Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi doručeno úplně jiné zboží než bylo původně objednáno
    Navíc ze strany obchodníka i po telefonickém jednání není žádná snaha o vyřešení této situace
    Tento eshop z mé strany nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Doručení do 24h nefunguje a ještě neochota něco dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka vytvořena 13.10.-zboží skladem.Na dotaz 14.10.,kdy
    bude výrodek odeslán mi bylo zděleno ,že již je naloženo Toptransem.
    Bohužel do včerejšího dne tj.19.10.2022 nebyli schopni říci,kdy bude objednávka odeslaná atož dodána.OBjednávka zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka z 28.6., ktera mela byt skladem, nedorazila ani po urgenci do dnesniho dne 14.7. Obchod nereaguje na maily. S naradim potrebuji delat a nemohu cekat na par vrtaku mesic. Nedoporucuji!

    Objednavka z 28.6., ktera mela byt skladem, nedorazila ani po urgenci do dnesniho dne 14.7. Obchod nereaguje na maily. S naradim potrebuji delat a nemohu cekat na par vrtaku mesic. Nedoporucuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nebylo dodáno
    • nedodané zboží je však stále v nabídce (elektrický ohřívač s ventilátorem EPBMaster B 2 EPB)
    • zboží objednané 12.4.2021, nedodané pro nedostupnost, je dne 19.4. 2021 stále v aktuální nabídce
    • nic víc než zobrazení zboží na webových stránkách bych od tohoto obchodu neočekával
    • :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o(

    obchod EPROFI.cz již NE!
    velká nespokojenost, nabízené zboží nebylo k dispozici - přesto má obchod nedodané zboží stále v nabídce
    (elektrický ohřívač s ventilátorem EPBMaster B 2 EPB)
    :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o( :o(

    Reakce obchodu EPROFI.CZ

    Dobrý den,

    jak se můžete přesvědčit v dalších recenzích, s podobným poznatkem jste skutečně ojedinělým zákazníkem.

    Toto konkrétní topidlo bylo zrovna ten den vyprodáno u výhradního dovozce do ČR a jistě jste si tento fakt sám ověřil i u jných prodejců (když jste měl potřebu náš eshop i v dalších dnech "kontrolovat", což byste nedělal, kdybyste topidlo sehnal jinde).

    Takové věci se bohužel stávají. Ne, nemáme žádné napojení na sledování skladových zásob u dodavatele v reálném čase, protože ho výhradní dovozce značky Master do ČR neposkytuje. 99% sortimentu Master ale má dodavatel neustále skladem a my si tedy opravdu můžeme dovolit, uvádět dostupnost "Skladem", tak jako to dělá veškerá konkurence, která tuto značku prodává (my patříme mezi cca 3 prodejce v ČR, kteří doopravdy mají i vlastní sklad a mnoho sortimentu na něm skutečně držíme). My jsme schopni toto zboží odesílat ještě v den objednávky, pokud zákazník objedná do 14:00 a pokud nenastane ojedinělá událost - vyprodání - jako ve Vašem případě.
    Topidlo jste evidentně jinde nesehnal, a to z důvodu, že ho nemá dovozce a tím pádem NIKDO, takže útoky, které zde předvádíte, jsou dle našeho názoru dosti za hranicí slušného chování. Topidlo jste neměl dopředu zaplacené, ani nic podobného, takže žádná újma Vám nenastala, a o jeho nedostupnosti jste byl informován naším pracovníkem OBRATEM po uskutečnění objednávky. Že jste toto skvělé topidlo tak moc chtěl a bylo vyprodané nás samozřejmě mrzí, důvodem k podobným výlevům ale tato skutečnost rozhodně není.

    S pozdravem

    Jan Kotík, jednatel EPROFI.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neseriozní jednání
    • Slíbili vrátit peníze za špatně dodané zboží,ale nedrží sliby
    • Nutí zákazníka koupit a zaplatit zboží které si neobjednal
    • vymlouvají se v případě problémů na nějakého svého dodavatele

    Zajímá je pouze kšeft a nejsou seriozní při jednání se zákazníkem.Nedodržují sliby.Donutí zákazníka koupit a zaplatit zboží které nechce,případně slíbí že po zaplacení nevhodného zboží Vám vrátí peníze,ale nevrátí nic.

    Reakce obchodu EPROFI.CZ

    Dobrý den,
    vím o jakou objednávku se jedná a tímto bych Vám rád vyjádřil omluvu. Některé zboží, jako např. od českého výrobce Bauprima, které jste objednal, odesíláme přímo z jeho skladu. Dle mých informací na jeho straně došlo k serii chyb, kdy nejprve odeslal jiné zboží, než jste objednal, a to jste následně odesílal zpět. Dodavatel Vám zaslal znovu, tentokrát jeho vlastní dopravou (čili objednávku přepravy jsme již nezpracovávali my) zboží správné, ale bohužel vyplnil znovu dobírku, kterou jste byl nucen podruhé zaplatit. Rozumím, že z pohledu zákazníka je tato situace neakceptovatelná, nicméně museli jsme trvat na tom, aby Vám náš dodavatel sám vrátil peníze, protože pokud bychom je vraceli my, neměli bychom to jak zaúčtovat. Dle mých informací dnes byly peníze za druhou platbu, po našich opakovaných urgencích, odeslány na Váš účet.

    Zároveň Vám jako omluvu posíláme dárek - sadu nářadí Extol v hodnotě 490,- Kč.

    S pozdravem Jan Kotík, obchodní ředitel EPROFI.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhý termín dodání, přitom mělo být skladem.
    Něco se dělo, až když jsem se ozval.

    Reakce obchodu EPROFI.CZ

    Dobrý den,

    zjistili jsme, o jakou se jednalo objednávku. Zboží jste objednal v sobotu, v pondělí se zasílalo k Vám. Dle informací od přepravce (GLS) Vás v úterý řidič nezastihl na adrese a na Vaši žádost jste si zásilku nechal uložit do Parcel shopu GLS pro pozdější osobní vyzvednutí, informace o tom jste dostal formou SMS. Tam balík ležel nevyzvednutý 8 dní, po této době se vrací k nám, což se také stalo.

    Situace nás mrzí, nicméně z naší strany k pochybení určitě nedošlo.

    S pozdravem

    Jan Kotík, obchodní řediitel EPROFI.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ač se meli ozvat do druhého dne do dnešního dne nic...

    Zde již nikdy nic....

    Reakce obchodu EPROFI.CZ

    Dobrý den,

    velice mne mrzí Vaše špatná zkušenost, ale jak již psali dokonce i zákazníci zde v recenzích - v uplynulé vlně veder jsme byli zcela zahlceni telefonáty, objednávkami i zákazníky přímo na prodejně. Všechny objednávky bez vyjímky vždy v nejkratší možné době telefonicky potvrzujeme. Nevíme bohužel kde se stala chyba, podle Vaší přezdívky zde neumíme Vaši objednávku dohledat. Budu rád, pokud nás kontaktujete, abychom se na věc mohli podívat a zajistit, aby se pokud možno už podobná situace neopakovala. Jako omluvu jsme připraveni Vám zaslat malý dárek.

    S pozdravem Jan Kotík, jednatel EPROFI.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dvakrát jsem psal dotaz na pilu rubi 180 a příslušenství a do dnešního dne mi nikdo neodepsal tak vám děkuji, počítám že neodepíšete ani tentokrát.
    • Fiala tel. 720 554 506
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • není skladem

    Eshop uvedl že je zboží skladem ale ve skutečnosti nebylo. Komunikace ze strany obchodu sice proběhla ale neposlali alternativní produkt. Zboží jsem koupil jinde.

    • Jak můžu hodnotit dodávku zboží, když jsem žádné neobdržel.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zbozi dorazilo nekompletni

    Reakce obchodu EPROFI.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené potíže, bohužel v období kolem Vánoc měly přepravní společnosti, tak jako každý rok, problém doručovat zboží včas. Pokud si dobře vzpomínám, druhé topidlo ze zásilky k Vám dorazilo max. o několik dnů později a šlo o chybu přepravce TopTrans, nikoli naší.

    S pozdravem Jan Kotík, EPROFI.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo označeno že je skladem a skladem zboží neměly. Na uvedeném shopu jsem ho objednal právě pro to že je skladem. Nestalo se mi to poprvé,dělá to mnoho shopů. Je to lákání zákazníků na zboží, které nemají. Komunikace s obchodem super.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Váš smluvní dopravce - doporučujeme změnit.
    • Nedělá Vám dobré služby. Pokud je zboží skladem a doprava k zákazníkovi trvá 4 dny tak je to MOC dlouho!
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná komunikace s obchodem

    Reakce obchodu EPROFI.CZ

    Dobrý den,
    bohužel v největší vlně veder, kdy jsme měli cca 10x vyšší objem objednávek a stovky telefonátů denně, neboť jsme jako jedni z mála měli dostatek mobilních klimatizací skladem na prodejně, se stala jistě řada chyb. Skladové zásoby se měnily z minuty na minutu, na telefony nebylo možné se dovolat, docházelo k řadě lidských chyb i z naší strany, stejně jako ke zklamání řady zákazníků, na které se nedostalo, přestože podali objednávku ve chvíli kdy ještě bylo na webu "skladem", nebo se k nám nemohli dovolat, nebo kterým jsme nestíhali v těchto dnech odeslat zboží do druhého dne, jak je u nás zvykem. Přesto se nám podařilo drtivé většině zákazníků vyjít vstříc. Omlouvám se, že to tak nebylo i ve Vašem případě.

    S pozdravem

    Jan Kotík, jednatel EPROFI.CZ s.r.o.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nutratíte peníze
    • Zboží jsem objednal, po telefonické domluvě byl změněn typ. Bylo mi slíbeno že zboží do dvou dnů dorazí. Po třech dnech jsem volal zpět a objednávka se někde ztratila!!!

    Neschopný fungovat

    Reakce obchodu EPROFI.CZ

    Vážený pane Bednařík,

    velice se omlouváme za nastalou situaci a Vaše nespokojenost nás mrzí. Bohužel, i k selhání lidského faktoru občas dochází, v tomto případě náš obchodník zapomněl telefonickou změnu u objednávky zapsat. Už jsem z toho vyvodil osobní zodpovědnost. Jak můžete vidět z recenzí ostatních zákazníků, jedná se o vyjímku. Ještě jednou se omlouvám.

    S pozdravem

    Jan Kotík, jednatel EPROFI.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehledné stránky
    • výborná cena
    • tvrdí, že je zboží skladem a přitom ho nemají

    Reakce obchodu EPROFI.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se tímto za vzniklé problémy, u některého zboží bohužel není možné stav skladu neustále aktualizovat, a tak se občas může stát, že dostupnost uvedená na webu již momentě objednání není reálná (např. dodavatel zboží mezitím vyprodá). Tento problém však občas trápí všechny e-shopy a u nás nastává velice ojediněle, jak se můžete přesvědčit z ostatních recenzí. My naopak máme kamennou prodejnu, kde nejprodávanější sortiment držíme skutečně skladem.

    S pozdravem Jan Kotík, jednatel EPROFI.CZ s.r.o.

    • Zbozi nema skladem i kdyz tvrdi opak

    Neferovy prodejce

    Reakce obchodu EPROFI.CZ

    Dobrý den,
    v tom případě bych se rád omluvil za problémy. Někdy se skutečně může stát, že se sejde v jednu chvíli více objednávek na stejné zboží, nebo nestihneme dostatečně rychle změnit dostupnost na webu, případně máme sami špatné informace o dostupnosti od dodavatelů (za což nemůžeme). V takovém případě se snažíme nabídnout zákazníkům jiné zboží s podobnými parametry nebo za čekání např. kompenzaci v podobě dárku, slevy a podobně.

    S pozdravem Jan Kotík, jednatel EPROFI.CZ s.r.o.

  • nedoporučuji, klamavé údaje

    Reakce obchodu EPROFI.CZ

    Dobrý den,

    rád bych Vás požádal o více informací ohledně tohoto příspěvku. Dostal jste špatné informace od našeho pracovníka, nebo našel na našem webu? O co se konkrétně jednalo?

    Děkuji za objasnění,

    Jan Kotík, jednatel EPROFI.CZ s.r.o.
    [email protected]