Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupili jsme od vás mobilní telefon Doro 2424 na faktuře je uvedeno č. zboží 2136471 ,,, 2424, Handy. Bylo zakoupeno pro důchodce. Jenže po rozbalení bylo zjištěno, že k telefonu není český návod k používání a dále a to je nejhorší, v telefonu nelze nainstalovat češtinu!!! Takový šlendrián,,,jsem ještě nazažil!! Jak mohu dát důchodci mobilní telefon v takovýmto stavu? Kde seženu k instalaci češtinu? Nikde ani zmínka o tomto.Jak se může v Čechách prodávat telefon, který není v češtině?V eShopu o tom, že v telefonu není čeština-ani zmínka!! Poradte co s tím mám dělat? kdo mi nainstaluje češtinu a kde? Když k tomuto nedojde, tak telefon vyhodím. Nemá cenu toto zboží vracet, jelikož náklady dosáhnou hodnotu telefonu. Odpovězte mi co stím mám dělat,,,,na [email protected] ,,,nebo na tel. 735892922 Dlouhý Petr

  • Obchod vůbec nedoručuji, špatná zkušenost.

  • Otresne chovani z dob 90tek, zbozi predrazena Cina, zbozi se rozpadlo pod rukama. Reklamace dobrodruzstvi na ctvrt roku! Posmesky pred varovanim COV, penize vraceny na druhou urgenci. Nepodporujte lidske hyeny!

  • Nespolehlivý obchod!!! Otřesné neprofesionální chování!!!

  • Chtěl jsem si něco koupit, ale nelíbilo se mi pár údajů, které e-shop uvádí:
    jako kontakt ANTALON s.r.o. Na Humnech 159, Liberec 460 02, případně jiné údaje.

    Na celém e-shopu mi však chybí uvedení sídla společnosti a IČ. Tudíž adresy různých kontaktních a reklamačních míst nejsou dostatečné pro případný soudní spor, neboť pro ten musí být uvedena přesná identifikace subjektu. Co na to ČOI?

    Sídlo firmy je dle aktuálního obchodního rejstříku:
    ANTALON s.r.o.
    Sídlo: Mochovská 535/38, Hloubětín, 198 00 Praha 9
    Identifikační číslo: 25960920
    jednatel:
    JAN MADER, dat. nar. 22. září 1971
    Na Výsluní 1155, 514 01 Jilemnice

    Takže se obrátím na jiný, serioznější e-shop, který budu schopen alespoň identifikovat.

  • NEJHORŠÍ E-SHOP se kterým jsem se kdy setkala. Aktivně objednávám toto zboží pro firmu již 10 let.
    Objednávka i platba 14.11. 13h s tím, že na e-shopu je uvedeno skladem a dodání do 2-4 dnů. Dotaz kde zásilka je 19.11., odpověď zásilka Vám bude odeslána do 4 pracovních dnů. Další urgence 21.11. s odpovědí zboží Vám bude doručeno do 3 pracovních dnů.
    Co tohle sakra je??? Požádala jsem shop o garanci dodání 23.11. jinak budu nucena odstoupit od smlouvy.
    Odpověď??.... Vaše objednávka byla stornována..... a třeba omluva?
    Neskutečný a už nikdy!!!
    .............Nebudu se vyjadřovat k nesmyslnému komentáři e-shopu.

    Jediné co řeknu je, že podávám TRESTNÍ OZNÁMENÍ jelikož mi stále nevrátili peníze. Objednávka byla stornována 22.11. ráno.
    Nehoráznost co si tahle skupina dovolí!!!

    • Tak peníze se mi vrátili po každodenní urgenci až po dvou týdnech!!! 6.12.

  • četla jsem příspěvky až po objednání a protože dodávka trvala trochu déle, dost jsem se bála. Byl to vysavač, a tento obdhod měl nejlepší cenu, ostatní jej už ani neměli. Dodací lhůta byl asi 10 dnů. Museli jej patrně složitěji sehnat. Komunikace nic moc. Byl skvělý, ale pro můj malý byt 10kg vysavač+ voda(měl vodní filtr-to jsem chtěla) nebyl to pravé.
    Tak jsem se ho rozhodla vrátit. Poštovné jsem zaplatila já, ale vrátili mi peníze včetně jejich poplatku za dodání, sice to taky trvalo o dva dny déle, ale nakonec byla komunikace ok.

  • Pozor mažou negativita a dělaj se jako úžasný obchůdek.

    • 22.5.2018 OBJEDNÁNO A ZAPLACENO A DNES JE 30.5.2018 A ZBOŽÍ NIKDE.

  • 22.5.2018 objednávka placeno Pay-Pay dodnes objednaná a zaplacená navigace nedorazila..Co si otom-to obchodu mám myslet.Obracím se na obchodní inspekci a policejní vyšetření podvodu.

    • Už nikdy více tento rádoby obchod.

    • 22.5.OBJEDNÁNO A ZAPLACENO DNES JE 30.5 A ZBOŽÍ NIKDE

  • Dobrý den,
    po osobní zkušenosti, plně souhlasím s KRITIKOU tohoto eshopu !
    A bylo by dobré kdyby si eshop prověřila i Česká Obchodní Ispekce !

  • Jak může tak neprofesionální obchod vůbec fungovat????!!!! Absolutně nedopoučuji. Pochybuji, že by zboží vůbec dodali kdyby se ho podařilo objednat. Zadávání objednávky na eshopu kladlo takový odpor, že trumfnout ho už dokázala jedině telefonní operátorka této "firmy".

  • Ještě chci dodat, že telefon jsem přeobjednala jinde, za vyšší, ale stále příznivou cenu a s garancí české distribuce.

  • Absolutně nedoporučuji.
    Objednala jsem si telefon a přišly mi pouze dva automaticky vygenerované emaily, jeste pred objednavkou jsem psala email, zda-li maji zbozi na sklade, zadna odpoed, po objednavce jsem v rozmezi asi 3 dnu psala dalsi dva emaily kvuli tomu, abych vedela, kdy si telefon vyzvednout na prodejne v Liberci, zadna odezva. Az kdyz jsem to vzdala a napsala email, ze chci vystornivat objednavku kvuli jejich neprofesionalnimu pristupu, dostalo se mi odpovedi.
    Myslim, ze si pan Jan Mader dela velice spatne obchodni vztahy se zakazniky a spatne jmeno mezi ostatnimi podnikately. Je to ostuda.
    Mimo jine jsem si nasla zaznamy o firme a zjistila, ze s firmou, jestli se to da vubec tak nazyvat, ma problem temer kazdy a nechapu jak je mozne, ze kolem 80% zakazniku dle heureky doporucuje obchod. To si asi Pan Mader pise ty dobre recenze sam. Smutne.
    Nehlede na to, ze je az divne, jak maly kapital spolecnost ma.

  • Nedoporučuji, objednal jsem minulý týden zboží u kterého mají uvedeno skladem a psal jsem jim že si ho chci vyzvednout osobně . Minulý týden potvrdily objednávku a napsaly "K samotnému potvrzení objednávky a tím vzniku kupní smlouvy dojde až po zkontrolování objednávky naším zaměstnancem (v pracovní dny do několika hodin)" Tak jsem večer napsal že to už nechci a koupím jinde když obchod dělá mrtveho brouka. Obchod nedoporučuji

  • zdravím, chci se podělit o čerstvou zkušenost......
    přes víkend objednán kombinovaný sporák, přišlo automatické potvrzení o objednávce, v týdnu, že je na cestě a v pátek dorazilo.....přebírala nám to sousedka....místo kombinovaného sporáku přišel typ se sklokeramickou elektrickou deskou a ještě navíc odlišný typ, který má menší troubu o deset litrů....po přezkoumání mailů, jsme zjistili, že s největší pravděpodobností jsme se s manželkou spletli při objednávání, ale i tak navíc došel jiný typ než bylo na objednávce.....ihned ten pátek jsem poslal mail, s dotazem co mám dělat, volal jsem na jejich linku, ale nedovolal jsem se.....hned po té jsem začal brousit po internetu a narazil na tyto diskuse.....začal si trhat vlasy a loučit se s penězi.......sporák jsme naštěstí ani nerozbalili, takže jsem si našel postup jak postupovat při odstoupení od smlouvy do 14 dnů a začal se modlit.....na jejich linku jsem už ani nevolal , ale v pondělí došel mail, kde radili, ať si stáhnu jejich formulář a pošlu spolu se sporákem na jejich adresu.....takže jsem sehnal dopravce(tímto chci doporučit společnost chytrybalik.cz, která nejenže jako jedna z mála dojede pro nadrozměrnou zásilku k vám domů, ale je asi fakt nejlevnější, neb mě stála doprava necelé tři stovky a doprava od antalon s.r.o. stála stovek pět......nijak jsem nepočítal, že mě obě dopravy zaplatí antalon s.r.o., ale i tak jsem napsal mail, jak se věci mají a že počítám s tím, že mi vrátí celou částku za sporák a nechám na jejich rozhodnutí, zda mi proplatí jednu cestu (tu od nich) a já zaplatím dopravu k nim...přeci jenom chyba byla na obou stranách..také jsem zmínil , že jsem četl hodnocení a diskuse o jejich společnosti a že pokud vše dobře dopadne, určitě napíši svou zkušenost......vždy přišel velmi brzy mail o potvrzení a ve chvíli kdy k nim balík dorazil mi od nich přišlo, že mi proplatí plnou částku, kterou jsem platil při dobírce , tzn. že mi proplatí i dopravu od nich.....peníze přišli na účet v podstatě do týdne od tohoto problému......takže nechávám na zvážení, zda společnost šla do sebe a začala fungovat férově, nebo zda konkurence píše hanlivé příspěvky a nebo této společnosti stálo za to pro jednou udělat dobrý skutek a doufat, že dotyčný zákazník napíše tudo dobrou zkušenost do diskuze a tím jim opět dodá na serioznosti.....to se už asi nedovím, každopádně vše jsem popsal jak se stalo a tím plním slib, který jsem jim dal....ještě jednou děkuji za férové jednání v mé záležitosti, ať se vám daří.....s pozdravem david baránek

  • Nejhorší obchod a dodavatel (Antalon s.r.o.), na který jsem na 10 let objednávání z internetu narazila. VŠICHNI SE MU VYHNĚTE! Prodávají vadné a použité zboží, při kontaktu jsem nepříjemní a lžou!!!

  • Co znamenají jednotlivá označení původu distribuce výrobků?
    Na portálu Heureka nyní naleznete u jednotlivých výrobků označení, zda pochází daný produkt z oficiální české distribuce, z distribuce EU, či pochází z regionu mimo EU nebo není původ distribuce znám. Tímto uživatelé portálu Heureka získají cenné informace o zvažovaném produktu a mohou se tak vyvarovat případným komplikacím plynoucím z tzv. šedého dovozu.
    Šedým dovozem se rozumí to, že výrobek je nakoupen v jiné zemi od výrobce a následně je v další zemi prodáván distributorem konečným spotřebitelům. Hlavní nevýhodou koupě zboží z tzv. „šedého dovozu“ je, že produkt nelze reklamovat přímo u výrobce, ale pouze přes daného prodejce. Ti musí v souladu se zákonem poskytovat servis, který však většinou probíhá přes neautorizované servisy. Ze zkušenosti víme, že s reklamacemi u prodejců zboží z „šedého dovozu“ bývají často problémy. Tito prodejci někdy mívají v obchodních podmínkách v rozporu se zákonem vyhrazenou delší dobu na reklamace. Přístroj lze nechat opravit i v autorizovaném servisu, ale tuto opravu si majitel musí uhradit sám. Dále může mít zboží upravenou standardní záruční lhůtu na kratší, nicméně musí prodejce dodržet zákonem stanovenou záruční dobu – tzn. 2 roky.
    Přestože prodejci jsou povinní dodržovat platné právní předpisy, můžeme se v praxi setkat s postupem, který je v rozporu s právními předpisy a ztěžuje uživateli užívání daného výrobku, ztěžuje jeho případnou reklamaci, či zvyšuje nejistotu v otázce záručních lhůt.
    I. Výrobek pochází z oficiální české distribuce (možné zkrátit na Oficiální česká distribuce)
    Takto označený produkt pochází výhradně od oficiálních dovozců pro Českou republiku. Co to znamená?
    ?Balení obsahuje oficiální záruční list a tištěný návod v českém jazyce
    ?V případě reklamací je možné se obrátit na jakýkoli autorizovaný servis v ČR
    ?Záruční servis je poskytován po zákonem stanovenou dobu 2 let
    ?Doba pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní
    II. Výrobek pochází z distribuce EU (Distribuce EU)
    Takto označený produkt může znamenat tzv. šedý dovoz, kdy zboží pochází ze zemí jako Polsko, Maďarsko, Itálie, Německo, apod. Co to znamená?
    ?Zboží často nemá oficiální záruční list a nemusí obsahovat český návod
    ?Reklamace je nutné uplatnit pouze u prodejce
    ?Může být v rozporu se zákonem upravena standardní záruční lhůta (2 roky)
    ?Doba pro vyřízení záručních oprav může být delší než 30 dní
    ?Možná nespolehlivost prodejců
    ?V případě elektroniky není v přístrojích mnohdy nahrán český jazyk (čtečky, mobil telefony atd.)
    III. Výrobek pochází z distribuce mimo EU (Distribuce mimo EU)
    Takto označený produkt nepochází z regionu EU. Co to znamená?
    ?Zboží mnohdy nemá oficiální záruční list a nemusí obsahovat český návod
    ?Reklamace je nutné uplatnit pouze u prodejce
    ?Může být v rozporu se zákonem upravena standardní záruční lhůta (2 roky)
    ?Doba pro vyřízení záručních oprav může být v rozporu se zákonem delší než 30 dní
    ?Možná nespolehlivost prodejců
    ?Můžou se objevit potíže vycházející z odlišné legislativy, geografické vzdálenosti trhu, apod.
    ?V případě elektroniky není v přístrojích mnohdy nahrán český jazyk (čtečky, mobil telefony atd.)
    ?Mohou existovat případné rozpory z hlediska bezpečnosti použitých materiálů a výrobních postupů, porušení hygienických a bezpečnostních norem a další
    IV. Distribuce výrobku neurčena (Distribuce neurčena)
    takto označeného produktu není určen původ distribuce a není tedy možné garantovat uživateli včasné a bezchybné dodání výrobku, dodržení bezpečnostních a hygienických norem při výrobě a skladování výrobků, absence českého jazyka v případě elektroniky, výrobky nemusí být kompatibilní s elektrickou sítí a napětím v ČR. Uplatňování reklamací může být komplikované.



  • V nabídce bylo že zboží je k dodání na prodejně. Po zaplacení 12.768,- Kč čekám na dodání zboží dodnes. Obchod se omlouvá na dodavatele, snad je pošlou v pondělí, t.j. zítra, jak slibují. Tak uvidíme. Takže maximální nespokojenost. Ladislav Hýža

  • Na heuréke podliezli cenu - ponúkali tovar o 1/3 lacnejšie a potom email: "velice se omlouváme, ale v tuto chvíli jsme dostali informaci od dodavatele, že Vámi objednané zboží....."
    Proste ak by toto znenie emailu už nebolo publikované XY krát, ľahko vyhľadateľné cez google a späté priamo s týmto obchodom, tak by som možno zapochyboval, avšak v tomto prípade je to jasné: Nedoporučujem.

  • No já nevím, ale mám s nimi zkušenost dobrou. Zboží došlo do týdne. Nový router, zabalený, funkční a hlavně za dobrou cenu. Došel mail, kdy budou zboží posílat, pak že ho posílají a nakonec, že je připraven k vyzvednutí. Ovšem s reklamací zkušenosti nemám, naštěstí.