Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pro mě žádndé
    • Málo informací o produktu,např chybí u některých docela dūležité údaje.Díky tomu jsem přišla o 500Kč

    Nic moc!!!!!!

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Omlouváme se za neuvedený vnitřní rozměr plaveckého kruhu. Zboží nám můžete poslat zpět, vrátíme Vám peníze, případně vyměníme za jiný model.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Platit 110 kč za dobírku(nemožnost zaplatit kartou) a čekat na dodání týden, i když zboží bylo předáno dopravci týž den po objednání a mělo být dodáno následující den, odmítám.Proto už si v tomto obchodě nikdy nic neobjednám

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den, úhradu kartou náš e-shop samozřejmě umožňuje, ale Vy jste si vybral dobírku. Pro doručení zásilky jste ze 4 přepravních firem zvolil PPL, za kvalitu jejich práce, bohužel, nemůžeme nést odpovědnost. Podle našich zkušeností s PPL se podobný případ stává naprosto vyjímečně a PPL patří mezi nejspolehlivější dopravce. V potvrzovacím e-mailu bylo uvedené číslo balíku, mohl jste použít trasování zásilky nebo jakkoliv kontaktovat nás a my bychom to vyřídili za Vás. Ani jednu z možností jste nevyužil...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obchod mě informoval o změně objednávky a odeslání, když už mi jí Česká pošta doručila. Kdyby mi pošta nenapsala sms, ani bych nevěděla, kdy objednávka dojde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednala jsem si drez s číslem a jménem a drez přišel bez popisku. Hokejka ne ve velikosti v ktere jsem chtěla. Nákup me dost zklamal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nedostatečné balící služby.

    Zabalit hokejku pouze do slabého igelitu a doufat že dorazí v pořádku....k nezaplacení. Ani v bublinkové fólii to nebylo...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zklamání, obchod zboží nabízel, ale nakonec nedodal.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nemohu hodnotit obchod jako takový, ale zboží, které dorazilo bylo naprosto nekvalitní.
    Nákup se týkal nafukovacího člunu a lehátka, obojí bohužel uchází (člun poměrně značně), tudíž budeme zboží reklamovat.

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost s produkty značky Intex, jejíž výrobky prodáváme. Vaše vyjádření předáme výrobci a pokud se nakonec rozhodnete výrobky reklamovat (což jste dosud neučinila), vyřídíme vše v co nejkratší lhůtě.

  • Vyhodil jsem hodil jsem ho roztrhlose

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Mohl jste na švihadlo uplatnit záruku, stačilo zavolat nebo napsat. Byť jste to neudělal, posíláme Vám nové a doufáme, že s ním tentokrát budete spokojený.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nebylo vytvoreno jak jsem si pral a napsal.

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Pro zákazníka jsme vyráběli dres na míru, ale naším omylem jsme umístili jmenovku nad číslo místo požadovaného umístění pod číslo. Za chybu jsme se omluvili, nabízené ušití nového dresu zákazník odmítl s tím, že se jedná o pro něj akceptovatelnou chybu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neplní termíny dodávky, které byly po telefonické domluvě slíbeny. Obchod uvádí, že má zboží skladem, přitom tomu tak není!

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Vážený zákazníku, Vaše tvrzení nejsou zcela v souladu s průběhem zpracování Vaší objednávky v našem systému. Posuďte sám:
    "Zákazník objednal výplety 13.1. (úterý), které měly být skladem. Bohužel v jiné objednávce došlo k záměně a výplety jsme neměli. V telefonické dohodě z 13.1., kde se pan Macháček omluvil a situaci vysvětlil, zákazník souhlasil s odesláním zboží později (bylo avizováno odeslání po víkendu, tedy po 19.1.). Zákazník řekl, že chtěl zboží na víkend (což nebylo možné), ale že pokud do konce týdne nezavolá, objednávka platí i po víkendu.
    Nevolal, výplety jsme odeslali v pondělí 19.1. a v úterý 20.1. je převzal."
    Omlouváme se za nenaplnění Vašich očekávání a doufáme, že příště vše vyřešímě k plné spokojenosti.

    • Zboží nebylo správně vyskladněno, k jedné čince byla dána 3 závaží 1,25 kg a 1 ks závaží 0,5 kg.
    • Činky jsem objednala jako dárek pod stromeček, takže až včera jsme zjistili špatné zkompletování.
    • Žádám o zaslání 0,5 kg zaváží.
    • Zemanová
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Při vyzvedávání zboží mi byla účtována špatná cena, proto jsem nespokojena.
    • Po reklamaci bylo vše dáno do pořádku.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • сena
    • darek ne dorazil

    darka nebude, fakt

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • cena výrobků
    • Slabší komunikace,nedodržení požadavků v objednávce

    Dobrý,cena byl hlavní důvod nákupu. Dražší poštovné,uvítala bych odeslání na uloženku či jinou podobnou službu. Na závěr mě mrzelo,že nedodržely dodání barevně odlišného zboží,ale vzhledem k ceně drobného zboží to nebudu řešit.

  • nenakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod jsem si vybrala, poněvadž jako jediní nabízel velikost bruslí č. 28. Jak se později ukázalo, byl to omyl. Nabízeli velikost jako ostatní obchody, mnohé i za nižší cenu. Navíc každá bota měla jinou velikost. Po urgenci mi okamžitě volali, za omyl v reklamě i špatnou zásilku se omluvili. Jelikož to byly poslední brusle, domluvili jsme se, že brusle pošlu zpět a obchod mi vrátí zpět peníze i s poštovným.30.7. jsem brusle i kopii podacího lístku obchodu poslala, peníze jsem zpět doposud nedostala.

    • dostupnost zboží
    • parkování u obchodu složité

    Nedoporučuji
    Nikdo mi neřekl, že kupuji jinou značku než je objednáno - prý podobnou věc - stejně funkční.To co jste prodali by stálo v jiném internetovém obchodě mín.
    Dejte si všichni pozor objednáte zboží vybrané značky a oni vám dodají( prodají) stejné podobné zboží,ale jiné značky.Bez upozornění

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Píšete hezký příběh, ale netýká se našeho obchodu. 17.3. jste objednal zboží, ještě týž den jsme Vás informovali o nedostupnosti a Vy jste druhý den objednávku zrušil se slovy "Objednávku celou zrušíme - zkusím to jinde děkuji". Žádné zboží jsme Vám tedy nedodali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, zakoupil jsem si sjezdové hole zn. LEKI. Objednávku jsem obdržel v neporušeném stavu a ve velice krátké době...vše 100%, ale bohužel se sjezdové hůlky lišily od obrázku, které e-shop inzeroval. Hůlky byly zn. LEKI, ale úplně jiné než bylo jak jsem zmiňoval na obrázku. A podle čeho člověk kupuje? ...hlavně podle obrázku. Proto raději doporučuji e-shop, kde prodávající opravdu odešle kupujícímu zboží, tak jak je uvedeno v inzerátu a hlavně na obrázku. Jako dárek pro někoho dobrý...bohužel jsem chtěl mít hůlky bílo-černé k lyžařskému oblečení...a takhle už mám dárek pro sourozence k svátku. No a já se poohlédnu na jiném e-shopu.

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den, omlouváme se, chyba je na naší straně a vznikla při zpracování dat od dodavatele holí (obě barevné varianty má uvedeny pod stejným kódem). V případě zájmu nás kontaktujte, hole Vám rádi vyměníme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží,došel potvrzovací e-mail s tím,že mi následně přijde ještě e-mail s platebními údaji....nic nedorazilo a pokusy o přihlášení, s kódem v potvrzovacím e-mailu pro komunikaci s obchodem, nefungoval...

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Vaše recenze je poněkud pomýlená. V neděli 26.1. jste objednal zboží (zvolil jste platbu dobírkou), to jsme Vám v pondělí 27.1. odeslali a vy jste zásilku 28.1. převzal a zaplatil. Pokusy o přihlášení nemohly skončit úspěšně, protože jste nakupoval jako neregistrovaný. To znamená, že na našem e-shopu nebyl vytvořený účet, ke kterému by bylo možné se přihlásit. Vše je podrobně a myslím, že i srozumitelně vysvětleno na našich stránkách jak v nápovědě, tak jste byl upozorňován v průběhu odesílání objednávky. Dle dostupných údajů jste se nepokusil kontaktovat naši zákaznickou linku, kde by Vám kolegové vše ještě mnohem podrobněji vysvětlili. O vyřízení objednávky jste byl průběžně informován prostřednictvím automaticky odesílaných e-mailů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výhodné ceny, dobrá online komunikace
    • Místo osobního odběru působilo chaoticky a pracovníci jednali neosobním přístupem. (Krom skladníka)

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Omlouváme se za nepříjemný zážitek. Vzhledem ke skutečnosti, že osobně vydáváme naprosté minimum zásilek, nemáme pro tuto činnost vyhrazeného pracovníka ani dostatečně reprezentativní prostory. Kolegové vyřizují osobní odběry podle svého pracovního vytížení, což někdy může působit neosobně a chaoticky. Napříště se pokusíme dojem vylepšit.