Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Odeslano 1.3 ale bohužel stále nedoruceno

    Reakce obchodu Elmedi

    Dobrý den, omlouváme se za nedoručení Vámi objednaného a zaplaceného zboží. Komplikace nastaly na straně dopravce. Po zjištění, že dopravce nemůže zásilku doručit, jsme Vám po telefonické dohodě uhrazenou částku vrátili na účet. E-shop bohužel nedokáže ovlivnit případnou ztrátu odeslaného zboží na straně dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručili jiné zboží, než jsem si objednal-NEKOMUNIKUJÍ !

    Neprofesionální přístup

    Reakce obchodu Elmedi

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci, bohužel nastala z interních důvodů. Na mail od Vás jsme nereagovali ihned, za což se velmi omlouváme. Hned jak jsme reklamaci zaměněných výrobku zjistili, snažili jsme se s Vámi na výměně domluvit. Je nám moc líto, že k tomuto nedorozumění došlo.
    Krásný den
    Jana a tým Elmedi..cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už nikdy víc neojednávám. Na stánkách píšou že garantují doručení zboží do 24hodin. Už je to měsíc a stále se mi nikdo neozval.
  • o objednávcve vůbec nic nevím a nedorazila

    Reakce obchodu Elmedi

    Dobrý den, paní Kateřino,

    děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že se nám nepodařilo Vaši objednávku vyřídit. Bohužel jsme měli od 19.12.2019 až do 2.1.2020 inventuru. Tato informace byla uvedena na našich webových stránkách, taktéž jsme ji zasílali v informačním mailu po vytvoření objednávky. Objednávku jsme odeslali 3.1.2020. Velmi se ještě jednou omlouváme.
    Děkujeme za čas, který jste strávila při psaní recenze.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Zuzana za tým Elmedi.cz