Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vyřešeno k mé spokojenosti rychle a kvalitně

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani po tydnu od objednani zbozi nedorazilo. E-shop nekomunikuje.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste byla nespokojená s dodací lhůtou při vyřízení resp. doručení Vaší objednávky. Vaši zásilku jsme expedovali následující den po jejím přijetí a předali přepravní společnosti. Váš dotaz na stav doručení byl z naší strany zodpovězen do 30 minut od jeho obdržení. Na základě Vaší recenze jsme se obrátili na přepravce a informovali jsme se na situaci doručování ve Vaší oblasti. Dle vyjádření přepravce bude situace stabilizována a byla zapříčiněna krátkodobým výpadkem rozvozového kurýra. S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kvalitní zboží, krásně zabaleno.
    • bez faktury

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši recenci. Musíme však upozornit, že Vaše objednávka byla doručena již před 90 dny a z toho důvodu se domníváme, že recenze není objektivní. Zboží bylo objednáno v pátek a v pondělí doručeno na Vámi udanou adresu přepravcem WE/DO.
    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nastvalo mne ze ceny na netu mate bez DPH tým jak člověk spěchá to lehko přehledné a pak nakoupí nevýhodné takže příště rozhodne nenskoupim

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, ale pravděpodobně muselo z Vaší strany dojít k omylu. Na našem eshpu www.DrogerieZDE.cz jsou všechny ceny konečné a to vč. DPH, rozhodně není možné, aby došlo k přehlédnutí ceny. Cena je pak následně v košíku rozpočítána na cenu bez DPH :)

    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dříve rychlý a seriózní e-shop
    • Nyní má omezenější výběr, delší dodací lhůty a problémy v komunikaci

    Předpokládám, že to byl ( po několika letech ) poslední nákup.
    Neměli to, co jsem běžně kupovala.
    Dodání trvalo déle, než obvykle.
    Velmi problematická (spíše téměř nemožná) komunikace s obchodem
    Chyby v objednávce (nafocené jsem poslala, čekám na vyjádření)
    Nemožná komunikace s dopravcem (we|do)

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, prověřili jsme Vaši objednávku a neshledali jsme žádný problém s komunikací, během hovoru s Vámi došlo k přerušení hovoru z důvodu technické chyby, následně jsme Vás ihned o této technické chybě informovali a po vyřešení jsme se s Vámi ihned spojili. Vaše objednávka byla vytvořena v sobotu a v pondělí byla předána přepravci k doručení. Na základě Vaší urgence jsme ihned kontaktovali přepravce a zařídili nejbližší možné doručení, které bylo bohužel až ve středu. Vámi reklamovaný produkt z důvodu jiné etikety (dříve Coral Pet Odour neutralizer nyní pouze Coral) má totožné složení jako dříve, výrobce však inovoval obal a ponechal pouze název Coral, složení výrobku ani jeho vlastnosti se nezměnily. Váš podnět k prověření a reklamace byla vyřízena do 5 pracovních dní od jejího přijetí. V rámci reklamace jste od přijala návrh kompenzace k dalšímu nákupu.
    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Spatne zabaleno,spatne expirace

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Vážený pane Samsony,
    zboží bylo zabaleno dle našeho přepravního manuálu a všechno zboží, které Vám bylo zasláno - konzervy - bylo v pořádku s platnou dobou minimální trvanlivosti, která je uvedena před nákupem u každého produktu. Bohužel vlivem přepravy byly některé konzervy, které jste objednal pomačkané. Vaši stížnost jsme obratem řešili k Vaší naprosté spokojenosti.
    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přivezl kurýr v poškozeném stavu. Objednané čistící prostředky vytekli na korbě auta. Odůvodnil to tím, že obchod to mizerně zabalil, kdy svázal k sobě 3 krabice. Zboží jsme odmítli převzít.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel se občas stane, že přepravce balík poškodí. Každý den z našeho expedičního skladu odchází několik stovek balíků k našim zákazníkům. Vaši zásilku jsme znovu připravili a odeslali jiným přepravcem a zboží bylo doručeno během pár dní v naprostém pořádku :) Z tohoto usuzujeme, že se jednalo o pouhé pochybení na straně doručovacího kurýra dané přepravní společnosti.
    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Příliš dlouhá doba vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, ale u Vaší objednávky došlo k internímu pochybení, které zapříčinilo 2 dny zdržení v expedici. Jedná se o velice výjimečný incident, který není běžnou praxí.
    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zákaznická podpora je tragická. Jestliže chcete balík zrušit, formulář nejde do androidu stáhnout. Písemnou odpověď nečekejte. Účelově změněno hodnocení na facebooku. Pro mne první a poslední nákup.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, pane Tichý,
    děkujem za Vaši recenzi, jelikož jste objednal expresní přepravu, tak Vám bylo nabídnuto objednávku v den doručování nepřebírat. Vy jste ji přebral a uhradil. Následně Vám bylo nabídnuto vrácení objednávky a okamžité navrácení částky na Váš bankovní účet s čímž jste nesouhlasil a objednávku jste si ponechal. Formuláře pro odstoupení od smlouvy jsou v běžném formátu PDF a je možné je stáhnout jak v rekapitulačním emailu, tak na našich stránkách v sekci obchodní podmínky. Pro odstoupení od smlouvy však většinou stačí napsat nám email s číslem objednávky a popsat stručně situaci a my již vše ochotně zařídíme.
    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží mi bylo doručeno až po urgování.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi, Vaše objednávka byla přijata 22.2. odpoledne a již 24.2. předána přepravci. Běžně expedujeme zboží do 1-2 pracovních dní, tak aby bylo u zákazníků do 2-3 pracovních dní doručeno. Velice nás mrzí, že jste byla s tímto časem expedice nespokojená.

    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Objednala jsem zboží za 2500,-Kč. S výběrem hsem strávila celý večer, ale objednávka se někam ztratila. Tak už jsem u vás donakupovala.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, paní Marková,
    děkujeme za Vaše hodnocení, Vaši objednávku jsme expedovali během 1-2 pracovních dní, bohužel došlo ke zdržení ze strany přepravce, což se v listopadu a prosinci vždy vzhledem k velkému vytížení stává. Objednávka Vám však dorazila během dvou dní od Vašeho dotazu a to díky pečlivé práci naší zákaznické podpory. Velice nás mrzí, že u nás již nebudete nakupovat, jelikož si našich zákazníků opravdu vážíme.

    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, Vendy,
    děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za delší dodací lhůty nežli je náš standard mezi 2-3 pracovními dny. Během listopadu a prosince se bohužel dodací lhůta může totiž protáhnout i ze strany přepravy. Budeme se snažit, aby byla vždy co nejkratší.

    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klady jsem nemohla zatím zjistit, jelikož zboží je sice zaplaceno, ale stále čekám na jeho doručení.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že byla dodací lhůta 7 dní, bohužel došlo při vyřízení Vaší objednávky k internímu pochybení našeho pracovníka, což zapříčinilo toto zdržení. Velice si našich zákazníků vážíme a proto Vám navrhneme adekvátní kompenzaci.

    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

    • prozatím jsem nedostala objednané a zaplacené zboží

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den, paní Smažilová,
    velice nás mrzí, že byla dodací doba 5 pracovních dní, bohužel došlo k internímu pochybení nového kolegy. Věříme, že Vaše další objednávky byly již doručeny v naší standardní dodací době do 2-3 pracovních dní.

    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dobrý den, zboží mně přišlo polité Sanytolem, který jsem si také objednala. Všechno zboží vždy chodilo jednotlivě zabaleno, tentokrát ne. Ihned převzetí od dopravce jsem Vám psala a to i to, že mi chybí jeden čistič. Za to se omlouvám, ten se našel když jsem obsah krabice vysypala do odpadkového pytle, byl pod promočeným kartonem. Všechny potraviny jsem musela vyhodit, protože byly od Sanytolu polité. Nevím jestli za to může přepravce, nebo ten kdo to balil, ale i já, že objednávám drogérii zároveň s potravinami. S pozdravem Zemanová.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že Vám přišla zásilka takto poškozená. Prosím obraťte se na naši zákaznickou podporu, která je připravena Vám nabídnout to nejvhodnější řešení pro Vás včetně případného vrácení částky, zaslání nového balíku nebo odstroupení od smlouvy.

    Věříme, že se nalezne ideální řešení, jak tuto nepříjemnou situaci z naší strany kompenzovat.

    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si vybrala, zaplatila,ale do dnešního dne nemám.Dle tel.hovoru zboží odeslo, avšak nedorazilo.

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    Váš balíček byl bohužel poškozen u přepravce na skladě a jakmile nás o tom přepravce informoval, tak jsme nechali ihned a to bez reklamačního řízení připravit zboží na naše náklady znovu a poslali jsme Vám balíček nový, který Vám byl doručen. Velice nás tato situace mrzí, ale nejsme bohužel schopni ovlivnit všechny externí faktory a to i v případě, kdy se naši kolegové ze zákaznické podpory snaží sledovat rychlost a kvalitu doručení jednotlivých zásilek.

    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Objenávku jste převzali, ale do dnešního dne nedorazil, dnes je to 9 den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, ani jste neuvedli důvod

    Reakce obchodu Drogerie ZDE

    Dobrý den,
    bohužel jste uvedla pouze město bez čísla popisného a přepravce nemohl Vaši adresu - Uherské Hradiště - 60m od břehu Moravy nalézt. Z tohoto důvodu Vaše zásilka cestovala týden po Uherském Hradišti až se nám nakonec podařilo se s Vámi spojit a vše přepravci doplnit a objednávku také doručit.

    S pozdravem Vaše DrogerieZDE

    • 1.6 mi měl přijít balik 11:47 najednou mi přijde esm že 2.6 popravej bali a zase dnes že aš 3.6 od 8:00do 18 :00 mam čekat jeto aš smíchu přitom skurirem jsem se nedomluvyla aby mi odložil o dva dny balik jsem velice nespokojena a vaham jestli to nemám zrušit jelikoš váš kuryr mi dod nešniho dne nic nedoručil???!!!!
    • 00000
    • Vevšem nanic
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Již 2x mi přišlo zboží otevřené
    • Na mou poslední reklamaci nikdo nereagoval.

    Čekám na vyřízení mé reklamace na poslední zásilku. Víčko u sklenice s párkami promáčklé, tekutina vytékala a tudíš párky nepoživatelné.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zásilka dorazila ve špatném stavu. Bělící prášek rozsypaný po celém balíku, znehodnocený lapač ovocných mušek, který byl celý obalený práškem. ( otevřený obal ). Obaly ostatních výrobků rovněž, zbytek prášku po vyndání a očištění na dně krabice. Mám pořízenou fotodokumentaci. Je mě to líto, toto je první zásilka, která dorazila s těmito problémy. Nevím, zda vinou obchodu nebo dopravce. Předcházející zásilky byly vždy doručeny v pořádku. Tato byla zřejmě i moje poslední.