• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevím
    • Neprofesionální.

    Neprofesionální. Část zboží nebyla skladem, obchod nedodržel přislíbený termín naskladnění, objednávku jsem zrušil. Špatná komunikace, nemohl jsem se dovolat, číslo bylo nějakou dobu nedostupné, za několik dní pak konečně email s info. Věřím v dobrou vůli majitelky obchodu, nicméně mám radši rychlé a plynulé vyřizování objednávek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží a obchod mi odpověděl, že toto zboží si nepamatují, kdy ho měli naposledy a netuší, zda ho budou mít, opětovně jsem šla na jejich web a zboží stále figurovalo v nabídce, proč? Konkrétně náhradní díl pro Sunny style sprchu, kolínko s převlečnou matkou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výhoda osobní odběr bez poplatku
    • nabízejí zboží, které nemají skladem

    potvrzena objednávka - následující den přišla informace, že zboží nemají, ač bylo uvedeno skladem. Na internetu následně uvedeno zboží na vyžádání, ale ve skutečnosti napíší, že budou rádi, pokud si vyberete jiné zboží ;)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží došlo naházené v krabici jako když ho nesete vyhodit do sběrného dvora, a vypadalo jako že bylo už používané.

    já už tam nakupovat nepůjdu

    Reakce obchodu Ekupectví

    Omlouváme se za neoriginální krabici, dodávka přídavného zásobníku byla uskutečněná v rámci našeho servisu, tedy z paletových servisních dílů. Samozřejmě se jednalo o nové, nikdy nepoužité díly. Nabízeli jsme Vám možnost zboží vrátit bez jakýchkoliv Vašich nákladů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala, ale bez odezvy. Nemám žádné podklady k platbě ani po dvou týdnech. M
    • Komunikace.

    Reakce obchodu Ekupectví

    Dobrý den paní Míšo, moc se omlouváme, chyba je samozřejmě na naší straně. Objednala jste si solární sprchu Premium, u které bylo uvedeno "Tento model je již nahrazen.....". Napsali jsme Vám e-mail s doporučením, abyste si vybrala ze čtyř nástupců tohoto modelu, jak je i uvedeno na našich stránkách. Tento e-mail jsem však omylem neodeslal a zůstal nám viset v poště. My jsme tedy paradoxně vlastně čekali, až se ozvete, kterou barvu sprchy chcete, abychom Vám mohli zaslat údaje k platbě. Ještě jednou se omlouváme a pokud máte ještě o některou sprchu Sunny Style Premium zájem, nabízíme Vám slevu 200 Kč.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalitní a rychlá komunikace.
    • Uvádí v nabídce zboží, které není na skladě.

    Reakce obchodu Ekupectví

    Dobrý den pane S.....,
    už v době, kdy jste 27.12. vytvářel Vaši objednávku bylo v dostupnosti uvedeno, že produkt je jen na vyžádání. Obratem jsme Vám odpověděli, že není momentálně dostupný. Není ani u výhradního dovozce z USA. Snažíme se držet nemalé sklady a máme většinu položek skladem a je zde uvedeno i kolik ks. Při vyprodání se automaticky sklad překlopí "na vyžádání". Je nám líto. že náš obchod nedoporučujete, ale bohužel jsme Vám nemohli poskytnout lepší služby.
    Krásný rok 2016
    Šestáková Blanka - Ekupectví

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    pozdni dodavka .Dlouhe čekani

    Reakce obchodu Ekupectví

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme obdrželi 22.5 ve 14:37. Tentýž den jsme Vám zaslali následující odpověď:
    Dobrý večer pane V.....,
    je mi velice líto, ale jak je uvedeno na našem e-shopu, nemáme v současnosti toto zboží skladem. Bohužel Vám jej tedy nyní nemůžeme dodat. Další dodávku z Německa plánujeme až za měsíc. Předpokládám, že tento termín pro Vás již nebude vyhovující. Vaši objednávku tedy s lítostí musíme stornovat.
    S omluvou a přáním hezkého víkendu
    Šesták Jan
    P.S. Doufám, že na nás nezanevřete.
    ---Od začátku bylo tedy zřejmé, že Vámi vybrané zboží není na skladě, bylo vyprodáno. Objednávka nebyla realizována.-
    Nakonec jsme 10.6. zboží naskladnili.Jednalo se o kvalitnější pilky, o 20 kč dražší. I tak za super cenu. Dne 17.6 jste nám poslal dotaz zda pilky máme. Naší odpovědí celá komunikace skončila.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádných nevím.
    • Nekomunikuje se zákazníky, neberou telefon, na email neodpovídá.

    Nedoporučuji, špatná zkušenost. Zboží ani po 14 dnech nebylo odesláno, neberou telefon, na email nereagují.

    Reakce obchodu Ekupectví

    Aktualizováno po vysvětlení se zákazníkem - viz e-mail zákazníka.
    Dobrý den,
    především se omlouvám za neoprávněné špatné hodnocení nákupu. Chyba byla skutečně u České pošty, kdy se ani neobtěžovali vhodit lístek do schránky. Když jste mi poslali číslo zásilky, tak nebyl problém si zásilku vyzvednout. To hodnocení jsem napsal, až když mi na můj e-mail došlo místo odpovědi abych zhodnotil nákup, což mě celkem naštvalo. Kdyby e-maily došly v opačném pořadí, bylo by i hodnocení opačné. Mrzí mě to.
    Přeji Vám vše nejlepší do Nového roku.
    ----------------------------
    Dobrý den pane B........,
    velice nás mrzí Vaše zkušenost. Vaše zásilka byla předána České poště 13.12., tedy hned následující den. Od 16.12. leží na poště Praha 10. Číslo zásilky jsme Vám poslali, ČP Vás měla i kontaktovat. Máme doklad o podání zásilky České poště. Bohužel Česká pošta před Vánoci neplní své služby tak jak má, alespoň v tomto případě. Samozřejmě chápeme, že pro Vás je to náš problém. My jsme Vám zboží nedodali. Prostě jsme to schytali za ČP. Nicméně nepovažujeme za korektní Vaše vyjádření, že jsme zboží neodeslali, nebereme telefon, a na e-maily nereagujeme. To prostě není pravda.Důkazem je e-mailová komunikace s Vámi. Očernit někoho je velice snadné, zvláště pokud máte tuto anonymní možnost. My naše kontaktní údaje zveřejňujeme a každý je může využít.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nereagují na maily, pokud jsem měla dotaz. Psali, že přepravní služba oznámí předem, kdy přijede, což nebyla pravda.

    Měli jako jediní zboží, které jsem chtěla, ale byl to také poslední nákup. Komunikace - žádná, slibují oznámení - nebylo. Výrobek jsem ještě nezkoušela, tak nevím, jestli i toto nebude problém.

    Reakce obchodu Ekupectví

    Dobrý den, velice rádi bychom viděli e-mail, na který jsme nereagovali. Přestože na Heurece máme málo recenzí, již několik let nás vyhledávají zákazníci právě kvůli nadstandardnímu přístupu, rychlým reakcím na dotazy a poradenství v oblasti solárních sprch. Jako jediní pro sprchy Sunny dodáváme i náhradní díly. Proto nás velice vaše zkušenost mrzí a jsme přesvědčeni, že Váš e-mail k nám nedorazil.
    Pokud jste si objednala přepravu PPL nebo DPD máme vždy zadáno aby řidič kontaktoval zákazníka před doručení. Na Váš e-mail má být z přepravní služby odeslána avizace doručení i s číslem zásilky a SMS na Vámi uvedený telefon. Pokud se tak nestalo, prosím pošlete nám číslo Vaší faktury a my budeme službu reklamovat. V případě oprávněnosti reklamace Vám poskytneme přiměřenou kompenzaci.
    Veškeré kontakty jsou na nás uvedeny na našem webu www.ekupectvi.cz
    Šestáková Blanka
    Ekupectví