Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zakoupil jsem u e-janka tonery Peach pro svou tiskárnu OKI. Po vložení tonerů hlásí tiskárna chybu. Při vložení recyklovaných tonerů jiného firmy, případně i originálních tiskárna funguje. Při snaze kontaktovat prodejnu zjišťuji, že na [email protected] nikdo neodpovídá, na čísle +420 607 630 133 uváděném na stránkách e-janka to nikdo nebere, jiný kontak není k nalezení. Při pokusech kontaktovat provozovatele Lascort pak na čísle +420 315 550 252 dojde po čtyřech zazvoněních k vyvěšení, na čísle +420 724 284 044 je přesměrováno do záznamníku a na čísle +420 607 850 299 to nikdo nebere. hovořím zde o středě až pátku 21-23.1.2015 v provozních hodinách, dopoledne i odpoledne. Existuje nějaká možnost rekamace, nebo je třeba vyslat právníky přímo do kolína?