Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedoručené, telefon neberou, na email nereagují!!!!
    Pozor!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Katastrofa čekala jsem 10dni na roli tapety, která nakonec přišla v jiném odstínu

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den paní Musílková,

    Vaše nespokojenost s průběhem vyřízení Vaší objednávky nás upřímně mrzí.

    Co se týče avizovaného termínu dodání, ten byl naopak úspěšně dodržen i přesto, že se tam "vloudil" i 1 den státního svátku.

    Důkladně jsme Vaši stížnost prověřili a nabídli Vám bezplatné vrácení zboží na naše náklady. Dali jsme Vám za pravdu, že v některých případech nelze bohužel odstín tapety objektivně posoudit na dálku ani po zaslání fotografie.

    Chtěli jsme mít jistotu, že vše společně v co nejkratším čase vyřešíme a případně Vám zašleme novou roli tapety k Vaší plné spokojenosti ;).

    Na vrácení zboží jsme čekali cca 2 týdny, avšak neúspěšně. Po telefonickém kontaktu nás mile potěšilo, že jste se rozhodla si tapetu nechat a odstín jste shledala jako akceptovatelný.

    Věříme, že budete s tapetou v imitaci kamene spokojena a těšíme se na další společné projekty!

    S pozdravem,
    zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají uvedeno skladem a pak se nikdo přes týden neozve. Po dotazu, kde jsou tapety mi bylo sděleno, že dodací lhůta je 5-8 pracovních dní. Což už uběhlo a tapety stále nikde.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den paní Supková,

    děkujeme Vám za upozornění na tuto tématiku.

    Jak jsme Vás informovali emailem, velmi nás mrzí, že jste nespokojena s dodací lhůtou Vámi objednané tapety :(.

    Po důkladném prověření Vaší stížnosti jsme prozatím žádné pochybení z naší strany bohužel nenašli. Vše zatím nasvědčuje tomu, že jste tuto informaci v nákupním košíku a následně i v potvrzujícím emailu zřejmě jen přehlédla.

    Na všech místech uvádíme u Vámi konkrétně objednané tapety zcela totožné údaje: 3-8 pracovních dní. Obdobná informace Vám byla zobrazena v nákupní košíku, následně i v potvrzení objednávky emailem, který Vám byl doručen (28.01.2024, čas 9:09:51) a do třetice i v emailu potvrzujícím skutečnost, že na vyřízení Vaší objednávky již intenzivně pracujeme (29.01.2024, čas 6:40:42).

    Ještě pro jistotu prověříme i detailní popisy karet, jestli nám ta informace neunikla jinde. Tím, že jste při vzájemné komunikaci s námi neuvedla, kde přesně jste tuto informaci zahlédla, je pro nás o to složitější případnou chybu odhalit.

    V každém případě jsme moc rádi, že se nám podařilo vyhovět Vašemu přání a objednávku úspěšně stornovat i přesto, že již byla u výrobce objednána. V drtivé většině případů již zrušení objednávky možné není.

    I když jste tapetu nakonec neobdržela, věříme, že na nás do budoucna nezanevřete.

    Přejeme Vám šťastnou ruku při zútulňování Vašeho interiéru!

    S pozdravem,
    zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Amatéři. 14 dní je dodací doba.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    za neplánované 1-denní zpoždění v dodání tapety se Vám upřímně omlouváme.

    Tapetu jste si objednal dne 22.5. ve 13:00. V kartě produktu i v objednávce byla uvedena dodací lhůta pro Vámi vybranou tapetu v délce 3-8 prac. dní následujících po datu objednávky. Nejzazší termín pro dodání mělo být tedy datum 1.6.

    Balík Vám byl doručen na výdejní místo bohužel o 1 den později - dne 2.6. Zřejmě z důvodu časového vytížení jste si balík vyzvednul až dne 6.6. Za způsobenou nepříjemnost se Vám ještě jednou omlouváme. Důvodem zpoždění byl státní svátek v Německu (29.5.) a rovněž i v tu dobu neaktivní Vámi zvolené výdejní místo. Tyto 2 faktory nám bezproblémové doručení v termínu mírně zkomplikovaly.

    Naprostou většinu tapet doručujeme od výrobce z Německa do 5 pracovních dní. Více než 200 vzorů tapet máme k dispozici skladem a jsme schopni je doručit do 1-2 pracovních dní.

    V důsledku vzniklé situace bychom Vám rádi plně kompenzovali náklady na přepravu. Zašlete nám, prosím, číslo Vašeho bankovního účtu a my Vám tuto částku zašleme obratem zpět.

    Děkujeme za Vaši shovívavost, které si velice vážíme.

    S pozdravem,
    zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo ale moc dlouho to trvalo takže když to skratim tak moc pomalé doruceni

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    v pátek dne 14.4.2023 ve 12:53:14 jste si u nás objednal designově velmi atraktivní papírovou tapetu z katalogu Simply Decor, u níž máme uvedenou dostupnost 3-8 pracovních dní.

    Hned následující pracovní den (tedy v pondělí 17.4.) jsme tapety pro Vás objednali u německého výrobce. Ve čtvrtek 20.4. tapety dorazily z Německa k nám na sklad. Obratem jsme je k Vám expedovali. Tím, že jste si zvolil jako preferovaného přepravce Zásilkovnu (výdejní místo), datum dodání se o 1 den prodloužilo. Vaši stížnost jsme důkladně prověřili a dle našich zjištění jsou tapety pro Vás připraveny k výdeji již od 24. 04. 2023 v 15:20:46 na zvoleném výdejním místě:

    Potraviny Lipa Market
    Havířská 2014
    Česká Lípa

    Zboží bylo úspěšně doručeno na uvedené výdejní místo během 6 pracovních dní následujících po Vaší objednávce - tedy v avizovaném termínu. Zřejmě došlo jen k nedorozumění. Mohl byste, prosím Vás, zkontrolovat Vaši emailovou poštu včetně spamu? Neobdržel jste od přepravce oznámení o tom, že zásilka je pro Vás již připravena k vyzvednutí?

    Předem Vám moc děkujeme za zpětnou vazbu. Věříme, že se nám společně podaří celou záležitost vyřešit co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezvedají telefon, příliš dlouhá doba vyřízení objednávky.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    dne 28.12.2022 v 19:54 hod jste si u nás objednal 3 metry samolepicí fólie, kterou jsme měli k dispozici skladem a zvolil jste metodu osobního odběru.

    Naše firma však měla v období od Vánoc do konce roku 2022 celozávodní dovolenou. O této skutečnosti jsme návštěvníky eshopu informovali na našich webových stránkách. V omezeném provozu fungovala pouze expedice balíků, a to výhradně pro zásilky od přepravců. Osobní odběry zboží bohužel nebyly během této doby z provozních důvodů možné.

    Avšak hned první pracovní den v novém roce 2023 jsme Vás v ranních hodinách kontaktovali a informovali Vás o možnosti okamžitého vyzvednutí zboží.

    I přes tuto drobnou nepříjemnost věříme, že jste byl s fólií spokojen a lepení proběhlo podle Vašich představ.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dvakrát jsem objednala zboží (tapety) a pokaždé mi bylo oznámeno, že již není na skladě. Neškodilo by včas aktualizovat nabídku e-shopu. Vrátili mi peníze a zboží jsem objednala jinde.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že jste měla nepříjemnou zkušenost s již ukončenou výrobou tapet.

    Bohužel ke konci roku se pravidelně střetáváme s tímto problémem, jelikož celá řada katalogů tapet najednou končí svou oficiální platnost a jsou nahrazeny kolekcemi novými. Přesto, že jich je například ještě cca 80 % u výrobce několik následujících měsíců na skladě dostupných, u zbylých cca 20 % už je situace opačná.

    Pravidelně zpracováváme data obdržené od výrobce o položkách s ukončenou výrobou, ale v naprosté většině případů se to dozvíme až ve chvíli, kdy pro Vás obratem na základě Vaší objednávky ověřujeme dostupnost tapety v Německu.

    Jsme si vědomi tohoto nedostatku a intenzivně s kolegy na jeho vyřešení pracujeme. V průběhu ledna 2023 budeme do našeho eshopu implementovat nový nástroj, který do značné míry tento nepříjemný jev eliminuje. K podobným případům již tedy bude docházet jen zcela výjimečně.

    Za způsobené nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.

    Věříme, že toto opatření uvítáte a nezanevřete na nás.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručeno úplně jiné zboží než bylo objednáno

    Dejte si pozor co schvalujete. U tapety s motivem betonová stěrka nesouhlasí produktová fotka na e-shopu. Řešeno po emailu, kde byl zaslán náhled (stejné jako na e-shopu) a dále výstřižek. Tento výstřižek vypadal, jako několikrát zvětšený detail a ve výsledku je to to hlavní co Vám přijde. Absolutně nevypadá jako betonová stěrka. Bílá tapeta s černými fleky. Jelikož byly řešeny vlastní rozměry, nevztahuje se možnost odstoupení od kupní smlouvy a reklamace byla zamítnuta. Doporučím řešit osobně a tapetu si prohlídnout.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše podněty a zkušenosti, které jsou pro nás vždy určitým hnacím motorem.

    Za předpokladu, že se zákazníkem řešíme tisk fototapety na míru (tzn. s vlastním motivem či rozměrem přizpůsobeným přání zákazníka), celý proces objednávky začíná zasláním emailové nabídky obsahující náhled celého motivu v požadovaných rozměrech, cenu a ukázku výřezu v poměru 1:1.

    Právě tento výřez zajistí, že zákazník je reálně schopen vizuálně posoudit výslednou kvalitu tisku fototapety. Je bohužel běžným jevem, že názor na to, co je dostačující kvalita a co není, je velmi individuální a odvíjí se mimo jiné od celé řady faktorů. Liší se například podle toho, pro jaký účel se fototapeta tiskne nebo v jakém prostoru bude umístěna (velký otevřený prostor, strop, stěna, malý uzavřený prostor atd.). Všechny tyto faktory mají zcela zásadní vliv na požadavky kladené na kvalitu zdrojového obrázku a výslednou ostrost tisku po zvětšení na požadovaný rozměr klienta.

    Bez souhlasu a schválení náhledu, ceny a výřezu ze strany klienta tisk nerealizujeme. Klient zde funguje jako schvalovací a kontrolní osoba zároveň. V prvé řadě je to on, kdo je schopen nejlépe posoudit dostačující či nedostačující kvalitu obrázku pro jím požadovaný účel použití. Náš grafik samozřejmě klienta vždy upozorní na nevyhovující kvalitu, pokud je již za „hranicí únosnosti“. V případech, kdy si klient není 100% jistý výsledkem, nabízíme mu na vyžádání tisk vzorku v rozměrech cca 50 x 50 cm. Celý proces se tím sice cca o 1 týden zpomalí, ale v některých případech je toto řešení žádoucí.

    I když se v tomto případě jednalo o zcela ojedinělou zkušenost, rozhodli jsme se v komunikaci s klienty do budoucna ještě více zaměřit na zasílané výřezy a zdůraznit jejich zcela zásadní význam.

    Těší nás, že jste na naši nabídku řešení vzniklé situace přistoupil a podařilo se nám společně celou záležitost úspěšně uzavřít.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Barvy tapet neodpovídají popisu prodejce, proto vracím

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    u Vámi objednané tapety č. 3714-23 z katalogu TRENDWALL jsme měli skutečně v eshopu chybně uvedenou jednu z barev, která je na tapetě použita. Místo barevné kombinace béžové a šedé barvy zde byla uvedena kombinace béžové a hnědé barvy. Tuto nesrovnalost jsme obratem napravili - barvy u zmíněné tapety již souhlasí s realitou.

    Jsme rádi, že jste využila možnosti bezplatného a pohodlného zaslání zboží zpět k nám skrze Zásilkovnu. Peníze jsme Vám vrátili zpět v plné výši ihned po obdržení tapet.

    Tímto Vám ještě jednou velice děkujeme za upozornění a přejeme Vám, abyste našla tapetu Vaší vysněné barvy.

    V případě, že byste se u nás rozhodla kdykoli v budoucnu opět nakoupit, vřele Vám doporučujeme využít naší služby bezplatného zaslání až 5 kusů vzorků tapet poštou.

    S pozdravem a přáním úspěšné renovace
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodani

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    samolepicí borduru jsme odeslali dle Vašich instrukcí prostřednictvím Zásilkovny hned následující den po obdržení Vaší objednávky.

    Zásilkovna bohužel zmíněnou zásilku ztratila, o čemž jsme se dozvěděli až cca po týdnu. Jelikož jsme již stejnou borduru neměli k dispozici skladem, museli jsme pro Vás nové zboží objednat přímo u německého výrobce tapet A.S. Création. Doba dodání se v důsledku výše uvedených komplikací skutečně velmi nepříjemně prodloužila, za což se Vám ještě jednou hluboce omlouváme.

    Ke ztrátě zásilky u přepravců dochází jen zcela výjimečně. Jedná se o pár případů do roka, ale nikdy se jim zřejmě úplně nevyhneme. V každém případě se do budoucna vynasnažíme o včasnější komunikaci s přepravcem, abychom mohli dotčeného zákazníka včas o problému informovat a vyhnuli se tak zbytečným časovým průtahům.

    Velmi si vážíme Vámi projevené trpělivosti a také toho, že jste na doručení bordury přes veškerá úskalí počkala.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • obchod asi v pohodě, ale dodané zboží není dobře ušité. Měla jsem objednaný závěs a tunýlek je nefunkční :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejsem spokojena s jednáním

    na vaši objednávku bych čekala ještě nejméně měsíc objednala jsem jinde

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    upřímně se Vám omlouváme za nemožnost dodržet termín dodání Vámi vybrané tapety z katalogu Hermitage 10.

    Jak jsme Vás informovali ihned první pracovní den následující po Vaší objednávce emailem (dne 16.5. ve 14:01 hod), německý výrobce tapet bohužel neměl v daném okamžiku skladem dostatečné množství rolí, které by Vaši objednávku plně pokrylo. S ohledem na nově zjištěné okolnosti jsme Vás požádali o vyjádření, zda si přejete na tapety počkat do další "výrobní série", kterou výrobce podle nejaktuálnějších informací plánuje na 25. týden (tzn. v období pondělí 20. června – neděle 26. června 2022) nebo zda na tapety spěcháte a máme Vaši objednávku stornovat.

    Předpokládáme, že email Vám s největší pravděpodobností spadnul do "spamu" popř. došlo k jiné technické chybě, jelikož jste nám odpověděla emailem až 24.5. s dotazem, kdy Vám bude Vaše objednávka zaslána. Následně jste se s námi spojila telefonicky a potvrdila nám, že jste žádný email od nás s touto informací o nedostupnosti zboží nečetla.

    Vaše zklamání nás opravdu mrzí. Umíme si představit, že v časové tísni při rozdělané rekonstrukci, se jedná o velmi nepříjemnou situaci. V danou chvíli jsme se snažili udělat vše pro to, abychom Vás co nejrychleji o problematickém stavu objednávky informovali. Do budoucna se určitě vynasnažíme mimo emailový kontakt využít paralelně i ten telefonický, pokud neobdržíme zpětnou vazbu na zaslaný email v přiměřené době.

    Přesto všechno nás těší, že se Vám nakonec podařilo sehnat dostatečné množství Vámi vybraných tapet jinde a Vaše rekonstrukce tím nebyla nijak ohrožena.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a přejeme Vám spokojené bydlení!

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZBOŽÍ NEDORAZILO

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za projevenou trpělivost při řešení zpožděné zásilky.

    Vaše objednávka nám nedopatřením "zapadla" v náročnějším předvánočním provozu. Po telefonické domluvě jsme k Vám textilní fotozávěs s motivem dřevěných desek obratem zaslali. Těší nás, že byl úspěšně doručen do Vašich rukou ještě před Vánoci a mohl tak splnit svůj účel.

    Za pochybení vzniklé na naší straně se Vám upřímně omlouváme.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se nenamáhá ani po týdnu kontaktovat zákazníka a informovat o objednávce.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti.

    Vaše nespokojenost je zcela oprávněná. Vaši objednávku jsme sice v pořádku přijali, ale vzhledem k tomu, že jste zvolila platbu převodem, čekali jsme na úhradu částky. Po telefonickém kontaktu jsme společně dospěli ke zjištění, že jste v potvrzovacím emailu neobdržela žádné podklady pro provedení platby.

    Celou záležitost jsme následně prověřili a odhalili tento nedostatek v obsahu potvrzovacího emailu. Podklady pro platbu jsou sice v eshopu viditelné, ale zobrazují se zákazníkovi pouze při dokončení objednávky. Do informativního emailu se již následně bohužel nepropisují.

    Před cca 1 měsícem jsme přecházeli ze staré verze eshopu na novou, modernější a rychlejší, ale podle všeho jsme právě toto propisování čísla bankovního účtu do emailu zapomněli řádně otestovat. Již intenzivně pracujeme na nápravě a touto cestou bychom Vám rádi poděkovali za upozornění na tento diskomfort.

    Věříme, že samolepicí okenní fólie splní Vaše očekávání a děkujeme Vám za Vaši projevenou shovívavost.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Zboží nepřišlo. Nikdo se ani neozval z jakého důvodu zboží nepřišlo.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši součinnost při řešení vzniklé situace.

    Dne 2.6.2021 jste si u nás objednala krásnou tapetu z katalogu Profitex Premium, u které máme v eshopu uvedenou dodací lhůtu 3-8 pracovních dní. Nejzazší termín pro dodání z naší strany je tedy datum 14.6.2021 (resp. 16.6.2021 - při volbě dopravy skrze Zásilkovnu, kde se počítá s cca 1-2 dny navíc). Dnes je datum 10.6.2021 - můžeme Vás tedy ubezpečit, že avizovaný termín není nijak ohrožen.

    Během telefonického rozhovoru jsme se od Vás dozvěděli, že jste tapetu objednávala skrze nákupní galerii Favi, kde byla dle Vaší osobní zkušenosti u této tapety uvedena kratší doba dodání, a to 3-5 dní. Opravdu intenzivně se snažíme zjistit, kde mohlo dojít k chybě, ale prozatím je to pro nás záhada. Vaši tapetu s označením 35911-1 jsme na Favi vůbec nenašli. Ještě se spojíme přímo s techniky z Favi a požádáme je o prověření, zda se nejedná o nějakou technickou "anomálii". Pokud byste nám mohla zaslat konkrétní odkaz, budeme moc rádi.

    Abychom Vám mezitím alespoň trochu zlepšili náladu, zasíláme Vám dnes tapety s malým překvapením.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

    • Bylo mi zasláno jiné zboží něž jsem si objednal místo vinylové mi zaslali vlysovou tapetu !

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    těší nás, že jsme po telefonickém rozhovoru společně dospěli k závěru, že se jednalo spíše o nešťastné nedorozumění.

    Během nákupu jste měl za to, že si objednáváte kompaktní vinylovou tapetu s vysokou gramáží. Při konečném výběru se Vám zalíbila vinylová tapeta z kolekce Adelaide, která se však vyznačuje nižší gramáží (tzn. je tenčí a lehčí). Po obdržení tapety jste byl pochopitelně zklamaný.

    Samotní výrobci u tapet běžně jejich gramáž neuvádí, ale inspiroval jste nás k tomu se nad tímto tématem více zamyslet. Do budoucna zvážíme zapracování i těchto údajů do všech karet.

    Vaše rozhodnutí odstoupení od smlouvy během 14denní lhůty plně respektujeme a přejeme Vám šťastnou ruku při výběru vhodné tapety.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé doručení
    • Tapety na sebe nesedí, ačkoliv se jedná o úplně stejné role - nahoře sedí a dole jsou úplně mimo.
    • Lepidlo, které je dodáváno jako dárek absolutně nedrží a špatně se s ním pracuje.

    Jako plus bych uvedla asi hlavně cenu a rychlost dodání, ale už bych tu nenakoupila. Objednali jsme 2 druhy tapet - od každé 2 role. S jedním vzorem se dělalo krásně (měli jsme na to i lepidlo jiné značky) a s druhým se dělalo strašně. S tapetou se špatně pracovalo, odlepovala se, lepidlo šílené, strašně rychle schne a tapetu nedrží (namícháno přesně podle návodu). Doufám, že nám tapeta nespadne. Ta první zatím drží dobře. Uvidíme druhá.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste se při lepení tapet tolik natrápili.

    Je nešťastné, že jste se nás při vzniku popisovaných problémů s tapetou a jejím nalepením nerozhodli žádným způsobem kontaktovat (ať už telefonicky či emailem). Mohli jsme společně poměrně jednoduchým způsobem zjistit skutečnou příčinu problému a poradit Vám, jak dále postupovat v jednotlivých krocích:

    1) provést test pevnosti podkladu (pomocí odlamovacího nože a lepicí pásky)
    2) zjistit míru savosti vaší stěny (pomocí rozprašovače s vodou)
    3) poradit Vám, jak správně napojit tapetu s prostřihem tak, aby na sebe vzor dokonale navazoval (obě vámi objednané tapety měly prostřih 64/32 cm, což v "lidské řeči" znamená, že vzor se opakuje každých 64 cm a každý další pás tapety je potřeba posunout o 32 cm, aby vzor správně navazoval)

    Všeobecně co se týče lepení tapet bývá v 90 % případů problém v podkladu a potřebě jeho důkladné penetrace před samotným nalepením tapety. Například když je stěna příliš savá a podklad se alespoň 24 hodin před samotným lepením důkladně nepřetře penetračním nátěrem, téměř veškeré lepidlo se v důsledku zvýšené savosti vsákne do podkladu a k tapetě již nemůže správně přilnout. Ve výsledku může tapeta ze stěny po pár hodinách i spadnout - to je ten horší případ. V lepším případě se začnou postupně odlepovat okraje tapety a vznikat pod jejím povrchem drobné vzduchové bubliny. Pokud by došlo k těmto projevům, s největší pravděpodobností není problém v tapetě, ale v podkladu.

    Je samozřejmě možné, že ve Vašem případě se jednalo o zcela jiný problém. I při výrobě tapet může v továrně dojít ke vzniku vady - dochází k tomu sice zcela výjimečně (snad v 0,1 % případů), ale úplně to vyloučit nelze. V takových případech žádáme zákazníky, aby nám zaslali detailní fotografie zmiňované vady a obratem řešíme celou záležitost v rámci reklamačního řízení přímo s výrobcem.

    Pokud bychom Vám mohli být v budoucnu jakkoli nápomocni, s důvěrou se na nás, prosím, obraťte.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tapeta je jiná než na obrázku

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že se Vám objednaná tapeta ve své reálné podobě nelíbila.

    Na tuto nepříjemnost bohužel čas od času narazíme. Mírná odlišnost v barvách může být způsobena celou řadou faktorů. Mezi ty nejvýznamnější patří:
    1) různé výrobní šarže tapet
    2) odlišné zobrazení obrázků na různých médiích (stolní PC, notebook, tablet, chytrý telefon apod.)
    3) úprava zdrojových obrázků pro účely webové prezentace (kvůli rychlejšímu načítání internetových stránek)

    Ani u jednoho z výše uvedených případů (snad kromě toho posledního) by se však nemělo jednat o nijak významný rozdíl v barvě, ale spíše o mírnou barevnou odchylku sotva postřehnutelnou lidským okem. Například odstín námořnická modř by se měla na všech zařízeních zobrazit jako námořnická modř a ne například jako nebeská modrá.

    Vámi zakoupenou tapetu vizuálně zkontrolujeme a srovnáme ji s obrázkem prezentovaným v našem eshopu. Pokud zjistíme, že reálná podoba se opravdu výrazně liší od té prezentované, náš grafik učiní obratem nápravu.

    Pro další nákupy Vám doporučujeme využít naší služby zaslání až 5 vzorků tapet zdarma, které toto riziko eliminují.

    Jsme rádi, že jste se v tomto případě rozhodla využít možnosti odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě. Pro tyto situace je jako stvořená. Doufáme, že jste na tapety nezanevřela a za vrácené peníze si zakoupila přesně to, co jste si přála.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Myslela jsem že nálepky budou průhledné a né takové jako papírová tapeta nevím co by to udělalo na obkladačce v kuchyni které se musí sem tam obetřít! Uvažuji zda nalepím

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den,

    samolepicí dekoraci o rozměrech 15 x 15 cm můžete bez obav použít na zmiňované obkladačky v kuchyni - pro tento účel byly stvořeny :).

    Údržbu však provádějte pouze jemnými čisticími prostředky (mýdlová voda, jar apod.) s pomocí navlhčené textilie. Použití abrazivního čisticího prostředku (typu cif apod.) by mohlo poškodit samotný potisk dekorace. Rovněž je potřeba zajistit, aby dekorace nebyla nalepena v blízkosti přímého zdroje tepla (sporák apod.).

    Samolepky vyrábíme v neprůhledné variantě (bílá fólie se šedým lepidlem na zadní straně), a to z důvodu širších možností jejich použití. Šedé lepidlo umožňuje dekorace použít nejen na čistě bílé kachličky, ale i na jakékoli tmavé či vzorované kachličky, kde by jinak motiv na samolepce nebyl dobře viditelný.

    Omlouváme se, že jsme informaci o neprůhlednosti dekorace neuvedli v kartě produktu a způsobili Vám tak menší nepříjemnost. Na základě Vašeho podnětu jí zde co nejdříve doplníme.

    Věříme, že dekoraci s kořením a bylinkami na Vaši kuchyňskou linku úspěšně nalepíte a budete s výsledkem spokojena. V případě, že se rozhodnete jinak, s důvěrou se na nás obraťte a vše společně vyřešíme.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis DIMEX