• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nejspíše naschvál vložen jeden poškozený kus mezi dva v pořádku... krabice byla ok, takže přepravní služby byly v pořádku...nereklamuji (částka to pro mne není tak velká),ale zde již znovu neobjednám...
  • ZBOŽÍ NEDORAZILO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic mi nepřišlo. Není co hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    no coment

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo levnější než jinde
    • Komunikace

    Přestože u produktu bylo napsáno, že do poznámky mám uvést barvu a pokud nebude, budou mě kontaktovat...nikdo se neozval a poslali zřejmě to, co měli na skladě. Nebyla to ani bílá, jak bylo na fotce na webu, ani hnědá jak jsem žádala, ale šedostřibrná.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikace a nezvládnutá dodávka zboží.
    • Zboží nebylo dodáno
    • Čekám na vrácení peněz
    • Inzerují zboží, které již nemají na skladě.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nebudu hodnotit obchod ,ale výrobek plastová skříňka Rattan je nekvalitně vyrobená jednotlivé díly se špatně sesazují do sebe .V návodu je že ji sestavíte za 10 min. já jsem to dělala 1 1/2 hod. Tento výrobek nedoporučuji !

  • Dobrý den,
    zboží stále ještě nedorazilo, ač měli v E-Shopu zaškrtnu skladem...čekám již 14 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před objednáním jsem se telefonicky ujistila, že zboží (které jsem potřebovala rychle) je skladem a ihned dostupné (sděleno pracovnicí eshopu). Po několika dnech mi však místo zboží přišla emailem zpráva, že zboží bude skladem za 21 dní. Peníze si samozřejmě obchod strhl ihned. Nespolehlivost, neprofesionalita, klamání zákazníka.

    Před objednáním jsem se telefonicky ujistila, že zboží (které jsem potřebovala rychle) je skladem a ihned dostupné (sděleno pracovnicí eshopu). Po několika dnech mi však místo zboží přišla emailem zpráva, že zboží bude skladem až za 21 dní. Peníze si samozřejmě obchod strhl ihned. Nespolehlivost, neprofesionalita, klamání zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali email, že zboží zatím nemají. Opravdu útěcha.
    • Uvádějí na stránkách dostupnost zboží, pak Vám pošlou email, že se zdrží o dalších 10 dní.. Jedno staré pravidlo říká, co nemám, nenabízím..

    Nemám rád, když si někdo nevidí do pusy. Co z toho, že napíšou omluvu, že zbořil nemají, když na eshopu uvádějí skladem 3 kusy.. Nechápu..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace ze strany eshopu
    • Zboží ani po 2 měsících od platby nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel čekací doba tři týdny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na uvedené telefonní číslo se nedá dovolat, na maily nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ačkoliv je to 11 dní od objednání, zboží nebylo doručeno, obchod se mnou nekomunikuje. Počkám 2 dny a zřejmě zruším objednávku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 7.4. jsem v obchodě objednala umělý bambusový plot. Teprve 9.4. mi přišlo potvrzení objednávky, s heslem "Vyřizuje se" Na stránkách obchodu bylo uvedeno, že je zboží skladem. Přesto mi dne 15.4. přišla zpráva, že je zboží vyprodáno a byla mi nabídnuta jiná barva plotu. Se změnou jsem souhlasila. Dne 20.4. mi přišla další zpráva s omluvou, že i tato varianta je vyprodána.Nyní čekám na vrácení peněz. Chápu, že v současné době mohou být problémy s dodavateli i personálním obsazením, přesto se mi takovéto jednání nezdá solidní.

  • Jak mám hodnotit něco co mi zatím nedoručili.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží zabalené v neuvěřitelném množství obalového materiálu. Každý kousek zabalen do několika metrů bublinkové folie. Z jednoho nákupu jsme měli dvakrát více obalového materiálu než zboží. Chápu, že se obchod asi snaží zboží bezpečně zabalit, ale tento postup mi přijde tedy opravdu dost nadbytečný a neekonomický (o dopadech na životní prostředí ani nemluvím...).

    Reakce obchodu emavi.cz

    Dobrý den,

    objednala jste si z našeho e-shopu plastové zboží a tekuté čistící přípravky. Všechny tyto výrobky je nutné zabalit obvzlášt precizně a to z důvodu přesně jak píšete, "aby nedošlo k poškození" jak plastových tak i čistících prostředků.
    V případě, že by to bylo opačně a dorazilo by Vám něco poškozené, řešila by jste opět negativním hodnocením, že jsme zboží špatně zabalili.

    Přeji pěkný den
    Tým Emavi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    nezájem neochota