Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Látky nádherné vše přišlo rychle a v pořádku. Velký výběr je opravdu z čeho vybírat.

  • Je zajímavé sledovat, jak se kvalita služeb nemění. S tímto obchodem mám zkušenost již přes sedm let. Kdysi jsem objednávala pravidelně. K dlouhým dodacím lhůtám se před lety ještě obvykle stávalo to, že když už se k vaší objednávce dostali (poslední možný den expedice), zavolali vám, že se omlouvají, ale toto a toto zboží již nemají skladem. Bylo to nepříjemné, jelikož jsem v té době šila na zakázku a zákazník musel čekat ještě déle. Vedla jsem tou dobou hovor po telefonu s vedoucí e-shopu, která slibovala, že na tom již pracují. Časem se skladový systém opravdu zlepšil, ale co se nezlepšilo je termín vybavení objednávek. V roce 2018 jsem objednala látky, které přišly za velmi dlouhou dobu. Začala jsem hledat jiné e-shopy a samozřejmě našla, neboť v dnešní době nejde jen o sortiment, ale také o kvalitu služeb s tím spojených. Po dvou letech jsem 26. března 2020 objednala a ihned zaplatila na zkoušku balíček. Říkala jsem si, že už to bude fungovat, ale čekat asi budu. Balíček dorazil až 22. dubna!! Prý díky složité situaci. Bohužel si myslím, že v tomto ohledu s tím koronavir nemá nic společného. Zvlášť, pokud chcete našít roušky a dostanete látky až za měsíc, téměř po skončení krizového období. Obchodník měl tedy necelý měsíc zdarma "půjčku", mé peníze (a jiných), se kterými mohl disponovat. Omluvu s ještě větším prodloužením doby na web dali až poté, co objednávka byla zaplacena. V dnešní době, kdy objednám zboží - například granule pro psy, které ihned zaplatím a ještě ten den večer mi přijde zpráva, že zásilka byla předána dopravci a druhý den je u mě doma, je čekání na zaplacený balík necelý měsíc opravdu trapné. Objednala jsem si kdysi šaty šité na zakázku u českého výrobce a jako kompenzaci za čekání něco přes 14 dnů mi poslali tričko v hodnotě 800Kč navíc. Balík z domu látek přišel roztržený a špinavý a ani malá pozornost za dlouhé čekání. Po tolika letech negativních zkušeností už tedy nic nekoupím. Nic víc než "omlouváme se" do telefonu jako odpověď nedostanete. Můžete maximálně odstoupit od smlouvy. A vedoucímu prodejny radím, aby se zamyslel, jestli jeho pracovní síla nepotřebuje posílit, či zda nezaměstnává lidi, kteří namísto 60 objednávek denně jsou schopni vybavit pouze 30. Někde problém být musí. Je to ostuda. Možná by mu stačily prodejny kamenné, které spravuje. Na e-shop nemá zdá se kapacitu.

    MP

  • Člověk provede objednávku, přijde mail, že byla objednávka vytvořena, ale nic víc se neděje...
    NESPOLEHLIVÝ obchod! Rozhodně NEDOPORUČUJI!

  • Dnes přišli látky na třech v metráži 1m chybělo na každý 3cm a na metráži 150cm chybělo 6cm takže nespokojenost budu tam volat :-(

  • zdar, tak co jakej je obchod??