• Shipment did not arrive yet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po čtrnácti dnech zatím nebylo zboží ani odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zvláštní, že obchod se začne moji objednávkou zabývat po týdnu, a pak mi sdělí, že zboží údajně není k dispozici.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, vysvětlili jsme si to v koresponci. Zboží se doskladňovalo, dodavatel dodávku potvrdil, ale den před dodáním některé zboží vyškrknul. Toto bohužel nemůžeme ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pomalý
    • Penize byly na uctu a přesto odešlo az o den pozdeji, pomalá reakce.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, objednávka byla vytvořena ve středu 7.3 ve 22.19. a expedována v pondělí 12.3. . Pokud platby nejsou na účtě do 10,00 odchází až druhý den. Bohužel v sobotu a neděli dopravci a banky nefungují.

  • Zboží objednáno 25.1.20187 (deklarováno e-shopem jako zboží skladem).
    Objednávka potvrzena 26.1.2018 od té doby až do dneška 8.2.2018 nedošlo ani zboží, ani žádná zpráva z e-shopu ohledně stavu objednávky.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, část zboží/ povlečení/ se zadává do výroby a šije se /skladem je uveden vzor/ zboží již dnes bylo zadáno do přepravního listu dopravce a zítra se bude expedovat.

    • Zboží přišlo špinavé jako by bylo skladováno v uhelném dole a to dost dlouho

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den,plastové zboží je u dovozce skladováno ve venkovních prostorech i když u nás projde mytím, tak půlroční skladování se projeví hlavně u bílého plastového nábytku. U výrobku je také adekvátní sleva z 220-, na 140,- Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsem neskutečně zklamaná !

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše neobjektivní hodnocení, objednala jste záclonu 210 x 1m a ta Vám byla do 5 dnů odeslána . Záclonu jste vrátila z důvodu, že požadujete 3 metry, ale v objednávce není o tom ani zmínky. U výrobků, které se upravují není možnost vrácení, to jsou obchodní podmínky všech obchodů.Před odesláním objednávky provádí zákazník ještě jednou kontrolu než ji odešle.Zaslali jsme jen to,co bylo objednané.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lživá cena dopravy. Pokud si nakoupíte něco co bude vážit víc než asi 5 kg napálí vám příplatek za vyšší hmotnost.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den paní Polívková,

    jediný kdo tu lže, jste v tomto případě Vy. Cena dopravy se vypočítává v průběhu objednávky, podle toho co si přihazujete do košíku za produkty - podle jejich objemu a hmotnosti. Tuto konečnou cenu vidíte ihned po přidání zboží do košíku. Pokud jste tedy s cenou za dopravu nesouhlasila, nemusela jste objednávku dokončovat. Mimo to jste měla objednána 4 křesla ANF-26C - 1 ks o hmotnosti 10 kg. Celkem tedy 40 kg. Zabaleno do dvou balíků.

    Rád bych se ještě vyjádřil k Vašemu hodnocení dodací lhůty - 3 z 5. Vaše objednávka byla uskutečněna v sobotu 15.7.2017 ve 12:15 hodin. Vaše objednávka byla odeslána v pondělí 17.7.2017 a dodána v úterý 18.7. v 11:48. tedy první, nejbližší možný den.

    http://extranet.dpd.de/cgi-bin/delistrack?pknr=13835012858032&lang=cz&typ=2

    Příště, než budete psát nějakou recenzi, doporučujeme se aspoň trochu zamyslet. Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ELIZA LUX PREMIUM žehlící prkno jsem koupila v obchodě E-spani.cz 6.2. 2017. Přišlo bez středového čepu a s potrhaným potahem. Podle instrukcí obchodu jsem prkno zaslala zpět průvodním dopisem. Chtěla jsem vrátit peníze za zboží. Poštovné stálo 295 Kč a to nemluvím o zabalení žehlícího prkna:). Po měsíci nepřišly peníze, ale nové žehlící prkno. Opět s potrhaným potahem a s kratší nohou. Po telefonátu s obchodem zaslali 21.3. svou přepravu pro prkno a přislíbili úhradu nákladů. 9.5. jsem urgovala vrácení peněz (665 Kč za zboží + poštovné za 1. reklamaci 295,- tedy celkem 960,- Kč). Poštovné jsem jim pochopitelně doložila lístkem s pošty. 15.5. jsem bez vysvětlení na účet dostala pouze částku 775 Kč. Když jsem se dožadovala vysvětlení, bylo mi sděleno, že:"Vámi požadovanou částku nemůžeme akceptovat. My posíláme balíky za 110,- Kč".
    18.5. jsem jim psala že mi mohli nabídnout přepravu i poprvé a že jsem použila pouze obvyklou službu České pošty. Dnes je 30.5. a obchod neodpovídá.
    Mám 14 e-mailů s tímto obchodem, pár telefonátů, jsem o 185 Kč lehčí, 4 měsíce rozčilování, ale stále nemám žehlící prkno. Nemohu doporučit ani výrobek ani obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • přestože bylo u zboží uvedeno "skladem", vyskladnění zboží trvalo více než týden

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, zboží leželo několik dní na obchodě, protože po informaci , že je připraveno, jste si ho nevyzvedla. Tym e-spani.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • smlouva s neschopným dopravcem.

    Pokud budou používat pro dopravu Geist, pak ať si raději nic neobjednávají.
    ----------------------------------------
    13. 2. 2017
    Moje nekomunikace s dopravcem probíhala následovně:
    Dne 2.2. 2017 v 17:13:06 jsem obdržel prvni SMS od firmy Geis:
    Dobry den, Geis Parcel Vam 03.02 doruci balik c. 0706122084 s dobirkou 2071 CZK od ADELAINE trade s.r.o. Priblizni cas doruceni vam zavola ridic 03.02 dopoledne. Balik si take muzete presmerovat na vydejni misto Geis Point... atd.
    Řidič nezavolal ani dopoledne ani odpoledne, proto jsem dal zásilku přesměřovat na nejbližší výdejní místo Geis. 3.2.2017 v 16:47:02 mi přišla SMS o potvrzení přesměřování. Poslední SMS jsem od této firmy dostal tentýž den 3.2. 2017 v 17:10:20, kde mi bylo sděleno, že zásilka nemůže být doručená na Geis Point. A to bylo vše. Řidič se zase neozval, a to několik dní. Takže se nedivte, že o takovéto služby nestojím. Jsem přesvědčen, že komunikace selhala na straně dodavatele, ne na mojí.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den pane ***. Bohužel nedokážeme ovlivnit to, že nejste schopen se s přepravní službou domluvit na převzetí. Obdržel jste několik emailů a sms s číslem zásilky. Příště to chce trochu snahy. Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • S vaší zásilkovou službou není možné normálně komunikovat, nejsou schopni dát předem vědět, kdy bude zboží dodáno, ani při telefonickém kontaktu není ochota vyjít vstříc. Zákazníka odkazují od jednoho ke druhému. Jiná možnost dodání není. Pro zaměstnaného člověka prakticky neřešitelné

    Toto byl poslední pokus o nákupve vašem obchodě.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Objasnění situace: Zákaznice včera obdržela email a sms o expedici objednávky s tím, že ji bude dnes zásilka doručována. Dnes ji dle jejího vyjádření kontaktovala přepravní služba, že ji veze zásilku - Následně nás zákaznice kontaktuje, že chce poslat zásilku poštou. Bylo ji řečeno, že poštou nezasíláme, jelikož ji nemáme na smlouvanou a doručujeme přepravní službou uvedenou na internetových stránkách. Mrzí nás nespokojenost zákaznice, ale bohužel nemůžeme za to, že si objedná zboží, je předem informována o dni dodání a v den dodání telefonicky kontaktována řidičem a i přesto má s převzetím problém. Když si něco objednám, musím počítat s tím, že mi to bude doručováno.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zatím neznám výhody,po 10dnech nemám zboží
    • dodací lhůta

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, několikrát jsme s Vámi komunikovali, že chyba nastala při přebírání zboží u výrobce chybným přelepením čárového kodu dopravce.Tuto informaci jste nám sdělila v pátek a již v sobotu jsme oznámili kde je problém v uterý byl zaslán nový balík. Nemůžeme za to dopravci před Vánocemi nestíhají. Šváb Antonín

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo v krabici, ve které byl nějaký červený prášek, takže i obal zboží, reklamní letáky a katalog byli znečištěné.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení, po tel. domluvě zboží nebylo poškozeno. Nedostatek byl ve špatných kartonech.Tym e-spani.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dobré ceny
    • špatná komunikace se zákazníkem
    • nevyhovující dopravce

    Pokud má někdo čas se informovat ohledně stavu objednávky a nevadí mu to, obchod doporučuji, v opačném případě nikoliv. Dopravce - neinformuje předem, kdy bude zboží doručeno.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den,

    objednala jste zboží, které, jak bylo uvedeno v dostupnosti NENÍ SKLADEM. Tudíž nelze očekávat, že Vám bude dodáno tak rychle, jako když je SKLADEM.

    V den odeslání jste obdržela od nás email a sms. Dále informační e-mail s číslem zásilky a kontaktem na infolinku přepravce od přepravce. Nyní už je dohoda o přebrání na Vás a řidiči. Není v našich silách každému zákazníkovi domlouvat předání v určitém čase. Pokud zákazník ví, že nebude v den dodání k zastižení, je hlavně na něm, aby se s přepravní službou domluvil na náhradním termínu.

    http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/ZasilkaDetail.aspx?id=07061266732

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Zboží neodpovídá popisu a žádná snaha o nápravu

    Zboží přišlo rychle, ale neodpovídalo popisu, takže jsem ho vracel. Složení materiálu je u textilních výrobků zásadní informace a pokud si snad prodejce myslí, že ne, tak nemá v oboru co dělat. Od obchodu žádná omluva a hlavně neuhradil náklady na dopravu zpět, což je jeho zákonná povinnost. Přišel jsem zbytečně o 105 Kč. Neomluvitelné je ale to, že v eshopu je stále chybný popis. PROČ NAKUPOVAT V OBCHODĚ, KDE PŘIJDETE ZBYTEČNĚ O PENÍZE? Konkurence je veliká, eshopů spousta, tak se raději e-spani.cz a e-kempovani.cz vyhněte.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den pane Kočí.

    od začátku s Vámi jednáme korektním způsobem. informovali jsme Vás o možnosti vrácení zboží. Bohužel, hledáte si jiné cesty.

    Platba za zboží Vám byla vrácena obratem. Náklady na dopravu nebyly uhrazeny, jelikož jste nezaslal žádné potvrzení o její platbě - nemáme tak žádný doklad do účetnictví a proto ho nelze proplatit.

    Informace o složení podušek je přebírána od dovozce do ČR. Jejich složení a náprava je v jednání a proto doposud nedošlo k úpravě.

    Zároveň Vás žádám o smazání doporučení vyhnout se obchodu e-kempovani.cz, kde jste žádný nákup neuskutečnil a svým způsobem pomluvil jeho dobrou pověst.
    Při kontrole polstrú na heurece u jiných prodejců je uvedeno stejné složení, jen bavlna. Toto pochybení vzniklo u dovozce a všechny obchody přebraly stejnou chybu.
    Děkujeme, že v budoucnu nebudete již našich služeb využívat.

    • Jsem rozezlen, do dnešního dne nic nedorazilo a Vánoce asi budu muset slavit pro něčí neschopnost v kuchyni a bez záclon v obyváku.

    Doporučuji prověření všech zúčastněných na této konkrétní zakázce. Kazí vám to firmu, příště pro neschopnost personálu budu hledat jinde. Škoda.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, všichni zákazníci byli o prodloužení lhůt informování ihned, jak nám to VERATEX oznámil. Navíc info o garanci doručení do Vánoc ihned na hlavní stránce e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široký sortiment nabízeného zboží a přijatelná cena
    • Nabízí i zboží, které nemá skladem
    • Dlouhá dodací lhůta (od objednání jsem ho doposud neobdržela)
    • 6.12. objednávka, 7.12. sdělení, že se právě vyřizuje, 9.12. omluva, že zboží pravděpodobně obdržím tento týden, dnes 17.12. a doposud nedorazilo

    Je třeba, aby obchod označil v nabídce zboží, které nemá skladem a uvedl přibližný termín jeho dodání nebo takové zboží stáhnul z nabídky.
    Doufám, že objednané zboží dorazí do vánoc.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, všichni zákazníci byli o prodloužení lhůt informování ihned, jak nám to VERATEX oznámil. Navíc info o garanci doručení do Vánoc ihned na hlavní stránce e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zbozi prislo jine, nez na obrazku
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • e obchod jako je spousta
    • Obchod nabizi jen jeden zpusob dopravy (Geis)

    Objednano v patek, ve stredu prisla zprava ze obchod predava dopravci a od te doby nic.
    Ve ctvrtekk ve dve mi vola ridic ze mi stepuje pred domem, zadny avizo predem nic a jeste me sprdnul ze sem si ho dovolil zdrzovat kdyz musel rozvezt dalsi tri baliky. Geis jiz nikdy.
    Chapu ze to neni primo chyba obchodu ale vzhledem k tomu ze jiny zpusob dopravy nenabizi nemohu obchod doporucit.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, GEIS patří mezi TOP 3 dopravce v ČR. Bohužel chování řidiče nemůžeme ovlivnit - maximálně se za něj omluvit. V den odeslání zasíláme zákazníkům e-mail a sms. GEIS večer zasílá e-mail s odkazem na sledování zásilky.