sortimentu ani není možné), může být chápáno jako nevýhoda ale i výhoda.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Žádná výhoda mě nenapadá
    • Komunikace se zákazníkem.
    • Před připsáním peněz na jejich účet-5 mailů o ničem (objednávka přijata, děkujeme, vyřizujeme, bla,bla). Po připsání peněz-nic.(kdy pošlou zboží, jestli to mají na skladě, všechno až na telef. dotaz-děs).

    To co koupíte tady, koupíte i jinde a možná tam se s váma budou bavit.

    Reakce obchodu Aquastore

    No, zákazník si zde vylil zlost, těžko říct z jakého důvodu. Jediné, co se sluší dodat, že objednal zboží s uváděnou dodací lhůtou 2 týdny (luxusnější sprchová zástěna s příslušenstvím), takže zda je jeho zloba po 10 dnech oprávněná, nechť každý posoudí sám :-)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím
    • nevím

    dlouhá dodací lhůta, ale jsou vánoce

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabídka vypadá dobře ale není objektivní - informace o dodacích lhůtách není úplně pravdivá
    • opomíjí informovat zákazníka o někteých důležitých okolnostech při zpoždění zakázky (důvod apod.)

    nemůžu soudit z jednoho nákupu - momentálně jsem trochu zklamán

    Reakce obchodu Aquastore

    Negativní hodnocení zákazníka nás samozřejmě mrzí. K dodacím lhůtám je však třeba říct, že jsou uváděny jako lhůty obvyklé, které se v konkrétním případě mohou lišit (mohou být jak kratší, tak i delší). Zákazník má v našem obchodu ovšem vždy možnost aktuální dodací lhůtu před objednáním prověřit anebo při objednávce uvést nejpozdější přijatelný termín doručení, který mu dává jasné garance. Těchto možností daný zákazník bohužel nevyužil. Vodítkem pro další zákazníky, pro které je dodací lhůta klíčová budiž to, aby uvedených možností využívali a předešli tak svému případnému pozdějšímu "zklamání".

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • včasné dodání zakázky.

    výborný a spolehlivý

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • -
    • -

    Zboží bylo odesláno zpět. Důvodem je, že jste mi zaslali jiné zboží než jsem si objednal. Objednávka zněla na WC prkénko JIKA Dino, zaslali jste mi prkénko od jiného výrobce MKW. Toto jsem si však neobjednal a se žádnou náhradou jsem souhlas nevyslovil. Rovněž to vypadá, že zboží bylo již někde vystavené nebo používané, podle ošoupaných spodních částí výrobku. Spokojen tedy nejsem. Druhý den po převzetí výrobku, jsem Vám jej zasla jako reklamaci, s odstoupením od smlouvy. O spokojenosti tedy nelze mluvit.

    Reakce obchodu Aquastore

    Zde musíme uvést na pravou míru domnělou záměnu WC sedátka. WC sedátko Jika Dino je mj. vyráběno zakázkově firmou MKW pod označením Wega. Čili z tohoto pohledu je vše v pořádku. Naší chybou budiž, že jsme na to zákazníka neupozornili, což v katalogu ihned napravíme.
    Co se týče "ošoupaných spodních částí výrobku", to samozřejmě může být důvodem pro reklamaci nebo vrácení zboží s tím, že zákazníkovi zboží vyměníme nebo vrátíme peníze podle jeho přání.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Dobré ceny
    • Dodací lhůty

    Dobrý

    Reakce obchodu Aquastore

    V tomto případě bude skutečně dodací lhůta delší než jsme původně předpokládali, a to z důvodu zdržení u výrobce (zboží není skladem, čeká se na jeho vyrobení). Byl objednán výrobek, který je novinkou letošního roku a jeho skladové zásoby zřejmě zatím nejsou optimalizovány.