• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne zbozi nedorazilo a i pres opakovane volani, kdy mi byla poprve slibena zasilka, mi podruhe telefon uz nezvedali a prepli do stavu obsazeno.
  • Do dnešního dne po mojí objednávce zboží z obchodu neodpověděl.Obchod moji objednávku přilal.ale to bylo vše,nevyřídil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaplacené zboží dosud nedorazilo-11 dní zpoždění
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • niake
    • klamu

    budem obchod reklamomat negativne ,neprajem nikomu

    Reakce obchodu Domácí věci CZ

    Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Bohužel objednané zboží již nebylo skladem, proto jsme se s Vámi hned telefonicky domluvili a objednávku stornovali. Děkujeme za pochopení. E-shop domaciveci.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Z objednaných 5 věcí dorazily 3 i přesto že byl balík zaplacen i s chybějícím zbožím.Vyfakturováno bylo také samozřejmě vše. Sice bylo telefonicky slíbeno, že chybějící zboží dodají, ale dodnes se tak nestalo, ani odpověď na další e-maily žádná.
    Pokud chcete mít jistotu, že za své peníze dostanete vše objednané, zde rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Domácí věci CZ

    Dobrý den, požadované zboží bylo bohužel vyprodáno a není jej tedy již možné dodat. Částka za nedodané zboží Vám bude samozřejmě vrácena.
    Již by Vás měl kontaktovat kolega z týmu domaciveci.cz. Děkujeme za pochopení.

  • Zboží sice dorazilo, ale bohužel v něm chyběly tři stejné dozy do mikrovlnky .Nejde sice o tísíce, ale o stokuryny.Já neschudnu, ale přesto jsem se obrátil emailem na firmu, jak tuto záležitost budeme řešit. Ani za týden jsem nikomu nestál ani za odpověd.Po pravdě řečeno, nejde o těch cca 200 korun, ale o princip a přístup obchodu k zákazníkovi.

    Reakce obchodu Domácí věci CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Velmi nám záleží na tom, aby byl zákazník vždy maximálně spokojený. Vaší objednávku prověříme a zjistíme, kde se stala chyba. Děkujeme za pochopení, dáme Vám samozřejmě vědět.
    Váš e-shop domaciveci.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nikdo se neozval, nulová komunikace, pouze maily, které se odesílají automaticky
    • nikoho neinformují

    už zde nebudu nakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • absolutní nespolehlivost

    nakupte někde jinde,tady ne,objednala jsem
    21.4.,zaplatila předem a dnes je 2.5. a zboží nemám,pořád se vymlouvají jeden na druhého

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace dva dny jsem se nedovolala, poté jsem reklamovala zboží, odepsali že se příští týden ozvou, a je to čtrnáct dní a vůbec nereagují
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zákazníkova poznámka nebyla akceptována.
    • Zboží dorazilo nekompletní, bez jakékoliv informace zákazníkovi.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobra cena
    • Komunikace, doba dodani

    Nedoporucuji protoze zbozi dorazilo temer za 2 tydny od zaplaceni a to po 2 urgencich.reseni mozne reklamace s timto obchodem si nedokazu představit:-(

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    obchod nezvladl napor kupujicich a i pri velke snaze nebylo mozne vse pokryt v dostatecne mire,ale hlavne ke spokojenosti,doufam,ze jiz ted vedi,co opravdu si muzou dovolit zvladnout a nebudou nechavat aktualni nabidku sluzby doruceni vcas,nedela to dobre jmeno...jen za zminku mi byla slibena nejaka kompenzace a i ta zustala pouze u slibu...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Naprosto nedostatečný dodávkový horizont.

    Pokud máte na dodání vybraného nákupu dostatek času je asi možno tento e.shop využít. V ostatních případech vyhledejte jiný. Zboží objednané 16.12.2013 by údajně mělo dorazit až v týdnu 6.-10.1.2014.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na žádné jsem nenarazila
    • vše!!! komunikace, dodácí lhůta

    katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Platby kartou on-line, skladové informace
    • Dodací lhůty

    Pokud se blíží Vánoce, měl by každý e-shop zbystřit a snažit se pokrýt všechny objednávky, tzn. nabrat lidi, nebo se alespoň snažit přednostně pokrýt již zaplacené zakázky, namísto bezhlavého odesílání podle čísla objednávky... Tolik k vánoční zkušenosti se shopem. Pán je milý, ale to nestačí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slibují, co vědí, že nemohou splnit

    Nedoporučuji, laxní přístup, slibují, přestože vědí, že nemohou splnit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • minimalni
    • nedodrzeni dodaci lhuty, spatna komunikace

    nedoporucuji

    • Absolutní ignorace zákazníku,neodpovídají na emaily ani nezvedají telefony
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodaržená slíbená dodací lhůta.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • myslela jsem si,že hrablo má obráyek.Nemá.Jen je to nějaký kus tvrdého papíru.
    • když mají na webovce namalovaný na hrablu obrázek,a pak mi dojde jen obyčejné hrablo bez obrázku,tak to je od nás velké mínus.Kupovali jsme to vlastně kvůli tomu,že to děti mají rády.Jsme zklamáni,ale necháme si zboží.