Přihlásit se a přidat příspěvek
  • EMOS je spolehlivý český e-shop. Vše co bylo objednáno bylo doručeno. Doručeno rychle a kvalitní zboží. Doporučuji a děkuji.

  • Všechno proběhlo úžasně a obchod mohu jednoznačně doporučit.

  • : Jemné upřesnění iniciálek jména - správně je J. H. (Holt klávesnice v dotykáči je mrňavá.)

  • Pozitivně mohu ocenit jen přehlednost obchodu.
    Dodací lhůtu ani kvalitu dopravy ocenit nemohu, protože mi již zaplacené zboží nebylo doručeno, ačkoliv mi pracovník e-shopu pan J. S. v rámci komunikace odeslal záznam přepravní firmy PPP Parcel CZ Private se žlutě zvýrazněným datumem "doručení" 31.1.2018. Tak trochu si zřejmě nevšiml, že je to datum dodání na ParcelShop a ne na výdejní místo.
    Jak potom hodnotit kvalitu komunikace? Dřív než mnou zaplacené zboží dorazil dotaz od EMOS.cz, zda "doručení zboží proběhlo včas a v pořádku"!?!
    Možná to je jen náhoda, nebo jsem byl vybrán v rámci pilotního programu: Reakce nových zákazníků na nedodání již zaplaceného zboží v roce 2018?
    Možná to je nový trend dané firmy v rámci akce: Vyber, zaplať a doufej, že Ti bude zboží někdy dodáno.
    Nakonec, dnes začínají Zimní olympijské hry, takže si lehce upravím známý slogan: Není důležité zboží obdržet, ale zúčastnit se!

  • K recenzi od p. Jaroslava, ze dne 17.2.2017, musím napsat toto sdělení.
    V recenzi není vzpomenuté jméno vrátného, proto se mne a ostatních zaměstnanců ostrahy, kteří na tomto pracovišti pracují a kteří mají vzorový přístup, jak k zákazníkům, tak i zaměstnancům firmy Emos, tato recenze velmi dotýká.
    Prosím o omluvu, vůči zákazníkovi, p. Jaroslavovi, za sebe i za ostatní, kteří jsou v tomto nevinně.
    Omluvit by se měl hlavně ale ten, kdo tento nežádoucí nešvár, způsobil.
    Ne nadarmo se říká: "náš zákazník, náš pán".

  • Dobrý den psala jsem dodotaz u vašeho výrobku Dotykový tablet Emos ET-7 Kids 7" a NIKDO BOHUŽEL NEREAGUJE chtěla bych se zeptat nemužeme u našeho tabletu najít rozhraní rodičovské kontroly a ani dětskou sekci co stím,při zapnutí tablet píše že je špatný nějaký kod ale nejde nikam dát a ani nevíme jaký by tam měl být, na tabletu mi vše JINAK funguje, jen když zapnu MoFing Kids, ukáže se mi obrazovka s nějakým aktivováním iMS. Po zmáčknutí Activate mě to nepustí dál, nelze aktivovat, píše se tam, že je zadáno špatné sériové číslo, to přitom ani nijak změnit nejde. Prosím, poraďte, co s tím.Děkuji

  • 28. března 2013 jsem vrátil zboží během 14 dnů zpět nepoužité. Díky skvělé práci p. Budka se vše vyřešilo a peníze již doputovaly na účet. Nyní mohu obchod doporučit

  • Dne 21.1.2013 jsem napsal / Hochman / recenzi na obchod EMOS, v které jsem vyjádřil svou nespokojenost . Došlo z mé strany k reklamaci svítilny, čímž vznikly pro mne další finanční náklady. Díky profesionálnímu zásahu manažera e-shopu pana Martina Budka bylo vše k mé plné spokojenosti uvedeno do pořádku včetně navíc vzniklých nákladů. Proto budu i nadále u této firmy nakupovat a doporučovat ji. Hochman

  • Objednal jsem bezúdržbový akumulátor 6V/ 4.2Ah GP cca 250Kč + doprava, ale obdržel jsem Baterii CTM 6V / 4Ah kterou jsem si mohl koupi v obcodu přímo v místě bydliště za 175Kč. Při reklamaci mi bylo zděleno:"Aby jsme byli schopni konkurence, museli jsme přistoupit k tomuto kroku!" Tento přístup je přinejmenším podivný. V rámci objektivity uvádím, že reklamaci bez problémů uznali.
    F.M.