Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlé doručení, dobrá komunikace.
    • Objednám-li na shopu e-spaní, další komunikace je z adresy e-kempováni, což (zvláště napoprvé) mate.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem velmi spokojena, rychlé dodání, zboží krásné, kvalitní, vše bez problémů, děkuji.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsem neskutečně zklamaná !

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše neobjektivní hodnocení, objednala jste záclonu 210 x 1m a ta Vám byla do 5 dnů odeslána . Záclonu jste vrátila z důvodu, že požadujete 3 metry, ale v objednávce není o tom ani zmínky. U výrobků, které se upravují není možnost vrácení, to jsou obchodní podmínky všech obchodů.Před odesláním objednávky provádí zákazník ještě jednou kontrolu než ji odešle.Zaslali jsme jen to,co bylo objednané.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • žádný řidič nebude čekat na rozbalení zboží , židle mi trvalo rozbalit 3/4 hodiny !!
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlé a kvalitní dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lživá cena dopravy. Pokud si nakoupíte něco co bude vážit víc než asi 5 kg napálí vám příplatek za vyšší hmotnost.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den paní Polívková,

    jediný kdo tu lže, jste v tomto případě Vy. Cena dopravy se vypočítává v průběhu objednávky, podle toho co si přihazujete do košíku za produkty - podle jejich objemu a hmotnosti. Tuto konečnou cenu vidíte ihned po přidání zboží do košíku. Pokud jste tedy s cenou za dopravu nesouhlasila, nemusela jste objednávku dokončovat. Mimo to jste měla objednána 4 křesla ANF-26C - 1 ks o hmotnosti 10 kg. Celkem tedy 40 kg. Zabaleno do dvou balíků.

    Rád bych se ještě vyjádřil k Vašemu hodnocení dodací lhůty - 3 z 5. Vaše objednávka byla uskutečněna v sobotu 15.7.2017 ve 12:15 hodin. Vaše objednávka byla odeslána v pondělí 17.7.2017 a dodána v úterý 18.7. v 11:48. tedy první, nejbližší možný den.

    http://extranet.dpd.de/cgi-bin/delistrack?pknr=13835012858032&lang=cz&typ=2

    Příště, než budete psát nějakou recenzi, doporučujeme se aspoň trochu zamyslet. Pěkný den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělá komunikace, široký sortiment, přijatelné ceny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Naprostá spokojenost a nakoupeno v klidu domova. Mohu jen a jen doporučit.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • všechno OK
    • nevím o žádných

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní zboží za super ceny.
    • o žádných nevím

    doporučuji, rychlé jednání a doprava, skvělé ceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ELIZA LUX PREMIUM žehlící prkno jsem koupila v obchodě E-spani.cz 6.2. 2017. Přišlo bez středového čepu a s potrhaným potahem. Podle instrukcí obchodu jsem prkno zaslala zpět průvodním dopisem. Chtěla jsem vrátit peníze za zboží. Poštovné stálo 295 Kč a to nemluvím o zabalení žehlícího prkna:). Po měsíci nepřišly peníze, ale nové žehlící prkno. Opět s potrhaným potahem a s kratší nohou. Po telefonátu s obchodem zaslali 21.3. svou přepravu pro prkno a přislíbili úhradu nákladů. 9.5. jsem urgovala vrácení peněz (665 Kč za zboží + poštovné za 1. reklamaci 295,- tedy celkem 960,- Kč). Poštovné jsem jim pochopitelně doložila lístkem s pošty. 15.5. jsem bez vysvětlení na účet dostala pouze částku 775 Kč. Když jsem se dožadovala vysvětlení, bylo mi sděleno, že:"Vámi požadovanou částku nemůžeme akceptovat. My posíláme balíky za 110,- Kč".
    18.5. jsem jim psala že mi mohli nabídnout přepravu i poprvé a že jsem použila pouze obvyklou službu České pošty. Dnes je 30.5. a obchod neodpovídá.
    Mám 14 e-mailů s tímto obchodem, pár telefonátů, jsem o 185 Kč lehčí, 4 měsíce rozčilování, ale stále nemám žehlící prkno. Nemohu doporučit ani výrobek ani obchod.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zbozi je moc hezke a kvalitni, ale poslali mi jiny rozmer polstarku krep, nez jsem si objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • přestože bylo u zboží uvedeno "skladem", vyskladnění zboží trvalo více než týden

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, zboží leželo několik dní na obchodě, protože po informaci , že je připraveno, jste si ho nevyzvedla. Tym e-spani.cz

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Potvrzeni e-mailem o objednavace dorazilo, danovy doklad take. Zbozi jsem objednala 9.2. a dorazilo az 17.2. Je tedy potreba pocitat alespon s tydnem na dodani. Jinak vse uplne v poradku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • smlouva s neschopným dopravcem.

    Pokud budou používat pro dopravu Geist, pak ať si raději nic neobjednávají.
    ----------------------------------------
    13. 2. 2017
    Moje nekomunikace s dopravcem probíhala následovně:
    Dne 2.2. 2017 v 17:13:06 jsem obdržel prvni SMS od firmy Geis:
    Dobry den, Geis Parcel Vam 03.02 doruci balik c. 0706122084 s dobirkou 2071 CZK od ADELAINE trade s.r.o. Priblizni cas doruceni vam zavola ridic 03.02 dopoledne. Balik si take muzete presmerovat na vydejni misto Geis Point... atd.
    Řidič nezavolal ani dopoledne ani odpoledne, proto jsem dal zásilku přesměřovat na nejbližší výdejní místo Geis. 3.2.2017 v 16:47:02 mi přišla SMS o potvrzení přesměřování. Poslední SMS jsem od této firmy dostal tentýž den 3.2. 2017 v 17:10:20, kde mi bylo sděleno, že zásilka nemůže být doručená na Geis Point. A to bylo vše. Řidič se zase neozval, a to několik dní. Takže se nedivte, že o takovéto služby nestojím. Jsem přesvědčen, že komunikace selhala na straně dodavatele, ne na mojí.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den pane ***. Bohužel nedokážeme ovlivnit to, že nejste schopen se s přepravní službou domluvit na převzetí. Obdržel jste několik emailů a sms s číslem zásilky. Příště to chce trochu snahy. Pěkný den.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena, dobrý sortiment, uvádí gramáže
    • Nemá

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • přehled, cena

    Doporučuji, rychlost, spolehlivost, sortiment

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • není možnost doručení poštou

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Dobrý den,dopravu poštou nenabízíme pro její vysokou cenu a neschopnost doručovat balíky druhý den. Objednávku jste nezrušila , byla Vám doručována a o nepřevzetí jsme nebyli informováni.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • S vaší zásilkovou službou není možné normálně komunikovat, nejsou schopni dát předem vědět, kdy bude zboží dodáno, ani při telefonickém kontaktu není ochota vyjít vstříc. Zákazníka odkazují od jednoho ke druhému. Jiná možnost dodání není. Pro zaměstnaného člověka prakticky neřešitelné

    Toto byl poslední pokus o nákupve vašem obchodě.

    Reakce obchodu E-spani.cz

    Objasnění situace: Zákaznice včera obdržela email a sms o expedici objednávky s tím, že ji bude dnes zásilka doručována. Dnes ji dle jejího vyjádření kontaktovala přepravní služba, že ji veze zásilku - Následně nás zákaznice kontaktuje, že chce poslat zásilku poštou. Bylo ji řečeno, že poštou nezasíláme, jelikož ji nemáme na smlouvanou a doručujeme přepravní službou uvedenou na internetových stránkách. Mrzí nás nespokojenost zákaznice, ale bohužel nemůžeme za to, že si objedná zboží, je předem informována o dni dodání a v den dodání telefonicky kontaktována řidičem a i přesto má s převzetím problém. Když si něco objednám, musím počítat s tím, že mi to bude doručováno.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Velmi kladně hodnotím komunikaci s obchodem a myslím,že bufu spokojená i se zbožím aż dorazí.