• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zbozi nebylo doruceno tak jak bylo objednano a obchod na reklamaci nereagoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platba možná pouze převodem, ale nedostala jsem žádné pokyny k platbě, které nejsou ani na webu. Po 10ti dnech se ozvala paní, že nemám uhrazenou objednávku, ale v tu chvíli jsem již měla zboží doma z jiného obchodu.

    Reakce obchodu Eco Capart

    Je mi líto, ale pokyny k platbě chodí automaticky po vytvoření objednávky. Máte asi email nastavený tak, že vyhodnotil náš email jako reklamní sdělení nebo spam.
    Platba je možná i na dobírku, jen pro doplnění.

  • Prišiel mi úplne iný tovat ako som si objednal

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doručené zboží se lišilo od objednaného (jiná barva ponožek-objednávali jsme šedé, doručeny nám byly z pěti párů pouze jedny šedé a zbylé čtvery nazelenalé)

    Reakce obchodu Eco Capart

    Ano , musím přiznat že nová várka šedé přišla od výrobce poněkud jiná než předešlá a jiná než loni. Dříve měla dokonce lehounký nafialovělý nádech, nyní nazelenalý (není to zelená) ale pokud by člověk neměl srovnání dvou šedých, vůbec by to nebylo nápadné. Prostě dva druhy světlé šedé. Je mi líto.

  • Objednala jsem a zaplatila zbozi a od te doby se mnou obchod nekomunikuje. Obratila jsem se i s dotazem, abych zjistila, kde je problem, ale nikdo mi neodpovedel. Dnes konecne dorazil mail, ktery jsem s ocekavanim otevrela a tam je hodnoceni obchodu, ktery zatim neprobehl.... nevim...
    Jsem zklamana.
    S pozdravem,
    Barbora Jerabkova

    Reakce obchodu Eco Capart

    Paní si objednala zboží, u kterého je označení, že nám trvá dodání 10-14 dní. Jsou to čepičky, které sama vyrábím a bohužel to nestíhám v sezóně rychleji. Paní už čepičku samozřejmě má. Je mi líto, že jsme paní zklamali, ale snad bude alespoň čepička dobře sloužit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka mi byla potvrzena a že o doručení na pobočku budu kontaktována. Čekala jsem přes měsíc, na můj mail nikdo na e-shopu nereagoval. Naštěstí jsem měla zaplatit při osobním odběru, takže o peníze jsem nepřišla.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - je eko
    • - nabízí plenky BioBabby
    • - líbí se mi dřevěné hračky
    • - liší se obrázek a realita

    Měli by si dávat větší pozor, zda balí tričko s krátkým nebo s dlouhým rukávem.
    Druhé tričko nemělo mít nařasení ve výstřihu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • První nákup, takže zatím nic...
    • Dodací lhůty, nulová komunikace

    Po deseti dnech od objednání žádná rekace, natož zboží... Telefon neberou...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace

    Pro me spatny. V eshopu zbozi skladem, ale po dvouch dnech cekani, zadne info o objednanem zbozi. Napsala jsem jim mail, kdy bude objednavka odeslana. Reakce zadna! Az po dalsich dvouch dnech, kdy jsem zbozi stornovala, mi odepsali!
    Za me nedoporučují.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po objednávce a platbě dorazilo zboží v pořádku. V objednávce byly i dva kusy oblečení, které jsem vracela (potrebovala jsem větší velikost) a zaslala je doporučen zpět. emailem jsem byla zjištěna,ze není problém zboží vyměnit a bude mi zasláno obratem zpět. Nyní je to více než měsíc a vyměněn zboží dosud nedorazilo. peníze mi vráceny nebyly. a na me dotazy zaslané emailem jsem nedostala žádnou odpověď. obchod tedy nedoporučuji!
    • špatna komunikace. vyměněn zboží nebylo zasláno a peníze nebyly vráceny.

    První objednávka v pořádku. vyměněne zboží nedoruceno.zadna komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - příliš dlouhá dodací lhůta (již 12 dní čekám na objednávku)
    • - žádná komunikace ze strany obchodu o stavu objednávky (co se děje a kdy dorazí)
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Spatna emailova komunikace

    Psala jsem k objednávce poznámku s dotazem na který nebylo zodpovězeno.Psala jsem pak tedy další mail,který byl taky bez odpovědi.