Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo po 12 dnech. A už vím že nedorazí. Řešení v pátek v jedenáct dopoledne prý už není možné. Asi v pátek nikdo nepracuje. Ochota řešení nulová. Napište email. Navíc zboží leželo na expedici 5 dní než to ppl doprasilo úplně. Přes žádost o jasné a konkrétní informace na dané telefonní číslo nic. Prý pondělí. To se asi někdo urači přijít do práce. Doufám, že né na poledne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodávají zboží II. kategorie

    obdržel jsem nerezový dřez, na kterém byly hned po stržení ochranné fólie velké skvrny, které nelze vyčistit. Když jsem zboží reklamoval, obchodník uvedl, že jsem dřez poškodil nesprávnou údržbou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dodány hadičky, které se nepoužívají, průměr kohoutů se užívá menší, musela jsem koupit nové... DODATEČNĚ INVESTICE NUTNÉ
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu od objednání a zaplacení předem,zboží nedorazilo a ani mne nikdo nekontaktoval. I když je avizováno,že je zboží skladem a termín dodání do tří dnů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Webové dtránky obchodu nefungují, objednávku nebylo možné ani po několika pokusech vytvořit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem spokejený s výrobkem: -objednal jsem si jiný rozměr - 620 x 440, návody jen v rumunštině nebo polštině, chybí součástky ke krkavici pro přepad, úchytky na dřez nejdou nasadit!!!, hadičky na vodu mají jiný rozměr, na vnější straně jsou řezhová nádobí v oblé části jsou zřetelné bubliny-dírky!!!

    • Dlouhe dodani 5 dni ikdyz dle stavu naskladneno
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • Zboží není distribuováno tak jak je uvedeno. Domnívám se že zboží není skladem i když je tak uvedeno. Hrají mrtvého brouka. Nedovoláte se, na email nikdo neodpoví.
    • Pro obchod. Nevadí mi počkat, když je cena výhodná. Vadí mi, když naplánuji práce na základě informace o dodávce zboží. Pak musím rušit řemeslníky a modlit se , aby něco dorazilo. Stačí být transparentní. Děkuji nějaké paní, která se nakonec slitovala a dřez vyskladnila Bůh ví odkud. Naštěstí jsem nemusel řešit reklamaci
    • Závada je v poznámce

    Dodané připojovaci hadice nejdou použít - velký pruměr vzhledem k roztečí závitů 2xM8 a 1x M10 . Dodaná podložka pro upevnění baterie typově ani rozmšrovš nelze použít !!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepružní,nic zatím nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neobjektivní podávané informace - dodací lhůty namísto 3-5 dnů jsou 3-4 týdny
    • nabízení již nevyráběných dřezů

    Tomuto e-shopu se vyhnout

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná výhoda
    • zboží nedorazilo
    • dodání mělo být 3 - 5 pracovních dní
    • ani desátý den žádná zmínka
    • na email neodpovídají
    • dle telefonního hovoru nikdo za nic nemůže
    • zboží prý ještě nedorazilo z Německa
    • běžné dodání prý 10 - 14 pracovních dní

    Velké zklamání, údajně 16.11. budou posílat (možná), kdy se dočkám je jedna velká neznámá.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Veliký výběr sortimentu
    • Produkt mi přišel již rozbalený

    zboží jsem objednávala v pondělí 27.9. na internetu píší, že dodací lhůta je 2dny, mně zboží bylo doručeno až v pátek. i když chápu, že v úterý byl svátek. Očekávala bych více informací o stavu objednávky. E-mail mi došel až na základě telefonátu.

    Reakce obchodu DŘEZY-BATERIE.CZ

    Dobrý den, u výrobku je uvedena doba dodání do 3 pracovních dnů, nikoliv 2 dny. Zboží bylo odesláno následující pracovní den, tedy zboží bylo doručeno do 3 pracovních dnů, jak je uváděno u výrobku. Granitové dřezy posíláme vždy jako kontrolovatelnou zásilku, tedy nezalepenou, aby byla možná kontrola jak u přepravce, tak i u Vás. Na toto upozorňujeme jak na našich stránkách, tak i v potvrzovacím e-mailu při odeslání.

    Děkujeme za pochopení
    Kitchen Product s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží dorazilo v den odjezdu na dovolenou, bohužel, jsem jen chtěla vrátit dva dny po 14 denní lhůtě, protože jsem byla celých 14 dnů na dovolené. Zdvořile a s vysvětlením, jsem požádala ne o vrácení, ale pouze o výměnu zboží za rozměrově menší, dokonce jsem ani nežádala vrácení rozdílu peněz, kdyby bylo vyměněné zboží levnější. Byla jsem odmítnuta s odůvodněním, že po 14 denní lhůtě se zboží nedá ani vyměnit, ani vrátit. Rozhodně tedy tento e-shop nedoporučuji. Je přece lidské, že člověk může být na dovolené, či třeba v nemocnici a lhůtu nestihne. Zde šlo opravdu o 2 dny! TEDY V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI!!!

    Naprostá neochota.

    Reakce obchodu DŘEZY-BATERIE.CZ

    Dobrý den, každý zákazník má možnost dohodnout si termín doručení dle svých časových možností, aby měl dostatek času si zboží prohlédnout a zjistit, zda mu vyhovoje. Pokud jste si objednala zboží a věděla jste, že v následujících 14 dnech budete na dovolené, mohlo být doručení upraveno dle Vašich požadavků a doručení jsme naplánovali až po návratu z Vaší dovolené.
    14 denní lhůta je dostatečně dlouhá doba na to, aby zákazník zjistil, zda mu zboží vyhovuje, či nikoliv.

    Děkujeme za pochopení
    Kitchen Product s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zboží nepřišlo kompletní, neochota to řešit. Nakonec jsem si musel sehnat díly sám

  • dodávka u baterie byla neúplná. Chyběly podstatné části. jezdila jsem v době nouzového stavu po domácích potřebách a instalatér mezitím čekal. podařily se mi koupit nezbytné součásti ke zprovoznění dřezu, ale některé nebyly, takže například funkce uzavření výtoku umyvadla byla zprovozněna až po reklamaci a dodávce chybějící komponenty.

    Reakce obchodu DŘEZY-BATERIE.CZ

    Dobrý den, dne 21.4.2021 večer jsme od Vás přijali reklamaci na chybějící komponenty. Hned dne 22.4.2021 Vám chybějící komponenty byly odeslány. Rychlejší doposlání bohužel nebylo možné. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávala jsem zboží, které mělo na webu uvedenou dostupnost tzv. na dotaz. Předem jsem si tedy zavolala a bylo mi sděleno, že dodací lhůta je 3 týdny. S tím jsem neměla problém, protože kuchyňskou linku mi měli montovat za týdny 4.

    Když mě ovšem nikdo ani po 4 týdnech nekontaktoval a na e-mail e-shop neodpověděl, volala jsem a prý došlo ke zpoždění od dodavatele. Nikdo nebyl schopen říci, kdy jim kamion se zbožím přijede, nevěděli to dokonce ani v daný den, zda zboží ještě dorazí či nikoliv. Sama jsem pracovala v e-shopu (respektive jsme jich vedli šest) a nikdy se nestalo, abychom nevěděli, že máme na cestě zboží a který den dojede (šlo o dodávky v rámci Evropy, i o kontejnery z Číny). Několikrát týdně jsem si tedy musela volat a přesto jsem se nikdy nic nedozvěděla. Nejen že mě nikdo sám nekontaktoval o možné delší lhůtě, ale snad se mi v telefonátu ani nikdy nikdo neomluvil za způsobené komplikace (při montáži nové kuchyně mi truhláři nevyřízli otvor na dřez, protože jsem ho fyzicky neměla u sebe, takže to jsem si musela později podle jiného výrobku zajistit sama na vlastní náklady).

    Nakonec jsem po 7 týdnech marného čekání objednávku stornovala a vybrala jiné zboží, které bylo skladem.

    Dovedu pochopit leccos, jsem z branže a zkrátka se nedá vše ovlivnit, ale komunikace ze strany e-shopu musí fungovat lépe.

    Reakce obchodu DŘEZY-BATERIE.CZ

    Dobrý den, vzhledem k aktuální situaci ohledně Covid-19 se některé dodací lhůty u určitých výrobků prodlužují, jelikož továrny pracují na 30%. Bohužel tuto situaci nejsme schopni ovlivnit, což jistě dobře chápete. Celosvětově je problém s výrobou nejen dřezů, ale jiných produktů. Dřez z Vaší objednávky byl s dotupností "na dotaz" - aktuálně nebyl skladem ani u výrobce. Pokud jste na dřez chvátala, kolega by Vám velice rád nabídl náhradní variantu dřezu, který byl skladem. Takto se vždy snažíme vyjít zákazníkům vstříc. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nepřišlo mi potvrzení objednávky, ani žádná jiná komunikace ohledně dodávky. Pak po x dnech mi přišla faktura a kontakt od dopravce, ale to jsme mezitím využili nabídku jiného obchodu, který reagoval obratem a věnoval se nám.

    Reakce obchodu DŘEZY-BATERIE.CZ

    Dobrý den, objednávala jste výrobek s dotupností "skladem u dodavatele" s dodáním 3-5 pracovních dnů. Objednávka byla přijata dne 21.4. (středa večer) s dodáním 27.4. (což je 4 pracovní den), dle dostupnosti. Občas se může stát, že potvrzení objednávky může "spadnout" do spamu, nebo do hromadné pošty. Nicméně, pokud vytvoříte objednávku a nepřijde Vám potvrzení měla by jste kontaktovat obchod s tímto faktem a případně objednávku stornovat. Zbytečně tedy byla objednávka expedována a z Vaší strany nebyla převzata.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují

    Absolutní nespokojenost,zboží mám objednané a zaplacené, a vůbec nemám ponětí co s ním je,psala jsem už dva emaily a vůbec žádná odezva.

    Reakce obchodu DŘEZY-BATERIE.CZ

    Dobrý den, objednávala jste dřez s dostupností „NA DOTAZ“- položky s touto dostupností nejsou aktuálně skladem a je nutné si vždy naskladnění prověřit telefonicky na naší infolince, tak jak je uváděno u výrobku.
    Dle dohledání komunikace, Vám tato informace byla sdělena e-mailem společně s datumem odeslání a ten byl z naší strany dodržen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží došlo rychle - opravdu bylo skladem
    • Reklamace vyřizují pouze mailově - hrozný přístup, nejde dořešit....
    • Na zlomený dřez za 8000Kč nabídli 1500 slevu, když přitom na webu nabízejí 2.jakost za 4600.
    • Všechno zasílají k posouzení k dodavateli - zboží ale kupujeme od obchodu...
    • Doufat zda dojde zboží v pořádku

    Došel zlomený nerezový dřez tloušťky 1,2mm, kdy po vyfocení a zaslání fotek bylo ze strany obchodu odpovězeno, že se nejedná o vadu a že se nerezový plech poddá. Opravdu se nepoddá a rovný lem, který má ležet přímo na desce by netěsnil - musel by se nechat srovnat a pak celý dřez překartáčovat. Po osobním vrácení vadného zboží a několika výzvách na dodání nového dřezu bez vad, případně na vrácení peněz není po 3 týdnech dořešeno.. Tudíž jsme již měsíc bez dřezu a bez peněz!!

    Při nákupu doufat, že zboží někdo dobře zabalí, aby doputovalo nepoškozené, i plastové krabice z IKEY a Lídlu za 200Kč jsou lépe zabaleny jako dřez s pohledovými prvky za 8000Kč.