• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi hygrostat který nepasuje do zásuvky v ČR. Takže je k ničemu.

    Reakce obchodu Epřístroje

    Vážený zákazníku,
    Děkujeme za Vaši recenzi.
    Nicméně, u objednaného hygrostatu bylo a je tučným písmem a žlutě zvýrazněno, že se jedná o přístroj s "německou" zásuvkou SCHUKO a že doporučujeme objednat adaptér na "českou" zásuvku (viz související zboží).
    Nikoho jsme neuvedli a neuvádíme v omyl a na rozdíl od jiných prodejců na tuto skutečnost upozorňuje.
    Vaše hodnocení naprosto není adekvátní tomu jak objednávka proběhla a byla vyřízena. Jednak byla vyřízena obratem a jednak jste obdržel přístroj, který je plně funkční a odpovídá technickému popisu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesplňuje podmínky ze zákona
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doručeno rychle
    • Produkt nefunkční, obchod na dotaz nereaguje
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zakoupil jsem již podruhé a zase nefunkční tentokrat zkrat při zapnuti
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedoručeno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je zaplaceno - potvrzená objednávka i platba, ovšem nic nedorazilo. Na můj dotaz e- mailem zatím nikdo neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod jako takový OK. Plašička kun asi v pořádku, kontrolka indikuje dobrou funkci. Osciloskop - daloko dražší z mého pohledu nefunkční.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce lže a nemá ani snahu řešit problém

    Phmetr hanna mám pět let, funguje, ale už je pomalejší, tak jsem si objednal na epřístroje novou sondu. Sonda nefunguje, na všechny roztoky (hanna 4.01, 7.01, 10.01 ukazuje ph víc než 14. Samozřejmě jsem jí čistil, dal jsem clear, kalibroval a nic. Stále error. Stará sonda měří normálně. Sonda už přišla skoro vyschlá, uchovávacího roztoku tam byla sotva kapka. V obchodě mi na to odpověděli, že jí kontrolovali a že je funkční. Nikdy více! Vyhodil jsem 400kč. Jiří Čálek Ústí nad Labem

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nedostal jsem to co bylo inzerováno

    Reakce obchodu Epřístroje

    Vážený pane Libore,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Nicméně, jak jsme si telefonicky vysvětlili, dostal jste přesně ten přístroj, který jste objednal včetně všech funkcí, které jsou u přístroje uvedeny.
    Je nám líto, že Vám přístroj pravděpodobně z nějakého důvodu plně nevyhovuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doba doručení výrobku byla avizovaná 3 dny. Po 9 dnech, kdy mně stále nic nedorazilo, ani jakákoli informace o zpoždění doručení, mně přišlo od obchodu Epřístoje poděkování za realizovaný nákup....a žádost o ohodnocení. Tedy na jejich přání hodnotím...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo doručeno včas. Objednával jsem balení 100 ks testů pro měření celkového chloru bazénové vody. Balení mělo ovšem velmi krátkou dobu expirace cca. 6 měsíců, což není u podobných výrobků standardní. Upozornil jsem na tuto skutečnost pracovníka eshopu telefonicky, bylo mi přislíbeno řešení (sleva apod.), obratem měl následovat telefonát, nikdo se již neozval. Urgoval jsem řešení problému 2x emailem, ani zde nebyla žádná reakce ze strany obchodu (více než týden).

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý den. Sháněl jsem teploměr na měření teploty (nasměrováním na čelo) pro hosta do penzionu, který bude fungovat opět od 6.6.2020.
    Teploměr od Vás jsem obdržel, ale pro mne nevhodný. Prosím vraťte mi finanční prostředky na můj účet v hodnotě 922,- Kč a já si zajistím teploměr jinde. Děkuji Skok

    Reakce obchodu Epřístroje

    Vážený pane Josefe,
    objednal jste teploměr technologický, u kterého je tučně a zvýrazněnou barvou napsáno, že se nejedná o lékařský teploměr, proto nemohl fungovat jak jste chtěl. Nebylo tedy naší chybou, že jste objednal co jste objednal. Peníze jsme samozřejmě vrátili a věříme, že to nezanechalo negativní skvrnu na našem počínání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velice špatná komunikace, objednávku jsem zaplatila, zatím zboží nemám, psala jsem dotaz, bez odpovědi

    Reakce obchodu Epřístroje

    Vážená zákaznice,
    NEPÍŠETE zde PRAVDU. Objednávku jste doposud NEZAPLATILA a proto nemohlo být zboží odesláno. Veškeré podklady pro provedení platby jste obdržela. Bohužel nám od Vás nebyl doručen ani žádný dotaz, takže nebylo ani na co reagovat.
    Mrzí nás Vaše reakce, ale v tomto jsme skutečně nepochybili.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatně přeložený a nesrozumitelný návod.

    Reakce obchodu Epřístroje

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost, zakoupený přístroj je na trhu již několik let a zákazníci si na návod a jeho srozumitelnost zatím nestěžovali.
    Mrzí nás Vaše reakce o to více, že jste mohl (v případě jakéhokoliv nepochopení) kontaktovat naši firmu a využít technickou podporu, kterou našim zákazníkům nabízíme.
    Předpokládáme, že se jedná o nějaké nedorozumění a těšíme se na případnou další spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    digitální váha, kterou jsem si u Vás objednala , nefunguje jak má a netuším , jak postupovat s reklamací

    Reakce obchodu Epřístroje

    Vážená zákaznice, děkujeme za Vaši recenzi, kterou moc nechápeme (nikdo nás s žádným problémem bohužel nekontaktoval).
    Pokud Vám něco nefunguje tak jak si představujete a my o tom nevíme, těžko Vám můžeme jakkoliv pomoci. Zkuste příště než budete psát hodnocení nejprve zkontaktovat prodejce a uvidíte, že Vám vyjde maximálně vstříc aby se problém/závada vyřešil.
    Standardně poskytujeme maximální technickou podporu našim zákazníkům se zakoupenými produkty.
    Pokud potřebujete řešit jakoukoliv reklamaci případně odstoupit od smlouvy pak prosím použijte "Reklamační list" nebo "Formulář odstoupení od smlouvy", oba tyto soubory jste obdržela společně s potvrzením objednávky.
    Za další zásilka byla vyexpedována ihned a doručována následující prac. den, nikoliv až za 4 dny (prvotní nepřevzetí zásilky bylo čistě ve Vašich rukou).
    Přejeme Vám příjemný zbytek léta a věříme, že vše vzniklo jen nějakým nedorozuměním.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dodáno na jinou než požadovanou adresu

    Reakce obchodu Epřístroje

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.
    V objednávce jste uvedl pouze jednu adresu (jak pro fakturaci tak pro doručení), proto byla zásilka automaticky doručena přesně na adresu, kterou jste si sám zvolil. Adresní štítky jsou vyplňovány automaticky dle vyplnění zákazníkem.
    Věříme přesto, že budete s přístrojem a našimi službami spokojen a těšíme se na případnou další spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chteji hodnoceni nakupu , ale nikdo se neozval natoz aby neco prislo.

    Reakce obchodu Epřístroje

    Vážený pane Radku,
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.
    Trošku nerozumíme Vašemu hodnocení. Zakoupil jste přístroj, u kterého byla indikována dostupnost 30 dní (z důvodu vyprodání v celé Evropě). I když jsme o této skutečnosti (u výrobku) informovali na našem eshopu, tak jsme vždy ještě telefonicky tuto záležitost řešili individuálně s každým zákazníkem. Zásilky byly nakonec rozesílány v kratším čase než bylo původně avizováno.
    Věříme, že budete s přístrojem spokojen a těšíme se na případnou další spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé doručení
    • Jednání se zákazníkem při osobním jednání.

    Při reklamaci jsem si vyslechl sáhodlouhý výklad o tom, na co přesně je výrobek určen plus se pan majitel choval vyloženě jako hovado. Nikdy víc.

    • nefunkční kravina

    Reakce obchodu Epřístroje

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Těžko říci podle čeho hodnotíte "nefunkční kravinu", když jste po zrealizování objednávky tuto objednávku sám STORNOVAL a žádné zboží jste od naší společnosti neodebral. ;-) Přejeme příjemný den.