Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zásilka byla zaslána na jinou balíkovnu, dle obchodu vina Heuréky a nedá se s tím nic dělat.

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, i když negativní.
    Ve Vašem případě opravdu nebyla chyba v doručení na naší straně, ale na Heurece, přes kterou jste realizoval nákup. V tomto případě nám Heureka zašle data, kam máme balík odeslat a my nemáme možnost kontroly adresy. Naše chyba je ale v tom, že jsme Vám měli, po Vaší stížnosti, nabídnou opětovné doručení na správnou balíkovnu. Kolega, který to vyřizoval, ale bohužel vyhodnotil, že obě balíkovny (správná i špatná) jsou kousek od sebe a neviděl v tom takový problém. I z chyb se člověk učí. Ještě jednou se tedy omlouváme.
    S pozdravem
    J. Novák

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • poslali to celkem rychle
    • zboží chyběla asi 1/3, prostě někdo si z lahvičky odlil malou domu. V obalu nic vyteklýho nebylo

    Někdo si odlil "malou domu", gelu chyběla asi třetina balení a to už jako poznat jfakt e. Vylitýho nic v balení nebylo, zabalený to bylo jinak dobře a kvalitně.

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše rozladění, ale je potřeba dodat i naší reakci. O Vašem pocitu, že z dodaného balení hygienického gelu na ruce bylo odlito, jste psal již na naše stránky do diskuze. Doslova jste uvedl že lahvička byly naplněna asi 1,5 cm od vrchu. Odpovídali jsme Vám, že normální plnění je u všech balení cca 1 cm od vrchu a tudíž k odlití a malé domů nedošlo. Nyní na Heuréce uvádíte, že chyběla třetina balení. Jen pro informaci obsah je 100 ml a výška lahvičky je 10 cm.
    Škoda, že jste nás nekontaktoval přímo ihned po rozbalení balíku. Šlo nám poslat fotografii a mohli jsme to ihned řešit, protože spokojenost zákazníků je pro nás priorita. Za našimi zaměstnanci si stojíme, ale mohlo dojít k chybě v plnění v továrně. Informace takto zprostředkovaně a se zpožděním nám bohužel už moc možností k řešení nedává.
    S pozdravem
    J. Novák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Podľa Vašej správy zásielka bola prijatá v cieľovom mieste 22.1.2020.Oznámenie sms správou a heslom o doručení zásielky do Zásielkovne som vôbec neobdržal. Tovar som osobne prevzal až 27.1.2020.

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den, ačkoliv každá zpětná vazba je pro nás důležitá, tak v případě Vašeho hodnocení zcela nechápeme jeho vyznění. Při zpětné kontrole jsme zjistili, že Vaší objednávku od nás převzala Zásilkovna 21.1.2020. Ten samý den jste od nás dostal email s číslem zásilky a kontaktem na Zásilkovnu s možností jejího sledování. V místě určení byla pro Vás připravena již druhý den (22.1.2020), což při doručení do jiného státu není podle nás špatné. Zásilkovna Vás měla kontaktovat sms zprávou. Proč jste jí neobdržel nevíme, ale je možné, že jste neuvedl správné telefonní číslo nebo byl nějaký technický problém. Z tohoto důvodu právě posíláme informační emaily o odeslání, aby si zákazník mohl doručování kontrolovat. Mohl jste nás také kontaktovat, aby jsme Vám mohli podat informace. V momentě odeslání zásilky již toto není v našich rukou, protože přepravní firmy jsou smluvní samostatní partneři. Mrzí nás Vaše rozladění, ale jsme v tom naprosto nevinně a neoprávněnému negativnímu hodnocení se můžeme bránit jen tímto vysvětlením.
    J. Novák
    https://www.drevobarvy.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednal jsem 2 stejné plechovky vosku a každá má jiný odstín.

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, ale bohužel to co nám vytýkáte neumíme ovlivnit. Barvy prodáváme v originálních baleních (plechovkách), tak jak nám je výrobci nebo dovozci dodají. Jestliže jste měl v každé plechovce jiný odstín, tak se jednalo o chybu výrobce. Plechovky před dodáním zákazníkům opravdu otvírat nemůžeme, protože by utrpěla jejich životnost a ani zákazníci by nechtěli kupovat poškozené zboží. Ve Vašem případě lze šlo uplatnit reklamaci, kterou by šlo vyřešit výměnou za zboží bez vady. Bohužel jste nás nekontaktoval a jen jste napsal tuto recenzi.
    S pozdravem
    J. Novák

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemoznost platby kartou, komunikace ze strany obchodu az po nekolika dnech - az potom mozno prevest penize, potom dalsi cekani na dodavku. Celkove sluzba jako pred 20lety...

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Platbu kartou nemáme zavedenou z důvodu, že se snažíme o individuální přístup k zákazníkům. Protože prodáváme barvy, tak nám naše způsoby platby umožňují po obdržení objednávky provést její kontrolu zda zákazník neobjednal něco nelogického. Následně pak zákazníky kontaktujeme s technickou radou. Takto jsme již mnohokrát mohli se zákazníkem doladit správnou kombinaci barev, spotřebu případně odstín.
    Ve Vašem případě bohužel došlo díky lidské chybě k opožděné reakci na Vaší objednávku. Za toto pochybení se omlouváme.
    S pozdravem
    J. Novák

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • bohužel obchod prodává něco co nemá.
    • a reakce na to je asi týden.

    Za dobu než mně obchod zdělil, že objednanou věc nemá a ani mít nebude, tak jsem mohl mít natřeno. Bohužel, ani nenavrhl možnou náhradu.

  • katastrofa.
    zboží nedorazilo ani do 14 ti dnů
    komunikace šílená
    prosím ostatní-nic neobjednávejte

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den, máte pravdu. Při vyřizování Vaší objednávky došlo z naší strany k prodlení, které bylo způsobeno momentálním personálním zmatkem na naší straně (nemoci a dovolené). Byla to jednorázová chyba, za kterou se omlouváme.

    S pozdravem
    J. Novák
    http://www.drevobarvy.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím, proč objednávka nebyla vyřízená ani po třech týdnech..???

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den, při kontrole objednávek jsme zjistili, že došlo k pochybení našeho zaměstnance, který objednávku označil jako vyřízenou, což nebyla. Za to se samozřejmě omlouváme. Škoda, že jste nekontaktoval přímo náš obchod. Náprava by byla okamžitá. Bohužel lidský faktor někdy zapracuje a chyba se stane. Snažíme se aby to bylo co nejméně, což doufáme potvrzují reakce ostatních spokojených zákazníků.
    S pozdravem
    J. Novák
    http://www.drevobarvy.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávka proběhla 14. 6. a dodnes mi nic nedošlo, tak jsem koupil barvu v kameném obchodě o 200 kč/ 5 kg, dráže a zásilku již nebudu přebírat. Ještě že jsem neplatil předem

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den,
    objednávku jsme odeslali kurýrní službou 15.6 a ta se Vám ho pokoušela 16.6. doručit. Na zanechané oznámení nikdo nereagoval a tak nám 24.6. balík vrátila zpět. Vzájemný kontakt mezi kurýrní službou a zákazníkem bohužel ovlivnit neumíme. V případě, že se nám zákazník ozve, tak jsme schopni operativně dodávku zaurgovat, případně poslat znova jinou přepravní službou. Vaše reakce nás mrzí, ale bohužel bez zpětné vazby nejsme problémy schopni řešit, protože kurýrní služba je smluvní partner. Za komplikace se i tak omlouváme.
    S pozdravem
    J. Novák
    http://www.drevobarvy.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po deseti dnech a třech urgencích u přepravce zboží nepřišlo

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den,
    i negativní reakce je pro nás zajímavá zpětná vazba. Chyba byla na straně kurýrní služby, která balík ztratila a nás neinformovala. Poté co se zákaznice ozvala, jsme balík zaslali jinou přepravní službou na naše náklady a doufáme, že bude spokojena. Kvalitu jednotlivých zaměstnanců kurýrů ovlivnit nedokážeme, ale můžeme informovat jejich vedení a očekávat zlepšení..
    J. Novák
    http://www.drevobarvy.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Změňte dodavací službu.Jsem nespokojen.

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den, máte-li chuť a čas, tak prosíme o zaslání informace o nedostatcích kurýrní služby na náš email [email protected]. Takto bohužel nemůžeme nedostatky řešit.
    Doufáme, že alespoň se zbožím jste byl spokojen.
    J. Novák
    http://www.drevobarvy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    nejsem spokojen s dopravcem!jinak super obchod gls je ale partner který vám bude odhánět zakazníky

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den, jestli jste měl problém s dopravcem, tak to nás mrzí.Přivítali by jsme i konkrétní informaci o tom, v čem kurýr udělal chybu, aby jsme mohli na jeho chování upozornit. V současné době připravujeme rozšíření nabídky o další přepravní firmy. Jinak i tak děkujeme za rozporuplné hodnocení : super obchod a nedoporučuji :-) Třeba si to příště u Vás zlepšíme.
    J. Novák
    http://www.drevobarvy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • špatná komunikace s kupujícím více informací kdy zboží bude dodáno

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Jelikož vím přesně o jakou objednávku šlo, tak musím reagovat. Informace o dodání byly z naší strany dvě a to proto, že nám náš dodavatel nebyl schopen doručit objednané zboží a nakonec nám po urgencích sdělil, že ho již nevyrábí. Okamžitě jsme o této situaci zákazníka informovali a nabídli mu spolu s omluvou slevu na další případný nákup. Reakce Anonyma nás mrzí a samozřejmně se budeme snažit, aby všichni naši zákazníci byli spokojeni, tak jak tomu bylo doposud.
    J. Novák
    http://www.drevobarvy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nepřehledné stránky a špatná komunikace

    Reakce obchodu Dřevobarvy.cz

    Dobrý den, jsme rádi za každou reakci, protože i v negativní lze najít podnět ke zlepšení. Reagovat na recenzi, která má sloužit pouze k pošpinění a neudá konkrétní příklad se opravdu nedá. V poslední době jsme neměli žádnou stornovanou objednávku z důvodu naší chyby a ani jsme nezaznamenali žádný problém s informováním našich zákazníků.
    J. Novák
    http://www.drevobarvy.cz