Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedosel mi zadny mail po obednani zbozi, kde si muzu zkontrolovat mnozstvi obednaneho zbozi.

    Zbozi je ok, za dobrou cenu, doruceno rychle. Ale absolutne zadny mail z obchodu..( viz. vyse)
    A za objednavku za 4500 aspon maly darecek by tam mohl byt..

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod je v principu fajn

    Dlouhodobě mě tento obchod štve, ze vám společně s granulemi pošle hromadu nepotřebné plastového obalu. Několikrát jsem je na to upozorňoval. Jsou to veliké kusy starých fólií, aby docpali krabici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem, zaplatil a nic se neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Calibra Joy Dog Classic Dental
    • Sea Food 70g NEW tento produkt je jediný co chtěla.
    • Jinak nic.

    Miska proti hltání protiskluz čtverec pes 1,6l Zolux hned první den plast pes rozkousal. Bílé se oddělilo od modrého. Velice špatný materiál pro psa.
    Salámy pes nežral po vyndání z lednice se z něho stalo bláto ( haše ). Salámy vyhozeny.Calibra Joy Dog Classic Dental
    Brushes 85g pes očuchá ale nežere.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem červené a přišli úplně jiné barvy
    • Nandavani úplně na prd
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím jsem boží nedostala nevím proč_?!?!

    Reakce obchodu dobra-miska.cz

    Dobrý den,

    zboží nebylo odesláno, protože u objednávky byla zvolena platba bankovním převodem. Pokud nám není platba do 7 pracovních dní připsána na účet, tak je objednávka stornována. Přesně jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách a jak je informován zákazník, který zvolí tuto možnost platby.

    Pokud máte o zboží stále zájem, tak nás prosím kontaktujte.

    Přejeme Vám hezký den

    Tým Dobrá miska

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • špatný popis hraček, materiálu
    • po prvním použití hned zničeno, cca po 15minutách prokousnutá hračka
    • nedoporučuji nákup přes eshop
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Sortiment
    • Rychlost
    • Osobní odběr v Brně není zdarma
    • Neuvěřitelné množství balicího materiálu

    Objednal jsem 5 malých věcí, které jsem dostal ve 4(!!!) samostatných baleních a to 2 krabicích (do každé z nich by se vešla celá objednávka) a 2 bublinkových obálkách A4. Všechny obaly byly zcela nepoužité. Kdybyste to dali do jedné krabičky, uvolnili byste spoustu místa výdejně, která by mohla službu třeba zlevnit a ušetřili byste také obrovské množství nákladů za balení. Když si to objednám poštou taky dostanu každý produkt v jiném balíku?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na dnešní dobu velmi dlouhá dodací doba, více než týden. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod je vcelku fajn

    Již dvakrát se mi stalo, ze krabice, v níž byly granule, byla vycpaná starými igelitovými pytli a kusy igelitů v opravdu velkém množství. Prostě Vám pošlou zbytečný odpad. Za tohle již dam negativní ohodnocení. Obchod se vyjádřil, ze s tím něco udělají, tak doufám, ze se tak stane.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi 2+1,celkova cena za3 kusi

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Špatně popsané, zařazené zboží a tim padem i zbytecny nákup

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    po otevření přepravní kartonové krabice byl balíček se suchary otevřený a čtvrtina sucharů rozlámaná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stále se mě vracela platba, prý účet neexistuje
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jednají rychle
    • Předražují zboží. A jen k vůli tomu, že lidé to zboží potřebují

    Nic moc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem podruhé a opravdu už naposled, konzervičky přišly naházené po krabici, nebyly originál zabaleny a byly PL výroby - děkuji nechci ! A protože to nebylo poprvé, kdy jsem i dostala konzervy promáčklé, některé i poškozené tak, že byly byty vyteklé objednávat už nic u vás nebudu.

  • Pokaždé jsem byla spokojená, proto tady taky nakupuji. Nicméně mi v poslední objednávce, přišel jeden pytel kočkolitu roztržen, a důmyslně zamaskován celým igelitovým pokrytím. Po odstranění igelitu, a přesunutí sypkého substrátu do jiného obalu, jsem zjistila, že ani hmotnost neodpovídá uvedené váze 10 kg. Byla jsem dost zklamaná, nikdy před tím se to nestalo.
    Havlíčková Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, přes potvrzení obchodem, mi bylo místo do zásilkovny zasláno s doručením na mou adresu.

    Reakce obchodu dobra-miska.cz

    Dobrý den,

    ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace, které vznikly na naší straně kvůli IT závadě ohledně komunikace s dopravcem. Jakmile jsme zaznamenali chybu ihned jsme ji opravili. V tuto chvíli už je, ale vše 100% funkční a zásilky chodí na správná výdejní místa.

    Jako omluvu za vzniklé komplikace jsme Vám poskytli (ještě před touto recenzí) slevu na další případný nákup, kterou jsme Vám poslali na Váš email.

    Přejeme Vám hezký den

    tým Dobrá miska

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Přišlo odlišne zboži

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zbozi bylo jiz rozbaleno.

    Reakce obchodu dobra-miska.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé potíže (zboží bylo pravděpodobně rozbaleno během dopravy). V každém případě jsme Vám na základě společné domluvy vrátili peníze obratem na Váš účet.

    Přejeme Vám hezký den

    tým Dobrá miska