• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • povinná platba předem, není možné zaplatit hotově při osobním převzetí
    • při dodání chybného zboží jsem se setkala s velkou neochotou k výměně za správné zboží
    • nepříjemné jednání se zákazníkem
    • za nepřevzaté zboží mi dosud nebyly vráceny peníze

    Po dlouhé době velmi nepříjemný zážitek z nákupu v internetovém obchodu. Protivné prodavačky, nejprve obviňování, že jsem si zboží špatně objednala, pak protáhlé obličeje "Pani to nechce!, zdržování, "Ale my nevíme jak to máme stornovat". Slíbeno vrácení peněz za nepřevzaté zboží na účet, ne v hotovosti. Číslo účtu jsem dle dohody poslala e-mailem. Bez odpovědi, peníze nevráceny.

    Nepříjemná komunikace, neochota a nakonec okradení o peníze. Tady už nikdy nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • kamenný obchod
    • platba předem
  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nízká cena
    • Komunikace se zákazníkem po připsání platby na BÚ neproběhla. Emailová adresa byla zadána správně, potvrzení objednávky přišlo obratem.Po odsouhlasení přijetí platby z mé strany mi bbylo doporučeno ať čekám na výzvu ohledně vyzvednutí zboží. Po 3 dnech jsem musela opět kontaktovat obchod já a zjistit zda je zboží již připraveno. Vyzvednutí tedy proběhlo po 4 dnech po připsání platby! I přes zasílání zboží z centrály na odběrné místo se dala doba zkrátit mi. o 2 - 3 dny!
    • dobrá cena
    • zboží nedorazilo, což je zásadní nedostatek

    nachytají Vás na dobrou cenu, ale zboží nedojde

    Reakce obchodu Epharmia.cz

    Dobrý den, pokud Vám objednané a zaplacené zboží nedorazilo, obraťte se prosím na některý z přímých kontaktů uvedených na našich stránkách, hned sjednáme nápravu. Náš eshop nikoho "nenachytává", jak je patrné z ostatních recenzí a mnoha jiných reakcí spokojených zákazníků. V případě jakýchkoli nedorozumění nás tedy přímo kontaktujte, abychom mohli vaše podněty obratem řešit. Děkujeme a přejeme hezký den! Tým Epharmia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • žádnou výhodu jsem neobjevila
    • Obchod mě nalákal na to, že mohu platit kartou Visa přes platební bránu,jenže než jsem stačila odeslat, tak se ta brána zavřela.Poděkovali mi za nákup a tvrdili i do telefonu, že se platba uskutečnila.A teď najednou chtějí platbu převodem na účet aj. Jestli se nedomluvíme, tak zboží vrátím a už s nimi nikdy nic ... !!!

    Bohužel, nedoporučuji. Popsala jsem výše důvod ...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dobrá cena
    • Ačkoliv jsem platila předem převodem na účet, čekala jsem na zboží 5 dní.
    • Zboží nedorazilo na prodejnu, kterou jsem si vybrala, bylo zasláno na jinou.
    • Než zásilka byla nalezena, stálo mě to asi 4 zbytečné telefonáty a jednu zbytečnou cestu na prodejnu, kterou jsem zvolila, pak další cesta na jinou prodejnu.

    Reakce obchodu Epharmia.cz

    Dobrý den, chyba bohužel pravděpodobně vznikla na výdejním místě, kde pracovnice lékárny přehlédla balíček. Pokud platba probíhá převodem na účet mezi různými bankami, připsání platby trvá nejméně 2 pracovní dny, pro urychlení doporučujeme zvolit systém PayU, kde je platba připsána okamžitě a zboží může být obratem expedováno. Za chybu partnerské lékárny se zákaznici omlouváme. Tým Epharmia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobre ceny

    platila jsem za zbozi on-line, abych si ho mohla co nejdrive vyzvednout. Kdyz se ani po 2 dnech nic nedelo, psala jsem dotaz do obchodu na ktery mi nikdo neodpovedel. Neprislo mi ani potvrzeni, ze platbu prijali. Vydala jsem se tedy do obchodu bez jakehokoliv potvrzeni, ze si zbozi muzu vyzvednout. Zbozi bylo pripraveno, aniz by me kdokoli upozornil. Vrchol vseho bylo, ze upozorneni na moznost vyzvednuti mi prisla az nasledujici den po vyzvednuti. Prodavacka v obchode byla velmi neprijemna a jsem rozhodnuta, uz nikdy v tomto obchode nic nekupovat

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slevu na prvni nakup
    • Nezkusenost

    Když balíček cca Za 5000 Kč po nekolika dnech nedorazil, začala jsem ho mailem shánět.
    Bylo mi sděleno, že je u přepravní firmy.Ta prý zašle sms.Jenže obchod si vyžádal spojeni na pevnou linku. Tam jaksi z principu veci sms zaslat nelze, a tedy se nic nedelo. Po urgenci z me strany Ceska posta balicek dorucila bez zavolani predem a bez sms. Chyba obchodu, ze nema provereno, co se u prepravce deje, kdyz je uvedena jen pevna linka a ze o tom neinformuje zakaznika predem.

    Reakce obchodu Epharmia.cz

    Dobrý den, problém s informací o doručení vznikl zadáním čísla pevné linky u dodací adresy,která byla odlišná od fakturační. Na pevnou linku samozřejmě nelze zaslat sms, kterou jinak přepravce (Česká pošta) zasílá automaticky na mobilní telefon příjemce. Balíček byl doručen na dodací adresu a vše bylo telefonicky komunikováno jak s příjemcem balíčku, tak s objednavatelkou. Tato situace nás mrzí a doufáme, že veškeré další objednávky budou přepraveny včas a v pořádku. Tým Epharmia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    OK

    • Dodal jiné zbožínež bylo objednáno.
    • Nereaguje na reklamaci.

    Rychlé dodání zboží.
    Ale v případě reklamace, žádná zpětná vazba ze strany e-obchodu. Z tohoto důvodu nedoporučuji nákup!!!!