Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Prosím, máte někdo jiný kontakt na někoho z té lékárny, než který mají uvedený na internetu? Nereagují ani na mail ani na telefon... Děkuji

  • No a to jsem si myslela, že se mi nic takového stát nemůže. Také jsem 8.6.2015 zaplatila aaa čekám. Je to škoda, byl to moc pěkný krámek. Tak a co bude dál. Zkusím také měsíc telefonovat a budeme muset nakupovat jen na dobírku.

  • Po měsíci telefonování a mailování mi PENÍZE VRÁTILI, takže jsem rád, že se nakonec zachovali férově.

  • Nevím proč, ale tak nějak mi připadá, že se v téhle lékárně něco na konci dubna stalo a od té doby prostě nezasílají zásilky z realizovaných a zaplacených objednávek, nebo jen výjimečně, jak se jim zachce. Na e-maily nikdo neodpovídá, telefon nikdo nezvedá, zásilka už více než 3 týdny nepřišla. Od doručení výzvy k úhradě ceny objednávky předem již absolutně žádná komunikace ze strany e-shopu. Tak skutečně nevím, co si o takovémto jednání mám myslet.

  • Tak po mém příspěvku mi zboží 20.5.2015 přišlo. Jsem ráda, že jsem nepřišla o peníze, ale v tomto obchodě už objednávku nikdy neudělám. Ivana Krausová.

  • Přesně tak, v tomto obchodě vůbec nenakupovat!...já udělala objednávku již 27.4.2015 s tím, že mi přišel mail, že objednávka se vyřizuje...a od té doby nic...na email nikdo nereaguje, když tam člověk volá, tak to nikdo nezvedá...takže zboží již ani nečekám...ale ještě udělám pořádné haló v prodejně v hk až budu mít cestu kolem...nejhorší obchod co jsem kdy zažila...

  • Dobrý den, v neděli 3.5.2015 jsem si u vás vytvořila objednávku 1407517. V pondělí 4.5.2015 mi přišel mail s výzvou k úhradě, po kterém jsem objednávku uhradila. Do dnešního dne 19.5. se mi nikdo neozval. Nereagujete na maily a nezvedáte telefon!!!!