• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nekomunikuje, neposílá prostě jakoby nebyli.

    Nic neobjednávejte a hlavně nic neplatte předem, ja objednal na dobírku a i kdyz bylo psáno při objednávce doruceni do druhého dne tak ani po dvou týdnech žádná reakce. Škoda mluvit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • moje druhá objednávka stejného zboží-minulý rok nedorazilo včas do vánoc ačkoli bylo objednáno s velkým předstihem,letos opět objednáno 6.11 a ani po 11 dnech zboží nedorazilo,obchod nekomunikuje.

    velké zklamámí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neposílají objednané zboží

    Nekupovat, neposílají a neinformuji kupujícího

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • měsíc po objednávce zboží, které nebylo skladem, přestal obchod komunikovat

    objednávejte jen zboží, které je skladem

    • Zboží nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nic, měla jsem smůlu
    • komunikace

    Dobrý den.
    Vím, že valná většina zákazníků byla velice spokojená s obchodem (na základě toho jsem si také tento vybrala), ale bohužel zrovna na mě padla smůla. Dne 25.11. jsem si objednala dva druhy zboží jako vánoční dárky. Zboží č. 1 bylo ihned k odeslání, zboží č. 2 k odeslání do tří dnů. Z obchodu mi volali, zda mají poslat dvě zásilky, nebo počkat a až zhruba za týden poslat oboje zboží v jedné zásilce. Souhlasila jsem, aby zboží poslali dohromady. Do dnešního dne (uplynulo 14 dnů) zásilka nepřišla, ani nebyla žádná další reakce z obchodu. Proto jsem jim včera napsala mail, jestli na mne nezapomněli, ale opět žádná odpověď. Dnes 9.12. v odpoledních hodinách jsem volala do obchodu. Bylo mi sděleno, že mi údajně poslali mail, v kterém situaci vysvětlovali, ale jak jsem psala nic jsem nedostala (ani doručené, ani spam, ani hromadné - vše kontroluji denně i moje mailová adresa byla správná, protože na ni přišlo potvrzení objednávky). „Veselá“ historka: Zatím, co čekali na zboží č. 2, rozprodali všechny kusy zboží č. 1, přičemž jeden kus měli pro mne odložený. Než zboží č. 2 dorazilo, došlo k zásadnímu poškození toho jediného kusu určeného pro mne. Další kusy už do vánoc nedostanou. Do telefonu se mi samozřejmě velice omlouvali a také nabízeli slevu na další nákup. Od smlouvy jsem už ale odstoupila z následujícího důvodu - Nic z toho by mi nevadilo, stane se (je to opravdu zábavná historka), jen kdybych se po tom nemusela sama pídit a bylo by mi to sděleno z obchodu automaticky. Navíc zboží č. 2 nebylo dostupné k odeslání do tří dnů, jak inzerovali na svých stránkách. Bohužel na tomto základě, podle své zkušenosti musím ohodnotit obchod negativně.
    S pozdravem Katka

    Reakce obchodu eGifts.cz

    Vážená paní Friedelová,

    ještě jednou se omlouvám, že Vaši zakázku nebylo možné uspokojit. Bohužel proč k Vám nedorazil e-mail s informací o poškození výrobku netuším, nicméně jistě to pro nás není tak zábavné jak píšete.

    Přestože chápu Vaše ohodnocení, věřte že nedodávat není smyslem našeho obchodu. A pokud zjistíme před expedicí, že zboží je poškozené, nestrkáme hlavu do písku - ve smyslu, pošleme to, třeba to projde.

    Chápu, že Vás nabídka na slevu dopravy a slevu druhého z objednaných výrobků, který by dodat možné bylo neuspokojila. A ani nabídka slevy z případného dalšího nákupu pro Vás nebyla v nynější situaci řešením.

    Proto se ještě jednou omlouváme za způsobené problémy.

    S pozdravem za eGifts.cz

    Ondřej Hák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Prodává nepoužitelné šmejdy

    Kupujte raději něco pořádného,než nepoužitelné krámy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Komunikaci

    Obchod mě zklamal, místo rychlého dodání a snadného výběru dárku, jsem měla akorát prodloužení dodací lhůty kvůli poškození a nadále se obchod už neozýval....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Na obrázku je něco jiného než nabízejí!

    Objednal jsem si Ledové panáky COOL SHOOTERS jaké jsou v e-shopu nabízeny a který jsem objednal jako dárek a následující den byl darován a přišli mi nějaký obyčejný kuchyňský panáky levné značky. Neřešil jsem to byl to dárek a nemohl bych čekat na reklamaci bůh ví jak dlouho a proto jsem neřešil reklamaci. Bál bych se objednat nějaké zboží z tohoto e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta,
    • žádná komunikace,
    • nejsou informace o odeslání zásilky
    • žádná odpověď na zaslané e-maily

    Obchod se mi zdál normální jako další obchody.
    Nespolehlivý, už bych tam nikdy nenakupovala.
    Ostatním bych obchod nedoporučila, mám špatné zkušenosti.
    Dlouhá dodací lhůta, žádná informace ohledně odeslaného zboží, špatná komunikace.

    Reakce obchodu eGifts.cz

    Dobrý den,

    na Vaši e-mailovou adresu byl odeslán e-mail se stavem Vaší objednávky - celkem 3x - poslední dnes v reakci na Vaše hodnocení. Bohužel na žádný z těchto e-mailů nemáme odpověď.
    Zkuste si prosím zkontrolovat Vaši spam schránku.

    Děkuji předem za Vaši odpověď.

    Ondřej Hák
    eGifts.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zajimavy vyber
    • Nedostatecna komunikace se zakaznikem.

    Reakce obchodu eGifts.cz

    Dobrý den,

    myslím že nakonec i díky komunikaci byl problém s Vaší zásilkou vyřešen. A protože jsem "osobně" sledoval cestu zatoulaného balíku na správnou pobočku výdejního místa, budu věřit, že dárky jste nakonec mohla předat tak jak jste plánovala, a že obdarovaným jste udělala radost.

    Doufám, že Vás v budoucnu budeme moci přesvědčit o tom, že u dodání nemáme vždy problémy, tak jako u Vás.

    Hezký den,

    Ondřej Hák
    eGifts.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • docela originální nápady na dárky
    • zboží vypadá na obrázku trochu jinak než ve skutečnosti
    • oproti minulému roku některé produkty podražili třeba i o 100,-

    Reakce obchodu eGifts.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. K Vašim záporům:

    Problém webového prodeje je ve většině případů spojen s tím, jakým způsobem je možné zákazníků "ukázat" kupovaný výrobek. Jistě ve skutečnosti některé výrobky mohou vypadat jinak, než pokud je máte ve skutečnosti v ruce. Nicméně k vyřešení tohoto problému slouží možnost odstoupit z části, nebo celkově od kupní smlouvy, a to v termínu do 14 dnů od nákupu. To znamená, že pokud nejste spokojena se zaslaným výrobkem, a to z jakéhokoli důvodu, můžete nám jej vrátit. Jak na to, je popsáno v našich obchodních podmínkách.

    Problém ceny. Mohu Vás ujistit, že my naši cenovou politiku neměníme. Konečná cena výrobku je vždy ovlivněna jen cenou za kterou nám výrobky dodají naši zahraniční dodavatelé. Pokud oni zlevní, my též. Pokud zdraží, my bohužel taky. Dalším poměrně zásadním ovlivněním prodejní ceny oproti minulosti byla intervence ČNB, která uměle oslabila korunu k EUR i k USD. O důvodech a smysluplnosti této intervence nechci vést debatu, nicméně drtivá většina námi nabízených výrobků je nakupována právě v cizích měnách, a tedy dráž.

    Doufám, že i přesto se budeme moci opět těšit na Vaše další objednávky :-).

    Hezký den,

    Ondřej Hák
    eGifts.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Zboží psáno skladem a ihned k odeslání, objednání 3.12.2014 a dnes 15.12.2014 zboží nikde. Na dotaz, kdy zboží dorazí z obchodu nikdo nereaguje :-(.

    Nedůvěra, už tento obchod nikdy nenavštívím, důvod klamavé označení dostupnosti zboží, nekomunikace obchodu. Jediná zpráva z obchodu přišla, že je přijata objednávka, jak to s ní vypadá dále už nikdo neinformuje, na dotazy nikdo neodpovídá. Zboží označené skladem ihned k odeslání dosud nedorazilo, už je to 14 dní :-(.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • originální produky
    • dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží neodpovídalo obrázku v e-shopu.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • objednala jsem si dárkový box na peníze, krásně nafilmováno a nafoceno, zboží je naprostý šrot. vyhozené peníze. "dárek" se rozpadl ještě před použitím. Objednala jsem 2 ks, v obou případech stejné, tj. žádná náhoda, prostě šrot.

    Objednala jsem dárkový box na peníze (plastové bludiště), krásně nafilmováno a nafoceno, zboží je naprostý šrot. vyhozené peníze. "dárek" se rozpadl ještě před použitím. Objednala jsem 2 ks, v obou případech stejné, tj. žádná náhoda, prostě šrot. Jaká je kvalita ostatního zboží netuším, ale už nebude ani zkoušet.

    Reakce obchodu eGifts.cz

    Dobrý den,

    Je nám velice líto, že nejste spokojena. Pro nás, nehledě na jakékoli certifikace třetích stran, platí zásada, že každý jednotlivý obchod pro nás nekončí odesláním zboží, ale až tím, pokud si zákazník objedná opakovaně. A protože v reakci na náš obchod popisujete nespokojenost s produkty – jejich nefunkčnost, navrhujeme Vám dvě následující řešení:

    1.) První možností je odstoupení od smlouvy, na které máte do 14 dnů od nákupu právo.
    2.) Druhou je reklamace zakoupeného zboží, na kterou máte právo dle zákona.

    V obou variantách by výsledkem mělo být, že dostanete své peníze nazpět, a to v plné výši. Protože v případech, kdy nakupující reklamuje zakoupený výrobek z důvodu nefunkčnosti, nepřistupujeme k ustanovení článku VII., odstavce 1. našich obchodních podmínek - viz. citace: „Náklady na transport zboží zpět prodávajícímu hradí kupující. Kupující má nárok úhrady nákladu na dodání jen do výše nejlevnějšího způsobu dopravy“.

    V takovém případě nechceme, aby měl nakupující s vrácením výrobku jakýkoli další náklad (časový, finanční, atd.), a proto dále v takových případech navrhujeme, že reklamované zboží si vyzvedne námi zaslaný kurýr přepravní společnosti, a jakmile zboží bude na cestě k nám, poukážeme Vám celou částku za Váš nákup na sdělený bankovní účet.

    Shrnu-li to, v případech nefunkčnosti výrobku, bude dopravu zpět hradit naše společnost, a Vám zašleme celou částku za Váš nákup, včetně plné výše zaplaceného přepravného.

    Pokud budete souhlasit s výše navrženým, prosím oznamte nám toto na e-mail: [email protected], kde prosím uveďte termín kdy si může zboží kurýr vyzvednout, a Váš bankovní účet, na který budeme vracet peníze.

    Ještě jednou se omlouváme, a s vírou v to, že při přemýšlení jakými dárky budete obdarovávat Vaše nejbližší, zavítáte i na některý z našich shopů, např. www.eGifts.cz, www.ruskamalirka.cz, či www.Ehrnky.cz

    S přáním pěkného dne,

    Ondřej Hák
    eGifts.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují

    před Vánocemi jsem nakoupila v tomto obchodě. Zboží bylo expedováno rychlo, to chválím.
    Zboží neodpovídalo fotu na webu,ale protože se jednalo o drobnější dárek, neřešili jsme to Bohužel nyní se vyskytl u výrobku problém a ten je tak nepoužitelný, obchod nereaguje . Ani na emaily a když jsem vadný výrobek odeslala k reklamaci na adresu uvedenou na stránkách, tak se zásilka vrátila zpět jako nepřevzatá.
    Tento obchod rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu eGifts.cz

    Dobrý den, bohužel jsme od vás žádný e-mail neobdrželi :-(
    S reklamací zboží by rozhodně neměl být žádný problém. Bohužel Česká pošta ne vždy funguje, jak by měla, což se nám nedaří ovlivnit.
    Rádi vaši stížnost vyřídíme i nyní, prosíme zkuste nás kontaktovat na [email protected], vrátíme peníze, případně vyměníme zboží.
    Pěkný den přeje eGifts.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přišlo mi něco jiného než zboží, které jsem si objednal. Bohužel nemam sílu zpětně to řešit a posílat zpět na výměnu. Tak to nechám být.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhody u tohoto obchodu žádné, jen velké zklamání,zbytečná další činnost spojená s vratkou zboží.
    • komunikace špatná, zboží katastrofa, omluva žádná

    Nedoporučuji tento obchod v žádném přípdadě, zboží jsem vracela, ovšem do dnes peníze zpět na účtu nejsou, v případě žádné reakce budeme muset upozornit na tento obchod jiné instituce.

    Reakce obchodu eGifts.cz

    Pěkný den, velmi nás mrzí vaše nespokojenost.
    Vámi reklamované zboží jsme převzali 14.12., což jsme vám potvrdili e-mailem. Na zpracování reklamace máme 30 dní, nicméně jsme vám prostředky odeslali 16.12. na uvedený účet. Omluva, společně s dobropisem následovala e-mailem.
    Rychleji to opravdu nešlo :-(

    Nefunkčnost produktu je řešena s dodavatelem. Ač jsme tohoto zboží prodali desítky, chyba se může stát.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkné vánoční svátky.
    eGifts.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednání rychlé, dodání také, stránky přehledné. Dorazil mi balíček (bez problému, rychlé dodání) s několika věcmi, obyčejně "poházené" v krabici, šlo i o křehčí věci. Jedna věc (drobnost za 50kč) chybí ale je naúčtovaná. Bohužel mi to došlo až v následujících dnech(jelikož věcí a drohbností jsem objednávala víc) při kontrole objednávky a ceny...

    Reakce obchodu eGifts.cz

    Dobrý den, tato situace nás velice mrzí ale nebyli jsme o ni informováni a tak jsme ji nemohli ani vyřešit.
    Můžete nám, prosím napsat, co za zboží chybělo.
    Rádi tuto nemilou situaci vyřešíme a naši chybu napravíme.

    Děkujeme za pochopení
    Team eGifts.cz