Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Dobrá komunikace. Hodně položek skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace

    telefon nikdo nezvedá, na maily žádná reakce

  • 10 %

    • Nic
    • Stavy zboží na eshopu neodpovídají realitě
    • Nekomunikují telefonicky ani emailem

    Jak jsem NEnakoupil v Elpe:

    V pondělí 22.8.2022 jsem udělal objednávku. Všechno zboží v eshopu bylo skladem ve více než třech kusech, říkám si paráda za 2 až 3 dny budu mít zboží doma. Šlo o krimpovací kleště, sadu konektorů, zkoušečku, smršťovací bužírky, a pár wago svorek - vše skladem.
    Objednávku jsem ihned zaplatil online kartou, abych s ní neměl další starosti - to byla chyba. Potom normálně přišel automatický potvrzovací email s rekapitulací objednávky, vše se tvářilo normálně.
    Ale čtvrtý den už mi bylo divné že se nic neděje, tak jsem se začal pokoušet s firmou Elpe spojit s zjistit co se děje.
    Telefoní číslo 777755774 na eshop v čáslavi sice zvoní ale nikdo ho nezvedá - nikdy! Volal jsem na něj celkem 41 krát v pracovní době v různých časech. Na telefoním čísle 777 755 773 (výdejna Praha) mi to pán zvedl hned a řekl mi že s eshopem nemají nic společného a dal mi číslo na vedoucího z čáslavi, aspoň že tak, ten alespoň 2 telefonáty z deseti zvednul. Takže čtvrtý den jsem nic nevyřešil protože vedoucí nebyl na firmě a hned mě odpálkoval ať zavolám zítra ráno. Píšu teda email na: [email protected] s otázkou co se děje - bez reakce.
    Pátý den (pátek) zákaznická linka opět ignorace, vedoucímu jsem se dovolal a hned mě předal nějaké paní, která se mnou objednávku koněčně začala řešit. Dozvěděl jsem se tedy, že tři položky z objednávky nemají, a že prověří, oduk je mají objednané a zavolá mi zpátky. Když jsem se jí zeptal jak je možné, že je nemají, když na eshopu bylo všechno skladem, tak mi řekla, že to asi měl už objednané někdo jiný = stav zboží neodpovídá realitě a kdoví co je skladem a co ne. OK, za nějakou chvíli paní zavolala zpátky (z čísla 777755774 které nikdy nezvedají - asi funguje, jenom ignorují příchozí hovory) a řekla mi, že přověří dostupnost u dodavatele = Je pátek pátý den a já nevím nic, kdybych se nezajímal, tak se nezajímají ani oni. OK, čekám že se něco dozvím v pondělí.
    Je pondělí (29.8.) sedmý den od objednávky - nikdo se neozval, ani emailem ani telefonicky, dovolat se na kontaktní číslo nedá - nikdo nezvedá telefon.
    Píšu teda ve středu 31.8. (devátý den) další email s otázkou co se děje - bez reakce.
    Mezitím jsem se snažil několikrát do firmy dovolat - neúspěšně.
    5.9. (čtrnáctý den) přes tajné číslo na šéfa jsem se konečně zase provolal k paní co se na objednávku podívala a řekla mi, že chybí už jen smršťovací bužírky a konektory, tak jsme se dohodli že objednávku bez těchto položek vyexpedují a ať jim emailem pošlu číslo účtu aby mi vrátili zbytek peněz - ihned jsem číslo účtu emailem poslal.
    Je středa 7.9. (šetnáctý den) a nic se neděje, telefony na zákaznické lince opět ignorují, tak volám šéfovi, ten mi telefon zvedne a řekne mi že je na nemocenské, tak mu říkám že to potřebuju řešit a on že zavolá do firmy, aby mi zavolali - nezavolají. Místo toho mi příjde email ať jim pošlu znova číslo účtu a že nemají kleště a konektory (v pondělí to byly bužírky a konektory) - to jsem po telefonu neodsouhlasil, a navíc ještě v objednávce měli asi překlep v čísle položky. Snažím se dovolat - už ani nečekám že by to někdo zvednul - nezvednul. Tak teda píšu email jak to je, že jestli nemají ani kleště tak odstupuji od kupní smlouvy. Načež mi přišel strohý email: "Tímto je Vaše objednávka stornována, peníze Vám budou poukázány do 14 dnů na Váš účet."
    Takže po šetnácti dnech jsem vytočený jak nikdy a nezbývá mi než doufat, že těch mých 1083 Kč uvidím do třicátého dne od objednávky zpět na mém účtě.
    8.9. čtvrtek: Uff, peníze mi na účet dorazily hned na druhý den, je to k nevíře.

    Ještě že třeba nestavím dům a neudělal jsem větší objednávku. Takovýto přístup a ignoraci zákazníka jsem dlouho nezažil, celkem jsem se pokusil o 56 telefonátů během šestnáctí dnů, všechny v pracovní době, ano zpočítal jsem je, emaily byly všechny až na výpověď bez reakce. Nakonec jsem si radši konektory objednal z číny, přes půl zeměkoule přijdou rychleji než z čáslavi, a hlavně příjdou. Opravdu v Elpe nedoporučuji nakupovat.

    Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    není co popisovat po dvou dnech marného snažení o telefonát se nikdo neobtěžoval ani zvednout sluchátko ,a tak jsem použill formulář obchodu na odstoupení od objednávky
    a více již nikdy .trpká zkušenost v dnešní době kdy se obchody snaží si zákazníka předcházet.jak vidět někteří zákazníka nepotřebuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedoručeno ani se neozývají na email s dotazem termínu doručení

  • 10 %

    • Dlouha dodaci doba
    • Nekomunikují

    Na strankach zbozi do 5 dnu. Po objednani upresneni dodani do 3-4 tydnu. Po urgenci nakonec dodani za cca 50 dni !! Ze zacatku celkem i komunikovali ale pozdeji telefony uz nezvedaji a na emaily neodpovidaji.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost, možnost bezhotovostní placení v Čáslavi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodání hrozné. Čekal jsem 3 týdny. Už jsem nedoufal. Už nikdy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nic moc.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • dobrá cena
    • Předání na prodejně trvalo cca 30 minut
  • 30 %

    • dlouha dodaci doba

    nemuzu ovsem uprit, ze by uplne nekomunikovali a hlavne i celkem obratem vratili penize predem zaplacene za zbozi zpatky na ucet, coz jsem ani po po pravde ani necekal. Bohuzel jsem na zbozi spechal a vsadil nakonec na jistotu u jineho prodejce, kde mi to prislo na "druhy den".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neseriózní obchod

    Přesto, že zboží mělo být skladem, tak ani po sedmi dnech jsem nic nedostal a ani žádná zpětná vazba, kde je problém. Předpokládám, že obchod objednávku zrušil, aniž by mě o tom informoval.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Sortiment
    • Ceny
    • Retro sklad
    • Šílená otevírací doba prodejny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá a korektní komunikace. Vstřícnost.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Ceny
    • Sortiment
    • Retro sklad
    • Šílená otevírací doba prodejny, kvůli tomu tam chodím jen když danou věc nemají jinde.
  • 10 %

    • nekomunikují

    Zboží měsíc od objednaní a zaplacení nebylo stále doručeno. Obchod absolutně nekomunikuje. Na e-maily neodepisují, telefony nezvedají. S takovým přístupem jsem se u e-shopu ještě nesetkal. Těžko věřit jediné pozitivní recenzi…

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • žádná komunikace

    Zatím jsem nebyl vyzván k odběru, po potvrzení objednávky již žádná další info, že se dodávka zdrží či podobně.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • r ychlé spolehlivé vyřízení objednávky, vč. avíza atd.
    • žádná

    doporučuji služby a nabídky uvedeného obchodu ElPe CZ, s.r.o. bez obav využít

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 9 dnech nemám žádnou informaci o objednávce v hodnotě cca 5 tis. Kč placené předem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace,zboží ještě nemáme .Budu rušit objednávku