Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den
    Po nákupu bych se ráda podělila o zkušenosti s tímto obchodem a všechny slušné a poctivé lidi od tohoto obchodu varovala.Objednala jsem jako podnikatel vitrinu prosklenou,ktera mi byla složena na kavárně řidičem.Po rozbalení byl praskly celý vnitřek skla a evidentni prasklina v rohu.Ihned jsem kontaktovala prodejce a bohužel jak je vidět,pan majitel,který je momentálně na dovolené což chápu vzkázal,že jsem zboží měla zkontrolovat ihned a jako podnikatel mam prakticky smůlu.Přeji panu majiteli,až se mu stane podobná věc,tak že se mu toto chování jako zákazníkovy plnně vrátí.Nekupujte si nic od této firmy,protože ač komunikuji emailem,telefonáty,mám vyčkat.Bohužel skoda,která vznikla diky rozbité vitrine už asi pana majitele nezajima.I já jako podnikatel mam nárok na reklamaci!!!Firmu nedoporučuji!
    Děkuji hezky den Drabova Ludmila

  • Jen bych chtěl ještě reagovat na mou negativní recenzi pod jménem Lukáš.

    Obchod něco odepsal zde na heuréku, ale nenapsali zde pravdu a opět lžou!!! Obchod po mé negativní recenzi odepsal na můj e-mail a objednávku mi zrušili jako trest za negativní recenzi. Dále bych ještě jednou rád podotkl to, že obchod tvrdí že s námi komunikoval, ale jedná se o lež, jelikož jsme si několikrát museli o informaci volat sami. Jediná komunikace obchodu byla potvrzení skladové dostupnosti a poté informace o dvoudenním zpoždění. NIC jiného nám sami nekomunikovali!!!

    Jednání tohoto obchodu je pro mě nepřípustné a jediné co umí je odvolávat se na dopravce!

    Zde je e-mail, který zaslali jako "omluvu":
    "Dobrý den, pane Srbe,
    z Vašeho veřejného prohlášením na portálu Heuréka vyplývá, že jste nepřijal ustanovení o termínu doručení uvedené v našich obchodních podmínkách. Termín doručení uvádíme pouze orientační a doručení je prováděno bez odkladu dle aktuálních možností přepravních firem. O skutečnosti, že dochází k prodlení v souvislosti se dny pracovního volna a kapacitou logistických firem jsme Vás bez odkladu informovali.

    Bohužel přepravní firmy s ohledem na zahradní sezónu doručují zboží s více jak týdenním zpožděním a mnohdy i poškozené. Nejedná se totiž o malé balíčky, ale nadrozměrné zboží, ve většině případů citlivé na manipulaci. Celou situaci ještě více zhoršili státní svátky kdy denní objem zásilek převyšuje kapacitní možnosti. Nejedná se o jednoho konkrétního přepravce, ale tento boom velké zahradní techniky ovlivnil všechny velké přepravce v ČR.

    Na základě Vašich vyjádření jsme vyrozuměli, že nemáte pro tato prodlení u přepravních firem pochopení a smlouva je pro Vás uzavřena za nevýhodných podmínek. Z naší strany není zájem Vás dále vázat tímto smluvním vztahem, a proto od kupní smlouvy č. 101177 uzavřené dne 1.5.2018 odstupujeme. Nechceme Vás tak dále blokovat v možnosti nákupu výrobku u jiného obchodu kde Vám poskytnou výhodnější smluvní podmínky.

    S pozdravem.

    --
    S pozdravem

    Šárka Koktavá
    ELECTRO GARDEN s.r.o., Bílkova 2939, 390 02 Tábor
    Tel. +420724520181, Tel./Fax: +420381582561
    IČ: 26102315, DIČ: CZ26102315
    Web: www.electrogarden.cz"

    • Dobrý den, pane Srbe,
      od kupní smlouvy jsme odstoupili, protože jste neakceptoval pozdější dodání způsobené u přepravních firem. Nikdo Vám nechtěl bránit zakoupit výrobek v jiném obchodě rychleji. Toto je uvedeno i výše a nic jiného. V žádném případě nepodáváme lživá tvrzení a se zákazníky komunikujeme. Více k tomu již není co dodat. Tým ELECTRO GARDEN

  • Josef:
    Dobrý den,

    ještě jednou opakuji, že informace ohledně dostupnosti zboží je lépe si před objednáním ověřit telefonicky či emailem. Pokud tak zákazník neučiní, je informován co nejdříve telefonicky nebo emailem ohledně nedostupnosti daného zboží a případném datu jeho naskladnění. Pokud chce zákazník počkat, je objednávka ponechána aktivní, pokud čekat déle nechce, je objednávka stornována. Pokud je u zboží blízký termín naskladnění a akce stále trvá, je toto také takto prezentováno na webu s odkazem na ověření dostupnosti dotazem. Navíc pokud jste se na dostupnost sám neinformoval, nemůžete pouze z údajů na webových stránkách vědět o aktuálním stavu skladu nic a dělat na základě toho nějaké závěry, které uvádíte. Navíc je Váš komentář anonymní a tudíž nepodloženě poškozujete dobré jméno naší společnosti, aniž bychom se mohli proti Vašemu nařčení adekvátně bránit.

    S pozdravem

    Lenka Pecková
    za tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Dobry den,
    Jeste bych dodal absolutni neinformovanost zakaznika. Pokud si neco na Elektrogarden.cz objednate a zbozi neni skladem, nic se s objednavkou nedeje i nekolik dni, zakaznik nema zadne informace dokud se jim sam neozve. Nejste schopni informovat zakaznika tak, jako jine obchody na internetu a s takovym jako je Vas jsem se jeste nikde nesetkal. Stale mate na webu nektere zbozi za akcni ceny ktere vubec nemate a ani nevite jestli budete mit. Pokud nemate zbozi, nenabizejte ho a opravte si web. Dival jsem se a spoustu zbozi nemate i nekolik dni i kdyz akce na webu trvaji dal, tak se nevymlouvejte na skladovou dostupnost ze se rychle meni.. Pokud zakazniky nestihate informovat a dodavat zbozi vcas, pak tuhle praci nedelejte a nenabizejte zbozi ktere nemate. Muj nazor je ten, ze Vas obchod je strasne pomaly, liny, shnily jako bedna shnilech jablek. Za sebe tento obchod nemuzu doporucit!

  • Josef:
    Dobrý den,

    u zboží, které je prodáváno za akční ceny se jejich skladová dostupnost samozřejmě velmi rychle mění. Na naše stránky se data ze skladů posílají v určitých časových intervalech, proto mohou být informace o skladové dostupnosti neaktuální. Proto také doporučujeme ověřit si dostupnost před objednáním zboží telefonicky, aby se těmto situacím předešlo. Stornované objednávky jsou zákazníkům oznamovány prostřednictvím emailu okamžitě, jakmile dojde k jejich zrušení z jakéhokoli důvodu. S ohledem na snahu vyhovět přáním našich zákazníků se snažíme zaslat určité možné alternativy, které odpovídají parametrově původnímu vybranému zboží. Protože jste jsi původně vybral výrobek za akční cenu, ostatní zboží dané kategorie, které není momentálně v akci, je proto cenově dražší. Nicméně na námi nabízené alternativy nemusíte nijak reagovat.

    Přeji hezký den.

    Lenka Pecková
    za tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Nejhorsi obchod s jakym jsem se na internetu setkal. Prodavaji nektere zbozi za akcni ceny ktere nemaji skladem, komunikace velmi pomala a jen ktera se jim hodi.. Bez vedomi a souhlasu zakaznika stornuji objednavky ktere nejsou schopni dodat.. Pokud si neco objednate a zbozi neni skladem nejsou schopni ani odepsat a pokud ano tak az tak po dvou dnech kdy vam puvodni objednavku stornuji a nabidnou podobne a drazzi zbozi za vyssi cenu. Zajimalo by me kde tento obchod vzal tolik kladnych hodnoceni, ale ja osobne tento obchod Elekrogarden nemuzu po spatnych zkusenostech doporucit!

  • Dobrý den,
    zašlete na náš e-mail [email protected] výrobní číslo, přesný typ výrobku, datum prodeje a kontakt na Vás. Těsnění Vám opatříme.
    S pozdravem Vaše www.elektro-garden.cz

  • Vlastním kombinovanou chladničku PERFEKT RF310, zakoupenou v roce 1999. Dodnes mi dobře slouží, ale potřebovala bych nové těsnění na dveře mražáku. To staré je již rozpadlé.Prosím, poraďte mi, kde bych toto těsnění sehnala. Děkuji.

  • Dobrý den, náhradní díl ke značce Perfekt jsme schopni dodat. Stačí poslat na adresu [email protected] sériové číslo, přesný typ a datum prodeje a Váš kontakt. S pozdravem Vaše www.elektro-garden.cz

  • Dobrý den,
    máme lednici C 290 Perfekt soft line a praskla nám úchytka na otevírání. Můžete nám poradit kde ji seženeme?
    Děkujeme za odpověď

  • PROSIL BYCH SROVNAT 3 BLURY PREHRAVACE:
    PANASONIC BD80EG-K
    PHILIPS 7500BL
    SONY BDP-S560
    Mam televizi PHILIPS 47PFL7403D
    DEKUJI

  • Dobrý den, většina internetových obchodů má od 23.12.2009 do 4.1.2010 zavřeno. Případně provádí jen inventury a objednávky zpracovávají až 4.ledna 2010. Přesně tak je tomu i u nás. Vše máme uvedeno na úvodní stránce e-shopu. Pracovníci, kteří zpracovávají objednávky Vás tedy kontaktují až v tomto termínu. S pozdravem Vaše www.elektro-garden.cz

  • dobr den
    objednal jsem vysavač 25.12.09, do tedka se mně nikdo
    neozval. je to normální?
    přemýšlím o stornu
    děkuji

  • suprová, taky jserm se stal příznivcem "líbivé " techniky, teď už jen upgradeovat...ale pak ty ceny strašně závratně narůstají :( myslíte, že je to úměrné?