• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neaktuální stav skladu

    Reakce obchodu Dřevěný-zahradní-nábytek.eu

    Dobrý den, jen pro vysvětlení ostatním uživatelům Heuréky. Neaktuálním stavem skladu myslel zákazník to, že jsme měli produkt označen jako skladem (fyzicky bylo na skladě dva kusy produktu), ale on si objednal celkem pět kusů, což znamenalo, že jsme nemohli předat k expedici dříve, než se zbylé tři kusy dovyrobily. O tomto stavu jsme zákazníka informovali v rámci změny stavu objednávky následující pracovní den od uskutečnění objednávky. Bohužel v našem eshopu nemáme funkčnost, kdy je vidět u produktů přesná skladová zásoba, což ale zatím není běžný stav v českých eshopech a nelze to brát jako neaktuální stav skladu. Zejména u sezónních produktů doporučujeme při objednání většího množství kontaktovat naši zákaznickou linku, protože po sezoně se již doprodávají jednotlivé řady produktů. Je nám to líto, že jsme nemohli vyhovět na 100%, ale v tomto případě jsme chybu opravdu neudělali. Netajíme se tím, že ikdyž je skladem jen jeden produkt, tak zboží svítí jako skladem, do budoucna můžeme uvažovat o vylepšení v zobrazování dostupnosti, ale aktuálně je to takto. Tým Dreveny-zahradni-nabytek.eu

  • Dlouhá dodací lhůta. Komunikace s obchodem ale dobrá. Napsali,že zboží odešlou po 7.3. Tak uvidíme

    Reakce obchodu Dřevěný-zahradní-nábytek.eu

    Omlouváme se za zdržení v termínu dodání a věříme, že příště již budete s obchodem a zejména dodáním maximálně spokojená. Tým www.dreveny-zahradni-nabytek.eu

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Zbozi jsem objednala a zplatila v cele vysi. PO dvou mesicich porad zbozi nedorazilo. Po urgenci mi dali terin dopravy. Nicmene zbozi porad nedorazilo a byla jsem informovana ze zbozi ani v nabidce neni. V tuto chvili jsem objednavku zrusila a cekam jestli mi vubec penize vrati.

    Reakce obchodu Dřevěný-zahradní-nábytek.eu

    Dobrý den, paní Sylvie,

    děkuji za Vaši recenzi. Mrzí mne nastalá skutečnost. Produkt, který jste si vybrala objednáváme u výhradního dovozce pro ČR z Francie. Bohužel nedokážeme sami ovlivnit termín naskladnění v ČR, proto jsme u všech produktů, které sami nemáme skladem nastavili dostupnost na 6 -8 týdnů. Dle kontroly Vaší objednávky jsem zjistil, že Vaše objednávka byla provedena 16.3. a po telefonickém a emailovém dotazu, kdy Vám kolegyně vysvětlila možné prodloužení termínu dodávky a opětovně se zeptala, zda počkáte na tento produkt, jste nám objednávku potvrdila a 22.3. provedla platbu.
    Po obdržení Vaší platby jsme provedli objednávku u dovozce a od něj jsme obdrželi informaci o závozu Vaší objednávky mezi 10.4. -14.4. Tento termín ovšem nedodržel a na naše nátlaky začal slibovat nové a nové termíny. Aktuálně je situace taková, že zboží se mezitím ve Francii na skladě vyprodalo a čekáme na informaci o novém naskladnění.
    Ačkoliv nás dovozce informoval, že připraví nabídku alternativních produktů, chápu Vaše rozčarování, a proto Vaši objednávku rušíme a dnes Vám zasíláme peníze zpět na Vámi zaslaný účet. O své peníze se nemusíte bát. Vážíme si Vás našich zákazníků a i proto jsme prošli velmi náročným procesem a získali certifikát od nezávislé organizace dTest.

    Ještě jednou se omlouvám za vzniklé komplikace, které byly zapříčiněny třetí stranou.

    Děkuji za Vaši zpětnou vazbu

    Mirek
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po objednani zboji neprislo zadne potvrzeni objednavky (prijali jsme objednavku, objednal jste si to a to), ani neprislo upozorneni za zasilku posilaji.
    • Nevedel jsem jestli objednavka byla prijata v poradku nebo ne a kdyz do 2 dnu nic nedoslo, objednal jsem zbozi jinde.
    • Objednavka nakonec dorazila 3-ti den a to jsem ji vratil protoze jsem mel zbozi objednane jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepruhledna a nejista dodaci lhuta
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • U objednaného zboží bylo uvedeno
    • skladem. Po cca 6ti týdnech a po
    • několika urgencích a ujištění, že zboží dorazí "příští týden" stále není objednávka vyřízena.
  • Podal jsem dotaz jestli to dorazí do 14 dnů doteďka jsem nedostal odpověď jenom že objednávka bila doručena.

  • Nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží skladem,
    • velká uváděná nosnost lehátka
    • Zboží není skladem,dle telefonátů objednáno u dodavatele,změna proklamované dodavatelské služby = drahé poštovné
    • Uváděná nosnost 160kg nesouhlasí,nosnost lehátka dle štítku na výrobku POUZE !! 100Kg
    • TUDÍŠ UVÁDĚNÉ LŽIVÉ INFORMACE !!

    Důvody nákupu v tomto a ne jiném obchodě byly dva:
    Zboží skladem = rychlá dodávka
    Nosnost lehátka--u ostatních prodejců u podobných typů lehátek je uváděná nosnost cca 100-120Kg,zde je uvedena 160Kg=důvod nakoupit zde.
    Shrnutí:
    Nákup zde nedoporučuji protože:
    1) Zboží evidentně nemají skladem,jak uvádějí
    2) Lživě a nepravdivě uvádějí technické informace o výrobku
    Zboží vracet nebudu,protože mám jenom jedny nervy a chci si je ušetřit a proto nebudu podstupovat jisté martyrium s reklamací.
    Děkuji už nikdy víc.

    Reakce obchodu Dřevěný-zahradní-nábytek.eu

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi. Zvýšený zájem zákazníků o tento produkt je důvodem, že může být dočasně vyprodán a ne vždy je možné dobře odhadnout předem zájem o konkrétní produkt a naskladnit jej v dostatečném množství, za což se samozřejmě omlouváme. Nicméně jsme napojeni na sklad výhradního dovozce, který dokáže druhý den naši objednávku expedovat. Dle kontroly Vaší objednávky jsme zjistili, že toto je Váš případ. Vaši objednávku jsme obdrželi ve středu 12.8.2015 a dopravce dostal Vaši objednávku následující středu. Vzniklý prostoj vznikl z důvodu výběru platební metody. Vaše volba, platba převodem, znamenala, že jsme byli nuceni počkat až bude připsána na náš účet. Jakmile se tak stalo objednávka byla obratem vyřízena. Navíc jsme Vás o tomto časovém prodlení vyřízení Vaší objednávky informovali telefonicky.

    Vámi objednané lehátko má skutečně maximální nosnost 160 kg. Vámi uvedená nostnost 100 kg, resp. na štítku u produktu, je pouze doporučenou hmotností, což nám osobně potvrdili u výrobce tohoto zboží spol. Dimenza a.s., která si za kvalitou svých výrobků stojí a také je pravidelně testuje, čímž následně garantuje vysokou kvalitu vyráběného zboží.

    I přesto, že jste si zakoupil lehátko dle Vašeho požadavku, které splňuje i technické parametry a to maximální nostnost 160 kg, máte stále nárok na jeho vrácení dle platných legislativních podmínek. Tedy nemusíte podstupovat žádné martirium s reklamacemi, ale pouze nám jej zašlete a my Vám zašleme peníze zpět, samozřejmě pokud nedošlo k jeho poškození.

    Věřím, že Vám lehátko poskytne maximální pohodlí pro prožití příjemných chvilek.

    Děkuji za Vaši zpětnou vazbu

    Mirek
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nedoporučuji ostatním.Na můj výslovný dotaz,kolik váží skládací lehátko mi telefonicky obchod odpověděl "po prověření u výrobce",že 4 kg.Realita-8kg,což u tohoto produktu na cesty je nepříjemné.Tudíž klamavá reklama resp.nekorektní informace zákazníkovi.

    Reakce obchodu Dřevěný-zahradní-nábytek.eu

    Dobrý den,

    je mi líto, že jste nebyl spokojen s nákupem u nás. Provedl jsem kontrolu informací, které uvádíme u popisků u Vámi objednaného lehátka. Jelikož tyto informace elektronicky načítáme od výhradního dovozce francouzské značky zahradního nábytku Hesperide pro Českou republiku a Slovensko, jsou nám poskytována přímo od nich. Konkrétně u tohoto produktu uvádíme váhu 5 kg, přičemž se jedná o váhu samotného lehátka, tedy bez obalů.

    Není v našich silách z nabídky tisíce výrobků, které pro Vás naše zákazníky vybíráme, každý produkt důkladně přeměřit a zvážit. Tato administrativní procedura by byla velmi finančně náročná a ve finále by došlo ke zvýšení cen, což si nepřejeme. Proto důvěřujeme výrobcům a jimi poskytnutým informacím, které předáváme Vám našim zákazníkům.

    Váš dotaz na převážení tohoto konkrétního typu lehátka jsme předali dovozci a čekáme, jaké vysvětlení nám k tomu dodá.

    Omlouvám se tedy za případné nedorozumění a věřím, že i případný rozdíl 3 kg bude zapomenut, jakmile si vychutnáte krásné chvíle odpočinku v našem lehátku.

    Děkuji za zpětnou vazbu.

    Mirek
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod si nechal zboží zaplatit, termín se dodání se stále prodlužuje, obchod nekomunikuje.

    • Jsem zklamaná.
    • Obchod nabízí zboží, které nemá

    Rozhodně neplaťte předem, nejprve se informujte, zda je nabízené zboží vůbec k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, nabízí zboží, které nedokáží dodat. Nekomunikují!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Sleva uvedeného výrobku
    • Pouze jedno tel. číslo na které se je těžké dovolat, a když už, tak se stejně nic neděje. Zboží mám objednané skoro 3 týdny a proto ho budu asi rušit

    Už si nic neobjednám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neinformuje, mám objednáno a krom potvrzení o objednání jsem nedostala info o stavu objednávky, tak furt čekám ....
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem zboží,jelikož cena byla dobrá,lepší než jinde a dostupnost jinde byla malá.
    Ihned jsem obdržel objednávku.Zaplatil jsem převodem na účet a za deset dní jsem ještě neobdržel ani zprávu,zda bylo zaplaceno a co se děje se zakázkou.
    Nemohu doporučit. Na jiných obchodech je komunikace lepší a člověk má přehled kdy zboží obdrží. Tady jen čekám ,jestli někdy něco dostanu.

    Reakce obchodu Dřevěný-zahradní-nábytek.eu

    Dobrý den, pane Nesrsto,

    je mi líto, že jste nebyl spokojen s nákupem u nás. Provedl jsem kontrolu komunikace s Vámi a máte pravdu, že ve Vašem případě jste byl kontaktován pouze telefonicky naším pracovníkem s tím, že se řeší alternativní nabídka pro Vás, neboť došlo k vyprodání Vámi objednaného zboží. Emailovou zprávu jste obdržel až po delší lhůtě a to s nabídkou alternativního zboží. Za tuto prodlevu se Vám omlouvám, ale naši obchodní partneři nemají povinnost nám dodávat informace o alternativních řešení (v tomto případě výroby obalu na míru) ve vymezeném časovém úseku.

    Nabídnutou alternativu jste neakceptoval, takže Vám byly Vaše peníze obratem zaslány zpět.

    Děkuji za zpětnou vazbu.

    Mirek
    [email protected]

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod absolutně nekomunikuje,ani nám nepřišel email o potvrzení objednávky,ani v jakém stavu se objednávka nachází (např.vyexpedováno,odesláno atd.)Vůbec jsem netušila,že mi zboží přijde.

    Určitě v tomto obchodu už nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Dřevěný-zahradní-nábytek.eu

    Dobrý den,

    je mi líto, že jste nebyla spokojena s nákupem u nás. Potvrzující emaily s potvrzením objednávky a další statusy občas emailové servery umístí mezi tzv. SPAM. Bohužel tyto technické minely nedokážeme ovlivnit. Prosím o Vaši kontrolu, zda k tomu došlo. V případě jakýkoliv dotazů, jsem Vám k dispozici.

    Děkuji za Vaši zpětnou vazbu

    Mirek
    [email protected]