Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle doručení zbozi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost a krásně zabalené.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychlost dodání, krásná tapeta. Jsem velmi spokojena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Možnost objednat vzorky rychlost.

    Nic

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kvalita a rychlost

    Spolehlivost a rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše proběhlo v pořádku.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • kvalita
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlá odezva na objednávku
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
    • Nemám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají uvedeno skladem a pak se nikdo přes týden neozve. Po dotazu, kde jsou tapety mi bylo sděleno, že dodací lhůta je 5-8 pracovních dní. Což už uběhlo a tapety stále nikde.

    Reakce obchodu dimex-tapety.cz

    Dobrý den paní Supková,

    děkujeme Vám za upozornění na tuto tématiku.

    Jak jsme Vás informovali emailem, velmi nás mrzí, že jste nespokojena s dodací lhůtou Vámi objednané tapety :(.

    Po důkladném prověření Vaší stížnosti jsme prozatím žádné pochybení z naší strany bohužel nenašli. Vše zatím nasvědčuje tomu, že jste tuto informaci v nákupním košíku a následně i v potvrzujícím emailu zřejmě jen přehlédla.

    Na všech místech uvádíme u Vámi konkrétně objednané tapety zcela totožné údaje: 3-8 pracovních dní. Obdobná informace Vám byla zobrazena v nákupní košíku, následně i v potvrzení objednávky emailem, který Vám byl doručen (28.01.2024, čas 9:09:51) a do třetice i v emailu potvrzujícím skutečnost, že na vyřízení Vaší objednávky již intenzivně pracujeme (29.01.2024, čas 6:40:42).

    Ještě pro jistotu prověříme i detailní popisy karet, jestli nám ta informace neunikla jinde. Tím, že jste při vzájemné komunikaci s námi neuvedla, kde přesně jste tuto informaci zahlédla, je pro nás o to složitější případnou chybu odhalit.

    V každém případě jsme moc rádi, že se nám podařilo vyhovět Vašemu přání a objednávku úspěšně stornovat i přesto, že již byla u výrobce objednána. V drtivé většině případů již zrušení objednávky možné není.

    I když jste tapetu nakonec neobdržela, věříme, že na nás do budoucna nezanevřete.

    Přejeme Vám šťastnou ruku při zútulňování Vašeho interiéru!

    S pozdravem,
    zákaznický servis DIMEX

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zajímavý sortiment

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychlost dodání zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny
    • Kvalitní potisk
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Na výběr z velkého množství a typů tapet
    • Mnoho vzorků na místě, které si lze vzít i sebou
    • Velké množství tapet skladem a tudíž rychlé vyřízení objednávky

    Ochotný a milý personál, který poradí, rádi vám dají vzorek sebou pokud nejste rozhodnuti pro konkrétní tapetu.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost dodání vše podle objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé vyřízení a dodání objednávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • komunikace
    • cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velmi spokojená s tímto obchodem. Ve středu jsem objednala tapetu a v pátek mně byla doručena. Zboží odpovídalo mým představám. Vřele doporučuji všem, kteří žádají kvalitu a rychlé vyřízení objednávky. Přeji obchodu ať mají spoustu spokojených zákazníků,jako jsem byla já. Děkuji
    • Rychlé vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehledný eshop rychlé dodání , folie na skla zatím drží a odpovídá obrázku