• Obchod pouze potvrdil automaticky přijetí objednávky ,ale kdy bude zboží dodáno vůbec nevím , takže nedoporučuji
    • Vůbec žádná komunikace ze strany obchodu nedoporučuji , zboží bylo skladem a já do dnešního dne a to je již měsíc nemám

    V žádném případě nedoporučuji , do dnešního dne zboží nedorazilo , má být skladem . Tomuto obchodu platbu nikdy neposílejte

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednala jsem si zbozi, ktere bylo inzerovano skladem. Nasledne mi obchod napsal ze zbozi jiz neni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží nebylo označeno jako vystavovaný kus. Na ceně to bohužel zohledněno nebylo. Dětská autosedačka byla zaprášená a část podsedáku byla od sluníčka světlejší než zakryté části. Nebylo originál zabaleno. Ještě navíc zůstala cenovka s levnější cenou než bylo uvedeno. Po upozornění na danou skutečnost na prodejně mi bylo řečeno, že to není pravda. Navíc prý všechno zboží vybavuji a krabice skládají a neskladují. Pokud se mi to nelíbí, ať pošlu autosedačku zpět. Za mě, nefér jednání. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu ELINKA

    Dobrý den,
    autosedačka byla před odesláním řádně zkontrolována a žádná závada na ní nebyla. Cenovka uvedená na autosedačce byla cena zvýhodněná při nákupu základny na naší provozovně, vy jste zakoupila samotnou autosedačku na našem e-shopu, kde jste cenu měla řádně uvedenou a tu i fakturovanou. Bohužel na základě pouze telefonického tvrzení zákazníka není možné poskytovat slevy na zboží, které jste požadovala. Bylo Vám nabídnuto vrácení zboží v souladu s platnou právní normou.
    Je opravdu zvláštní, že do dnešního dne nedorazilo zboží zpět. Pokud by zboží mělo takové vady jak uvádíte, určitě byste ho vrátila zpět.
    Dětský obchod ELINKA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Teprve po mé druhý den po mé objednávce bylo zjištěno že zboží není na skladě
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • na obalu je cena jiná než na stránkách
    • vysoké náklady
    • zbytčně velký obal

    vzhledem k tomu, že jsem s výrobnkem velmi spokojena a nikde jinde nebyl k dostání

    Reakce obchodu ELINKA

    Dobrý den,
    cenovka, která je na zboží je určena pro prodej na naší kamenné prodejně. U tohoto zboží byla na prodejně akce, tudíž byla nižší než na internetu. Z cenou uvedenou na internetu jste si zboží objednala, tudíž jste s ní souhlasila.
    Vámi objednané ubrousky ZANZA jsou balené v malé krabičce, kde není žádný volný prostor. Krabičku jsme z důvodu přepravy PPL museli zabalit do vhodné obalu, aby jsme na něj mohli nalepit štítek PPL a zboží nebylo při přepravě poškozeno. Náklady na dopravu jsou standartní a nižší než je platný ceník PPL.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neni zaznaceno, ze nektere zboží, ktere nabízí neni a nebude skladem....Doufam, ze to byl jen omyl, ktery se neopakuje. Nemohu soudit, byl to muj prvni nakup...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny.
    • Zboží bylo označeno jako dostupné, přitom už ho neměli.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu ELINKA

    Dobrý den, stav zásob aktualizujeme jednou denně, bohužel vámi objednaná kojící podprsenka se ve stejný den prodala na naší maloobchodní prodejně a v době vašeho objednání tento stav ještě nebyl zaktualizován. Naše pracovnice se vám obratem ozvala a za pochybení se omluvila, bohužel při kombinaci e-shopu a maloobchodní prodejny nejsem schopni aktualizovat rychleji. Za chybu se velmi omlouváme.