• Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nevím zda šlo o špatný kousek,jednalo se o botník. Stál sice pár kaček,ale nebylo možný ho sestavit bez nervů a šikovnosti mého přítele. Příště už vím,že si raději připlatím za kvalitu.....

    Reakce obchodu www.dopo.cz

    Vážená paní Štréblová,

    Vaše špatná zkušenost se zbožím nás velice mrzí. Pokud by jste si přála provést výměnu zboží, případně vrátit peníze, tak nás prosím kontaktujte na email: [email protected] nebo telefon 724786468

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Libor Janoušek
    www,dopo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zřejmě obchod s neaktuálními stavy skladových zásob.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dorazilo zboží v obrácené barevné kombinaci (bílo fialová místo fialovo bílá). Přesto jej vracet nebudu.

    Reakce obchodu www.dopo.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaše špatná zkušenost s námi nás velice mrzí. Bohužel od Vás nemáme žádnou zprávu ohledně tohoto problému. My vždy se zákazníky řešíme veškeré problémy a nemáme vůbec žádný problém s vracením zboží nebo výměnou. Pokud máte zájem řešit tento problém, tak Vás prosím kontaktujte nás na telefonní číslo 724786468 nebo email: [email protected]. Za vzniklé komplikace se Vám velice omlouvám.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Libor Janoušek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • AČ SVÍTILO SKLADEM , TAK NEBYLO
  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pod pojmem Skladem, který je uveden u zboží, si představuji, že zboží mají na skladě. Realita je bohužel jiná. Takovéto obchody by vážně neměly fungovat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • relativně rychlá reakce a slušná komunikace
    • dobré ceny
    • možnost osobního odběru na rozumné adrese v Praze
    • skladová informace neodpovídá realitě

    Nákup mi zrušili z důvodů, že zboží nemá už ani dodavatel. Pak jsem ho koupil bez problémů jinde. Chápu, že ho tam mohli mít naskladněno sami. Nicméně je to zřejmě další e-shop, kde "skladem" znamená "nějaký dodavatel ho před měsícem prý někde měl, takže když uděláte závaznou objednávku, tak se na to mrknem..."

    Reakce obchodu www.dopo.cz

    Dobrý den, v rámci domácích potřeb spolupracujeme s velkoobchodními firmami na bázi online aktualizací, pokud dojde zboží na těchto obchodech nemáme možnost zajistit zboží pro zákazníka a je možné, že v době objednávky na posledních 5 artiklů se objeví objednávky od 10 zákazníků - přednost pak dostanou objednávky dle časové posloupnosti. Neznamená to však, že naši velkoobchodní partneři neprodali velké množství spousty dalším maloobchodníkům a e-shop prodejcům jako nám a tedy máte možnost toto zboží zde ještě sehnat. Svědčí to pak pouze o tom, že nejprve zákazníci objednávají na známějších e-shopech a zde dochází k výpadkům rychleji. Přesto se omlouváme a věříme, že budeme moci Vás přesvědčit časem o opaku a našem servise. Děkujeme team Dopo E-shop s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal, zaplatil, nic nedostal

    Reakce obchodu www.dopo.cz

    Dobrý den,v případě, že produkt nebyl skladem a nebylo možné zboží dodat byla okamžitě platba vrácena zpět na Váš účet. S každým zákazníkem máme tuto transakci potvrzenou. Při jakýkoli dalších problémech kontaktujte nás na [email protected]. Děkujeme. S přáním hezkého dne Dopo E-shop s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůta
    • komunikace

    Zboží uvedené jako skladem, jsem objednal, nicméně objednávka přišla, ale pokyn k odběru už ne. Chápu, že jsou vánoce, ale 10 dní? To mi přijde dost

    Reakce obchodu www.dopo.cz

    Dobrý den, bohužel neevidujeme nezpracovanou objednávku ani objednávku ve stavu neposlané hlášky o jejím stavu. V případě, že máte tento problém napište nám na adresu [email protected] nebo zavolejte na telefon 732912132. Veškeré zboží u objednávek do čtvrtka 12.12. jsou připraveny na odběrném místě k vyzvednutí. Děkujeme DOPO E-shop s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které uvádí, že má skladem, což není pravda a dané zboží se již dokonce ani nevyrábí

  • Zboží jsme objednali 22.8.2013, objednávka byla přijata s tím, že budeme informováni až bude zboží připraveno v obchodě k vyzvednutí (cca 2 dny). Dodnes (2.9.2013)nepřišla žádná informace ze strany obchodu, proto nemáme o zboží již zájem.

    Reakce obchodu www.dopo.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme o neinformovanosti storna této objednávky pro vyprodání artiklu. Po prověření jsme opravdu zjistili neodeslání této informace v našem systému na Vás, která byla dnes napravena. Prosíme v případě takto nedoručené objednávky o zaslání dotazu na stav objednávky nebo zavolání na zákaznickou linku pro urgenci, upozornění atd. Jako omluvu v případě další objednávky přijměte slevu 10% na nákup - uvedenou v objednávce.Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zadne, snad jen, ze pouze zde meli zbozi, ktere jsem chtela.
    • Strasna doba u odberneho mista v Praze, navic je daleko. To by jeste nevadilo, ale zbozi jsem dostala SPINAVE! Zjistila jsem to az v metru, takze jsem nemela chut se jeste vracet nekam za Palmovku to resit. Jsem pomerne nespokojena.

    Kontrolovat lepe zbozi, mozna spise tady ani nenakupovat.

    Reakce obchodu www.dopo.cz

    DOPO E-shop s.r.o. – omlouváme se, Praha 3 pro odběrné místo je opravdu střed Prahy pro dostupnost, otevírací doba je pak přizpůsobena pracujícím v Praze, kteří využívají právě podvečerní hodiny. Možnost vyzvednutí zboží v průběhu dne je také možné po telefonické domluvě. Velká omluva za předání nečistého produktu.

    • Málo se snaží, objednávku stornovali příliš rychle.

    Moje jediná zkušenost byla příliš krátká. Jakmile nepoptali zboží u dodavatele, okamžitě stornovali objednávku.

    Reakce obchodu www.dopo.cz

    DOPO E-shop s.r.o. – omlouváme se za neposkytnutí náhradní obchodní varianty

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velký výběr
    • Objednávala jsem více druhů zboží (celkem 5 ks), 2 předměty dorazily v úplně jiné barvě než byla objednána (i po předchozí komunikaci s obchodem), třetí předmět byl rozbitý a značně opotřebovaný.

    Reakce obchodu www.dopo.cz

    Prosíme v případě špatně zaslaného nebo poškozeného zboží uplatněte reklamaci na naší emailové adrese [email protected], kde danou situaci obratem napravíme. Děkujeme Dopo E-shop s.r.o.