• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednal

    Reakce obchodu Dino

    Dobrý den, pokud by jste nás informoval, výrobek by jsme od vás stáhli. Jedná se o skate za 29,-Kč číslo 07590, ke kterému nám dovozce dodal obrázek balení na kartě a zboží přišlo v sáčcích. Toho jsme si nevšimli a omluváme se. Informaci o chybě jsme od vás nedostali, zjistili jsme to až nyní na základě vaší recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku potvrdil já zaplatila bohužel po zaplacení mi přišel email že zboží nemají

    Reakce obchodu Dino

    Dobrý den, bohužel se jednalo o chybu v datech. Ihned jsme se vám omluvili a nabídli podobné položky nebo vrácení platby. Po vašem výběru vrácení platby vám byla částka okamžitě vrácena. Vzhledem k tisícům položek v naší nabídce je těžké vše zcela uhlídat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Ambulance dorazila s poškozenými zadními dveřmi, které byly přelepeny izolačkou. Takové zboží by obchod neměl odeslat

    Reakce obchodu Dino

    Dobrý den, dveře na nebaleném autíčku byly zafixovány izolepou, aby nemohlo dojít během přepravy k jejich pootevření a následnému poškození. Zadní dveře nemají žádná pérka, která by je držela zavřená. Autíčko je zcela v pořádku, mrzí nás, že to ve vás vyvolalo nějaký negativní dojem.
    U hraček bez vlastního obalu musíme myslet na všechny možnosti poškození a předcházet mu. Nechceme , aby zákazníci vybalili poškozené zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nebylo skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv mi bylo emailem oznámeno, že se objednávka vyřizuje a dají vědět, až bude zboží připraveno, o pár hodin později přišel jiný email s tím, že zboží je vyprodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzeruje zboží ktere nemá.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Umí se že všechno dobře vykrucovat.
    • Všechno
    • Objednávku mi zrušili a jenom se dohadovali tak jsem to objednal jinde.
    • Tady už nikdy nic!
    • Každýmu kdo se bude ptát řeknu ať tu nikdy neobjednává!!

    Děs a hrůza...

    Reakce obchodu Dino

    Objednal jste si ještě zcela nezadané zboží bez ceny, obrázku a popisu, jen v datech přenesený název. Nemůžete se divit, že vám nemáme co poslat. Když nechcete nic koupit a snažíte se jen získat něco zadarmo, není co vyřídit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednala jsem si zmrzlinový stánek pro neteř. Stánek přišel špinavý, prasklá horní deska, ale obal nepoškozený. Jakoby si s tím už někdo hrál a pak to zabalil zpět do krabice. Ostatní věci byly v pořádku.

    Reakce obchodu Dino

    Dobrý den, zasíláme originální balení. Pohybem dílů uvnitř balení, pokud jsou volně, vzniká statická elektřina, která přitahuje prach. Neznačkové hračky nemají tak vypracované obaly, ale zase to kompenzuje mnohem nižší cena.
    Pokud je uvnitř něco rozbité, není problém to reklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rýchle dodanie
    • Tovar mi došiel nekompletný s poškodeným obalom
    • Obchod neodpovedal na môj email so sťažnosťou

    Reakce obchodu Dino

    Dobrý den, žádný email jste nám neposlal, kontrolujeme pravidelně i spamový koš. Zboží bylo v originálních obalech a se slevou více jak 50% ve výprodeji posledních kusů. U této položky není možná nekompletnost, bojová výstroj pro Bakugana se skládá z jednoho kusu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jracka kterou jsem.objednala nefunguje

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednala jsem si zboží a zaplatila. Obchod objednávku zrušil, že zboží již nemají. Okamžitá komunikace, peníze vráceny a po téměř 14 dnech opět email, že u nich mám objednávku, kterou nemohou vyřídit. Kocourkov?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží uvedené skladem nemají

    Objednávka byla potvrzena a po několika dnech stornována z důvodu, že výrobek už se nevyrábí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobra
    • zboží přišlo v nepoškozeném obalu poškozené

    Reakce obchodu Dino

    Dobrý den,
    pokud bylo v obalu zboží poškozené, je možné ho reklamovat. Omlouváme se, ale toto nemůžeme ovlivnit. V expedici nemůžeme zboží vybalovat a přezkoušet, porušili bychom originálnost balení a není na to ani čas. U některých hraček, zvláště ze dřeva, může k poškození dojít i hrubým zacházením při přepravě. Jestli ale někdo balíkem hodil a není viditelně zdeformovaný nebo naražený, nedá se to prokázat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo včas, ale jeho kvalita je příšerná. Hračka je poškrábaná ze všech stran. Vypadá, jakoby si s ní už dávno někdo hrál. Majitel obchodu mi řekl, když jsem mu volala ohledně stavu zboží, že si tedy mám kupovat značkové zboží, aby vypadalo dobře. Na tom je samozřejmě něco pravdy. Na straně druhé by však měl majitel na svých stránkách předem upozorňovat, jaké zboží a v jakém stavu, prodává.

    Reakce obchodu Dino

    Nejlevnější položka a ještě ve výprodeji má funkčnost, ale není realistické, aby byla naprosto dokonalá. Nejlevnější hračky jsou vyráběny z jiných druhů plastů, než značkové a také v továrnách při výrobě manipulace probíhá jinak. Na velké části neznačkových hraček najdete při zkoumání nějaké poškrábání. Je to daň za nižší cenu při stejné funkčnosti. S tím se nedá od nás nic dělat. Kdekoliv, třeba v nějaké prodejně, si prohlédnete namátkou plastové hračky, škrábance na nich najdete. Značkový tablet stojí 599,-Kč, vámi zakoupený stál 130,-Kč. Když si s hračkou dítě začne hrát, přirozeně na ní vzniknou také škrábance a odřeniny, za týden budou vypadat obě stejně.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Autobus byl rozbitý, musela jsem reklamovat, včetně krabice od kostek -dno bylo promackle
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slušná komunikace.
    • Nespoléhat se na Heuréku....

    Objednávka byla provedena přes Heuréku, obchod zásilku stornoval, oznámení o stornu přišlo opožděně. Toto jednání ohrozilo dodání vánočního dárku pro vnučky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    No more

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problematicka objednavka

    Objednavka aktivni s potvrzenim avsak zbozi nebylo tak mi nabidli hodne drazsi variantu. Pri ukonceni obchodu uvedeno "na zadost zakaznika" coz nepovazuji za fer hru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • naprosto neodpovídá foto z webu a skutečnost!!!!!!

    prodat za každou cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednala jsem 3ks autíčka s poznámkou,že požaduji alespoň 2 barvy a to zelenou a modrou.Pokud prodejce nemůže autíčka v těchto barvách dodat,požaduji zrušit moji objednávku.Na to konto prodejce poslal balík se 2 červenými autíčky a 1 zeleným.Balík jsem prodejci nevrátila,protože podle obch.podm.prodejce bych musela platit poštovné a to by mi uvedené hračky již přišly dosti drahé.Myslím si,že na to prodejce hřeší.Jsem zklamaná.Už bych si takhle nic neobjednala.

    Reakce obchodu Dino

    Volala jste nám a bylo vám sděleno, že už jsou autíčka jen ve dvou barvách. Řekla jste, že potřebujete alespoň dvě barvy a máme to poslat. O modré barvě nebyla řeč, jinak by jsme vám nic neposílali. Při odstoupení od smlouvy každý hradí svoje dopravné a my pak vracíme celou částku i s prvním dopravným, když se vrací celá objednávka. To je tak dáno a platí to všude.