• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zatím nic, je to první nákup.
    • Nedodržel slíbený dodací termín.
    • Přesto, že nedodržel termín, neposlal informaci o změně doručení.
    • Na stránkách obchodu jsem nenašel možnost zjistit stav mé objednávky. Ale možná jen neumím hledat...

    Uvidíme, ale zatím celkem rozpačité, snad zboží dorazí. Je dobře, že jsem neplatil při objednání.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nevím
    • Prodává nekvalitní zboří za plnou cenu.

    Nákup náhodně.
    Poslané zboží Eltrinex V12Pro (12 GB). Obal diktafonu rozlepen. Diktafon byl používán. Displej částečně poškozen. Některé příslušenství nebylo zabaleno. Takový výrobek se má prodávat, jako bazarové.
    NEDOPORUČUJI !!!

    Reakce obchodu EMPEI

    Vážený pane Miklo,

    je nám líto, že jste nás nekontaktoval a nemohli jsme tedy výše zmíněné výtky vyřešit k Vaší spokojenosti - ať už výměnou produktu nebo minimálně objasněním problému. Papírová krabička diktafonu samozřejmě byla již otevřena a posléze zavřena, což s ohledem na charakter krabičky považujeme za přípustné (viz foto zde: http://www.empei.cz/images/v12pro_krabice.jpg ). Důvod k otevření krabičky je jediný: k diktafonu vychází poměrně často nový firmware. Abychom zákazníkům dodávali vždy diktafon v aktuální verzi, před expedicí do něj nejnovější firmware odborně nahráváme. Činíme tak již automaticky na základě podnětu zákazníků, jež nahrátí nového firmware před prodejem explicitně požadovali). Pro nás je to práce navíc. Pro Vás to znamená pouze tolik, že obdržíte produkt v nejlepší dostupné verzi, která je v tu chvíli na trhu. Nahrát do diktafonu nový firmware bez otevření krabičky je, bohužel, fyzicky nemožné. Co se týče zmíněného používání diktafonu, tak je pochopitelné, že pro instalaci nového firmware je potřeba diktafon uchopit do ruky - tedy "použít". Tato operace trvá cca 2 minuty, což je doba, po kterou je diktafon naším pracovníkem používán. Pokud by měl být poškozen displej (tedy produkt jeví jakékoli známky poškození), má zákazník povinnost dle instrukcí uvedených v manuálu i na faktuře, nás neprodleně informovat, aby mohla být provedena okamžitá výměna. Nic takového se ale nestalo. Dále je zde na místě připomenout, že na displeji je umístěna krycí ochranná folie, která skutečně jeví známky nerovností na svém povrchu proto, aby ji zákazník nepřehlédl a před použitím diktafonu odlepil. Doporučuji tedy tuto folii nejprve odlepit a až posléze zhodnotit kvalitu produktu. Bazarové zboží neprodáváme a jmenovitě u produktu Eltrinex V12Pro lze chybné zařazení již použitého kusu do běžného prodeje v podstatě vyloučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • -
    • -

    Pánové nezlobte se na mne, ale zaslat mi rozbalené zboží považuji za naprostý hazard z vaší strany a věřte , že to byl poslední nákup, který jsem u vás učinil. Výrobek funguje, ale pocit z toho, že mi bylo zasláno již použité nebo opravené zboží, se jen tak nesmaže. Neobstojí ani argumentace, že do obalu zboží bylo třeba uložit daňový doklad či návod. Ten jste mohli zanechat v přepravním balení (krabice v níž bylo zboží v obalu přepravováno).

    Reakce obchodu EMPEI

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a za kladné hodnocení přehlednosti a komunikace obchodu. Co se týče Vaší výtky, tak se obávám že se jedná o omyl (jiný obchod) případně jiné nedorozumění. V systému jsme dohledali, že jste objednal diktafon Eltrinex V4Pro. Tento produkt ze své podstaty ani nemůže být rozbalen, jelikož se nachází v otevíratelné krabici. Pro ilustraci viz foto zde: http://www.empei.cz/images/v4pro_krabice.jpg . Pokud máte jakékoli pochyby, je potřeba nás kontaktovat, abychom mohli problém vyřešit k Vaší spokojenosti. Žádnou reklamaci v tomto směru jsme však od Vás nezaznamenali.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • čínské shity...

    Kvalita dipleje je v pohodě, ale v prave spodni části je vyditelny kaz (bublinka) a v e-shopu má být jasně označeno že je to zboží 2 kategorie. Nicméně je to na Kindle 3 pro moji manželku a té to bohatě dostačuje a je spokojena...

    Reakce obchodu EMPEI

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Na displeji je, jako obvykle, ochranná transportní fólie, kterou je třeba sloupnout. Tím bude Váš problém vyřešen. Pokud by displej přesto nebyl zcela v pořádku, samozřejmě zajistíme výměnu. Je však potřeba nás kontaktovat a informovat, jinak nemáme možnost se o tomto faktu dozvědět a poradit Vám. Všechny displeje typu e-ink pro Amazon Kindle pochází z Číny, jelikož se tam vyrábí. Jiné tedy bohužel neexistují. Pokud se zboží jeví jako "shit", máte samozřejmě 14 dní na vrácení bez udání důvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Poštovné zdarma při určité výši nákupu.
    • Velice špatná komunikace se zákazníkem, zabalení naprosto neodpovídá hodnotě objednaného produktu, dlouhá doba dodání.

    Obchod EMPEI nabízí na trhu jednu z nejnižších cen. To by ale nemělo znamenat, že zboží za téměř tři tisíce přijde v krabici vycpané novinovým papírem. Navíc při platbě předem mně osobně obchod nezaslal podklad k platbě (to, co se objevuje po dokončení obednávky, nepovažuji za dostatečné, obvykle obchody zasílají potvrzení a všechny informace k platbě mailem). Rovněž obchod nekomunikuje, čili se mi jednání nezdá zcela solidní.
    Zboží jsem nakonec objenala na dobírku; dorazilo.
    Ovšem, jak jsem zmiňovala výše, systém baení mě hodně nepříjemně zaskočil, i kdejaký prodejce z aukcí balí elektroniku (a mnohdy levnější) lépe. Nejvíce mě zklamala komunikace, obchod evidentně o zákazníky až tak moc zájem nejeví.

    Reakce obchodu EMPEI

    Vážená paní Pikešová,

    první objednávku jste udělala 12:48 (25. 04. 2012) s platbou převodem. V závěru objednávky byly zobrazeny údaje pro provedení platby, zároveň byly tyto údaje odeslány na uvedený email. Objednávka však nebyla uhrazena, byla proto po čase (a neúspěšných pokusech Vás kontaktovat) vyřazena. Druhá objednávka od Vás dorazila 18:23 (30. 04. 2012) s platbou na dobírku. Byla obratem expedována a doručena. V obou případech bylo na Váš email odesláno několik zpráv o stavu objednávky. Kontaktovat telefonicky Vás nebylo možno, jelikož v obou objednávkách jste uvedla neexistující telefonní číslo (jedna číslice přebývá). Zkoušeli jsme i poslední číslici vypustit, ale dovolali jsme se jinam. Co se týče balení produktu, omlouvám se, ale dáváme přednost využití recyklovaných materiálů a to čistě z důvodu šetření životního prostředí. Krabice s produktem je uložena do větši přepravní krabice a pečlivě vycpána tlumícím materiálem. O žádném poškození se nezmiňujete, nevím tedy přesně, v čem je problém. Je mi líto, že musíme odpovídat touto formou, jelikož žádnou jinou metodou Vás kontaktovat nelze.