Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Problém s vyřízením reklamace

    Celkově jsem s obchodem spokojen, zboží za skvělou cenu bylo odesláno rychle a vše proběhlo v pořádku.
    Telefon se bohužel dost často restartuje, v praxi je nepoužitelný. 2x jsme ho reklamovali a dostali jsme pouze vyjádření servisu, že se závada neprojevila..
    Takže v podstatě jsme museli 2x telefon od začátku nastavit vč. všech aplikací, bank a.t.d., což je strašný oser. Pak třeba den dva funguje a pak začne blbnout, sekat se a restartovat. Takže mít po ruce další mobil aby byl člověk schopný nahrát co to dělá v tu pravou chvíli.. pak zase hard reset, znovu nakonfigurovat náhradní telefon (který taky nemusí mít každý hned k dispozici).. poslat do servisu a zase dokola. Potřetí to už nehodláme absolvovat, požádal jsem o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz z důvodu, že závada nebyla odstraněna do 30 dní od reklamace a k tomu se už borci nemají... OK, pochopil bych, že se autorizovanému servisu chyba napoprvé neprojevila. Nám taky telefon běžel 1-2 dny bez problémů a takto dlouho to tam určitě nikdo netestuje..
    Tak si ten telefon týden ho používejte sami až Vám ho potřetí pošlu a uvidíte, že videa se závadou, která jsem Vám poslal nejsou FAKE.
    A pokud by byl náhodou opravdu v pořádku, tak ho můžete prodat malinko levněji jako rozbalený.. pořád lepší než řešit problémy s nespokojeným zákazníkem a mít negativní hodnocení na heurece.

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Dobrý den, jen pro upřesnění, a aby i ostatní věděli:
    Závadu jsme ani napoprvá nezjistili, protože se při testování neprojevila, napodruhé stejnou závadu nezjistil ani autorizovaný servis výrobce Samsung, o čemž jste dostali protokol. Osobně se domnívám, že problém může být právě v aplikacích, které používáte, když se objevý právě po nějakém čase používání a nám ani autorizovanému servisu se neprojevil.

    Pokud jde o Vaše chování, jen zde odcituji z 2 Vašich zpráv, takhle se opravdu problém řešit nedá.
    "Dne 04.08.2022 v 14:36 Ing. Jakub Mxxxa - G--- Br----s, s.r.o. napsal(a):
    > Prosimvas nevymyslejte picoviny a vysvetlete mi jak je podle vas mozne ze se to porad resetuje. Mate to i nahrane na videu. Nebo mi chcete rict ze jsem si to vymyslel a ze video je fake? Ja fakt nemam naladu to na potreti posilat do servisu kde mi zase napisou ze se jim to zrovna neprojevilo"

    a potom
    ,,,
    "Dne 04.08.2022 v 15:33 Ing. Jakub Mxxxxa - G--- Br----s, s.r.o. napsal(a):
    > Dobrý den,
    >
    > i když nerad, udělil jsem Vám špatné hodnocení na heurece. V případě vrácení peněz budeme ochotni negativní hodnocení stáhnout.
    >
    > s pozdravem
    > Jakub Mxxxa"

    Nic bohužel nevymýškíme a o tom, jestli má zařízení vadu, nebo je problém způsoben jinými okolnostmi je nejlépe schopen posoudit právě autorizovaný servis výrobce. A o tom, jestli je Vaše hodnocení objektivní, ať si udělá obrázek každý sám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze platit kartou
    • Rezervace max. na 1-2 dny
    • Neschopnost změnit způsob dopravy

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážený pane, je mi opravdu líto, že nás právě Vy takto hodnotíte.
    Objednávku jste sám zrušil. Pokud vím, v tel. rozhovoru jsem Vám slíbil, že Vám po obědě zavolám, abychom se domlubili, co s Vámi objednaným mobilem, když je připraven v prodejně.
    Namísto domluvy jste mezitím objednávku zrušil.

    - platba kartou není našim obchodem nabízena, tak jako spousta jiných způsobů platby
    - rezervace na 2 dny je uvedena v obchodních podmínkách
    - způsob dopravy jsme opravdu nedokázali změnit, když jsme poslední kus ráno doručili do prodejny, kam jste si zboží objednal. Pokud vím, byli jsme domluveni, že si odpoledne zavoláme, abychom ověřili možnost zaslání zboží z prodejny na dobírku, nebo dohodli jiný termín rezervace, bude-li to možné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodejní doba pouze v dopoledních hodinách je nevyhovující pro zákazníky, kteří chodí do zaměstnánání a nemůžou se v pracovní době uvolnit

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážený pane doktore, velice nás mrzí Vaše hodnocení. Ano, z důvodu čerpání dovolených máme o prázdninách zkrácenou pracovní dobu v prodejně. I u náa peracují zaměstnanci, kteří si někdy musí vybrat dovolenou. Vaše hodnocení nás mrzí o to víc, že se v něm zrovna na zaměstnance odvoláváte.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nelze platit kartou,

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážený pane, Vaše hodnocení nás mrzí a považujeme ho za nefér, nikde neuvádíme, že lze platit kartou.
    Objednal jste si telefon s převzetím v prodejně a platbou v hotovosti.
    Navíc do poznámky k objednávce jste napsal:
    "Platba při převzetí zboží kartou, nebo na místě bankovní převod"

    Obratem jsme Vás telefonicky kontaktovali a snažili se s Vámi domluvit,, například že je možno zaplatit převodem, ale zboží vydáme po zaplacení. To jste neakceptoval a objednávku zrušil.

    Platby kartou prozatím neakceptujeme z jediného důvodu, kterým je poplatek za transakci platební kartou ve výši 1 až 2%, což by ve Vašem případě činilo částku až 250,- Kč. Nemohli bychom potom nabízet zboží za tak příznivé ceny.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlý kontakt
    • zboží OK
    • pekelná komunikace při vyzvednutí zboží, chtěli jim poslal SMS přesně v době kdy si zboží s mým pověřením manželka vyzvedává...

    Asi kdo tam jde osobně , tak možná .. vyzvednutí kýmkoli jiným nedoporučuji..

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážený pane Dupale, objednával jste zboží na s.r.o., kde jste jednatelem.
    Ihned po zaplacení, jsme Vám zaslali tuo zprávu:

    "Zaplaceno , skladem v prodejně.
    Při převzetí bez ověření totožnosti bude požadováno ověření SMS kódem.
    Kód byl odeslán na číslo telefonu uvedené v objednávce.
    Při fyzickém převzetí kód zašlete z tel. čísla uvedeného v objednávxe na číslo 602110011."

    Zboží jsme vydali na základě Vašeho požadavku manželce po prokázání totožnosti předložením OP.

    Při dodávce zboží, které není zaplaceno v hotovosti, zasíláme každému zákazníkovi tuto zprávu, abychom se vyhnuli nutnosti své zákazníky lustrovat a požadovat po nich doklady.
    Tento způsob ověření používáme už přes rok k naprosté spokojenosti VŠECH ostatních zákazníků.

    Je nám líto, že tuto výhodu, kterou ocení naprostá většina zákazníků, považujete za důvod, proč obchod nedoporučit, ale to je Vaše volba.

    Přeji Vám krásné prožizí svátků, hodně úspěchů a hlavně zdraví.

    Marek Procházka
    www.digipartner.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • fajn cena
    • malá rychlost
    • nepříjemné jednání

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Váření Fojtíkovi, Vaše recenze mne opravdu mrzí, protože objednávku jsme se snažili vyřídit a vyřídili bychom ji dle dohody, kdybyste ji nezrušili. Nemůžeme za to, že jste objednávku koncem listopadu nepotvrdilii včas a my zboží nemohli poslat. Bylo uvedeno nesprávné tel. čísklo, kde se nebylo možno s nikým spojit.

    e-mail od nás:
    26/11/2018 - Zákazník odmítá příchozí hovor.
    Pro potvrzení objendávky a ověření kontaktních údajů volejte obratem tel. 602110011.
    /více objednávek se shodnou adresou elektronické pošty, různé produkty a fakturační kontakty - prozatím pozastaveno - neověřeno/
    Převis poptávky, hrozí doprodání. "

    Když jste se nám následně ozvali, bylo zboží už vyprodáno, ale i tak jsme Vám slibili, že ho do vánoc dodáme.
    Došlo sice k prodlení v dodávce, ovšem o tom jsme Vás s předstihem infoemovali emailem, protože telefon nikdo nebral.

    e-mail od nás:
    29/11/2018 Vážený zákazníku, zboží prozatím nebylo naskladněno, ale dodávka nebyla distributorem odřeknuta.
    Došlo pouze k prodlení z důvodu momentálního přetížení distribučního a logistického skladu dodavatele.
    V nejbližší době Vás budeme informovat telefonicky."

    Ani minulý týden se nám na číslo v objednávce nepodařilo dovolat, ovšem volala nám paní Fojtíková z jiného čísla, protože jste ve škole a telefon brát nemůžete. Požádali jste o změnu tel. kontaktu, což jsme vyřídili.

    Předmět: Re: DIGIPARTNER.CZ - Aktualizace objednávky 1615
    Datum: Wed, 12 Dec 2018 10:02:26 +0100
    Od: xxxxx Fojtík <jxxb.foxxx@xxx>
    Komu: DIGIPARTNER.CZ <[email protected]>

    Dobrý den,
    chtěl bych nahlásit změnu telefonního čísla na 7x3xxxx0.
    Mockrát děkuji.
    S pozdravem, xaxxx Fojtík

    Ani v pátek 14.12.2018 se nám nepodařilo dovolat se na nové číslo, protože telefon, světe div se, nikdo nebral.

    e-mail od nás:
    14/12/2018 7x3xxxx0 - na tel. čísle se nikdo nehlásí.
    Kontaktujte nás prosím co nwjdříve ohledně Vaší objednávky.
    Nejsme sto vyřídit ji bez telefonického kontaku, abychom upřesnili dodací podmínky, variantu produktu a cenu."


    A v sobotu 15.12. jste objednávku zrušili:

    Dne 15.12.2018 v 18:32 xxaxxx Fojtík napsal(a):
    > Dobrý den,
    > ruším objednávku 1615. Děkuji za spolupráci a přeji pěkné Vánoce.
    > S pozdravem, xxxxb Fojtík

    Zrušení objednávky jsme Vám potvrdili. Opravdu Vaše hodnocení beru jako nefér a osobně se mnne dotýká, protože jsme Vám chtěli vyhovět a udělali jsme pro to maximum. I tak Vám předji pěkné svátky.
    S pozdravem
    Procházka
    www.digipartner.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodejce se po tel. choval k manželce jako hulvát a ne jako prodejce KAVALÍR, byl arogantní, nadřazený a dělal ze sebe HOGO FOGO který všechno ví, vše zná a všude byl. Proto jsem se s manželkou rozhodl, že zásadně u tohoto prodejce nic nekoupíme a koupíme u konkurence např. alza.cz či czc.cz nebo datart.cz a pod.

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Dobrý den, je pravdou, že jsem mluvil s Vaší manželkou, ne s Vámi. Hodnotíte nás na základě toho, co Vám řekla manželka.
    Abych uvedl věci na pravou míru, absolvoval jsem výslech od Vaší paní na téma:
    - proč je to tak levné
    - jak to, že Alza a CZC to mají o tolik dražčí
    - kde zboží berete, že je tak levné
    - proč musím na záruku s tím zbožím k vám, když zákon říká, že reklamovat můžu, kde se rozhofnu a pod...
    Po několika minutách vysvětlování mi paní sdělila, že se zastaví manžel, tedy Vy. Také říkala, že to možná nestihnete v den potvrzení rezervace, tedy 19.11.2018, tudíž jsme rezervaci prodloužili o jeden den tedy i na 20.11.2018
    Ačkoli bylo zboží na výslovnou žádost Vaší manželky v prodejně připraveno, a dostali jste několik zpráv z 19. 20. a 21.11.2018, nikdo už nereagoval a zboží nepřevzal bez jakéhokoli oznámení.
    Při nejmenším mi připadá normální, slušné a správná, oznámit druhé straně, že už neplatí to, na čem jsme se dohodli (ikdyž s Vaší Paní...).

    Přeji Vám i Vaší paní mnoho zdraví, pohody a spokojenosti.

    Marek Procházka
    www.digipartner.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nedodali návod v českém jazyce.

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážený pane Ing. Chobote,
    Vaše recenze nás velice mrzí, protože nemůžeme za to, že výrobce dodává k přístroji jen velice zjednodušenou základní příručku v jazycích zemí EU včrtmě češtiny. Bohužel jiný tištěný návod neexistuje, tudíž jsme Vám ho nemohli dodat. Pro další podrobné informace výrobce odkatuje na podporu na internetu. Vaše objednávka z 13.6.2018 byla vyřízena promptně. Velice dobře si na Vás vzpomínám, když jsem Vám ještě před koupí to samé říkal, tudíž jste telefon nemusel kupovat.

  • Zboží nebylo doručeno - prý už není dostupné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • arogance a neochota, podklady k platbě až druhý den s datem splatnosti ještě ten den

    Podklady k platbě zaslány až druhý den, vysvětleno tím, že se jednalo o poslední kus. Nicméně ten den, co poslali podklady k platbě, tak k tomu datu chtěli platbu zaplatit. Ten den jsem nebyla u počítače s možností provést platbu, takže jsem platbu platila až následující den a když jsem jim volala, že platba bude o jeden den zpožděná a zeptala se, proč nedají alespoň dva dny na platbu, tak mi bylo řečeno, že je to internetový obchod a že lidi jsou u počítače pořád. Stejně tak problém při vyzvedávání, nemají např. pin u zaplacených zásilek a u právnických osob musí vyzvedávat zboží pouze jednatel společnosti, takže pro mě naprosto nepoužitelné, protože naše zásilky vyzvedávají jiné lidé, než jednatelé. To že mají tato pravidla OK, mně nevyhovují, ostatním třeba ano, ale ještě jsem se nesetkala u žádného obchodu s takovou arogancí a takovým špatným přístupem. Pro mě to byl první a rozhodně poslední nákup u tohoto eshopu.
    ------------------------------------
    3. 5. 2016
    Vážený pane,
    to co uvádíte ve svém příspěvku není zcela pravda a překrucujete fakta a slova.
    Nemám chuť s Vámi nadále diskutovat, neboť naše diskuze nikam nevede.
    S pozdravem T.

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    ********************************************************
    3. 5. 2016
    Vážený /á / pane /paní/ T. ,
    uveďte prosím jednu jedinou věc, která by nebyla pravdivá - /100% pravdivá/ Slovo "kretén" ve smyslu, v jakém ho běžně používáte ve Vaší rodinné nebo firemní komunikaci je vulgární, a trestám za něj i svou šestiletou dceru, která už chápe, že se některé věci neříkají, ikdyž si je můžeme tžeba myslet...

    S pozdravem
    P. pardon
    Procházka
    www.digipartner.cz
    +420602110011

    ********************************************************

    Vážená paní, vše je pravda, je také pravda, že se snažíme předcházet tomu, aby nebylo možno objednávku vyřídit. Proto jsou termíny pro rezervace zboží s omezenou dostupností krátké.

    Pokud jde o Vaší objednávku, objednali jste zboží 20.04.2016 ve 20:00:19. Údaje k platbě a potvrzení rezervace jste obdrželi následující den ráno tedy 21.04.2016 v 07:53:47. Nevidím tedy jediný rozumný důvod, proč by objednané zboží nemohlo být v ten den skutečně zaplaceno, když jste o skutečnosti, že údaje pro platbu můžete očekávat v následující zprávě byla řádně informována. I přes pozdní platbu jsme objednávku akceptovali a zboží bylo připraveno v den zaplacení v prodejně k převzetí, o čemž jste byla informována zprávou následujícího znění: "
    - zaplaceno, skladem v prodejně.

    Při převzetí se zákazník uvedený v objednávce, nebo statutární zástupce právnické osoby prokáže platným dokladem totožnosti. ".

    To, co následovalo potom, jsem jsště nikdy nezažil, a nebýt zákona na ochranu osobních údajů, nad videem z tohoto převzetí zboží by se pobavila spousta diváků.
    Do prodejny se asi po hodině po odeslání výzvy k převzetí zboží dostavil starší poněkud nervóznější pán s jezevčíkem s tím, že si jde pro telefon, který tu má vyzvednout, protože je zaplacený. Na můj dotaz o tom, jaké pověření k převzetí má následoval takřka histerický záchvat, že jako co si to dovolujeme, že není zloděj, co by ná,m jako měl ukazovat, ať mu okamžitě vydáme telefon a k tomu něco jadrných českých nadávek, prostě nevídané. Naprosto ho nezajímalo, že není ani osoba uvedená v objednávce, ani jednatel společnosti, která zboží objednala. Po několika dalších invektivách se ukázalo, že zboží pro firmu objednala jeho dcera a vyslala pána k nám. Dohodli jsme se tedy, že na základě telefonátu dceři bude zaslán e-mail od zákaznice s pověřením k převzetí zboží. Jablko skutečně nepadá daleko od stromu, volně cituji z hovoru, který pán provedl s hlasitým reproduktorem:
    Otec: ... jsem tady, mělas pravdu s těma kreténama sou problémy, nechtějí mi dát ten telefon
    Dcera: ... to sou kreténi, ať ti to koukaj dát , nebo ať vrátěj peníze...

    Paní pak skutečně mail odeslala a telefon jsme vydali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Obchod mi nedal možnost vyzvednout zboží osobně po mém návratu z hor a nepočkal, až se po jarních prázdninách z dětmi z hor vrátíme. Psala jsem jim email, že o zboží mám zájem, ale oni bez další komunikace následující den objednávku zrušili. Že jsem na horách, to jsem jim psala. Že strany obchodu tedy nulová komunikace a neochota prodloužit vyzvednutí objednávky až po jarních prázdninách. Naopak hned další den mi přišel od nich email, že objednávku ruší. Již si od nich nic nekoupí a nedoporučuji, komunikace je od nich nespolehliva.

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážená paní Mül...ová, Vaše recenze nás mrzí, zvláště pak, když v ní uvádíte nepravdivé údaje. Pokud je mi známo, byli jsme telefonicky domluveni, že zboží vyzvedne Váš manžel 29.2. nebo 1.3. , když jste na horách. Rozhodně není pravda, že by nám kdokoli psal jakoukoli zprávu e-mailem, neobtěžovali jste se ani zavolat, že si zboží nevyzvednete, ačkoli jsme na termínu byli domluveni. Rezervace skutečně nemůžem dělat na více než týden.

    Výpis stavu obkednávky:
    27.02.2016 09:28:49 Ano Objednáno
    29.02.2016 09:50:36 Ano Objednáno - zákazníkl nebere mobil

    Pro potvrzení rezervace a barevné varianty prosím volejte 777110011.
    29.02.2016 10:12:05 Ano Připraveno k vyzvednutí Rezervace prodejna platná do 1.3.2016
    Platba v hotovosti.
    01.03.2016 16:41:37 Ano Nepřevzato zákazníkem - Zíkazník zboží nepřevzal přes předchozí domluvu.

    --- uvolněno k prodeji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace se zákazníky

    možná, že ceny jsou lepší než jinde, ale co se týče komunikace, tak totální katastrofa. Objednaný produkt, nikdo následně nereagoval na mé e-maily a kontaktní telefon byl zvednut snad až na pátý pokus volání > při mé žádosti zdali je možné vyzvednout zboží za 4 pracovní dny, jelikož jsem byl v zahraničí > arogantně mi bylo řečeno do telefonu, že v obchodních podmínkách je jasně řečeno, že zboží drží jen max 2 pracovní dny (proto jsem tam také volal a psal s mým dotazem, že bych chtěl prodloužit tuto úložní dobu). Slušné jednání do telefonu, jako pozdrav atd, zde nejsou moc na pořádku dne. Na základě výše uvedeného a mé osobní zkušenosti tento eshop rozhodně nedoporučuji. Myslím, že v dnešní době je mnoho jiných eshopů, kde se k Vám zachovají mnohem vstřícněji.

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážrný pane Ble..., Váš komentář nepovažujšme za pravdivý.
    1. Nepožadoval jste rezervaci na 4 dny ale až na 6 pracovních dnů. Objednáno 14.12. požadavek převzetí 22.12.
    2. Nebylo možné se Vám ani dovolea na tel. číslo v objednávce, do zahraničí také volat neumíme.
    3. Rozhodně není pravda, že bychom nereagovali na e- mail

    Přikládám kompletní výpis Vaší objednávky:

    14.12.2015 16:44:51 Objednáno Dobry den, jedna se o vanocni darek pro otce pritelkyne. Jelikoz jsem pracovne v zahranici, mohu se dostavit k osobnimu vyzvednuti 22.12.2015, drive bohuzel nikoli. Nebude to problem? Predem mnohokrat dekuji za informaci. Jeste jeden dotaz - lze platit platebni kartou?.

    Krasny den,
    Bronislav Ble...
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    16.12.2015 10:42:01 Hidden Objednáno From: Es@
    Sent: Monday, December 14, 2015 4:51 PM
    To: [email protected] ; Hana Fial... ; Romana Fial...
    Subject: Fwd: Proces objednávky č. 12197

    Dobry den,

    po odeslani objednavky jsem se docetl, ze nemusi byt potvrzena, pokud nebude mozne se dovolat. Chtel bych Vas poprosit, jelikoz jsem v zahranici, tak jestli by bylo mozne me prozvonit na tel c. 0049 172 2069292 (nemecko) a zavolam Vam obratem zpet. Uvedl jsem do objednavky sice ceske cislo, ale na tomto budu k zastizeni na 100%. Pripadne je mozne zavolat Vam na +420 777110011, abych potvrdil objednavku?

    Moc predem dekuji za informaci a preji Vam krasny zbytek dne.

    S pozdravem,
    Bronislav Ble...
    16.12.2015 11:45:46 Ano Objednáno Vážený zákazníku,
    z technických důvodů není možné Vás kontaktovat na zahraniční tel. číslo /blokováno našim operátorem/
    Zboží nemůžeme rezervovat, prosím ozvěte se 21.12. na tel. 777110011 ohledně možnosti dodání 22.12.2015.

    S pozdravem
    Procházka
    DIGIPARTNER.CZ
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    21.12.2015 15:48:12 Ano Objednáno Vážený zákazníku,

    Zboží skladem /2 ks./ můžeme rezervovat, prosím v případě zájmu se ozvěte na tel. 777110011 ohledně možnosti dodání 22.12.2015.

    S pozdravem
    Procházka
    DIGIPARTNER.CZ
    /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    21.12.2015 16:27:09 Ano Nepřevzato zákazníkem zákazník volal, zboží nepřebez,e
    uvolněno k prodeji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • jiné podmínky pro podnikatele jsou smutnou snahou podnikatele znevýhodnit.. nechápu.. koupil jsem jinde..

    Pokud nejste podnikatelé, tak má obchod zajímavé ceny. Pokud jste podnikatel, tak je treba počítat s tím, že si Vás obchod neváží natolik, aby Vám dal stejnou "záruku" jako nepodnikatelům.

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážený pane, jako advokát byste mohl vědět, že spotřebitel u nás požívá zvýšenou ochranu, kterou mu dává zákon.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neberou platební karty

    jsou arogantní do telefonu

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážený pane Podrou....ku, telefon jste přes výslovné telefonické potvrzení bez udání důvodu nepřevzal. Platební karty neakceptujeme z důvodu vysokých poplatků za transakci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Konkurenceschopná cena s ohledem na lokální dostupnost.
    • Podvádějí se zkrácením záruky.

    V elektronickém formuláři objednávky je záludné zaškrtnutí požadavku tištěného dokladu pro účetnictví. Aniž by byl spotřebitel upozorněn na zásadní dopady do jeho práv, ve skutečnosti to znamená, že zaškrtnutím tohoto políčka - požadavku a vyplněním IČ přestáváte být spotřebitelem s nárokem na dvoluletou záruku, kterážto je tím zkrácena na 1 rok. To se však dozvíte až při nároku na záruční opravu po uplynutí 1. roku.

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážený pane Ondroušku, dovoluji si jen odkázat na platné Obchodní podmínky, které upravují prodej zboží. Nákup v e-shopu předpokládá, že jste se s nimi seznámil. Objednáno: 23.12.2013 12:10

    7) REKLAMACE A ZÁRUKA, ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU

    Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. V případě, že je zboží zakoupeno za účelem podnikání, činí záruka 12 měsíců. Záruka se vztahuje na výrobní vady.

  • Nemohu posoudit zboží ani po 10 dnech nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klame zákazníka - uvádí, že je zboží skladem i když není a sám neví, zda je vůbec scopen zboží dodat.

    Zásadně nenakupuji u obchodů, které se mě snaží oklamat.

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vářený pane Větrovský, objednal jste 7.1.2015 v 1.06 ráno.Na skladě byl poslední kus, který objednal jiný zákazník 6.1. vt 23.30 večer. Tou dobou skutečně skladové zásoby a dostupnost zboží neaktualizujeme.

    Posílali jsme Vám tuhle zprávu, na kterou jste nereagoval....

    /////////////////////////////////////
    Vážený zákazníku,
    litujeme, ale Vaši objednávku není v současné době možno vyřídit.
    Vámi objednaný produkt byl doprodán zákazníkovi před Vámi v čase předcházejícím aktualizaci stavu skladových zásob / mimo pracovní dobu /. Nyní již produkt není v objednávkové ceně v nabídce obchodu. /Produkt doprodán a není u dodavatele nyní skladem./

    Na základě prověření dostupnosti produktu u dodavatele nejsme sto garantovat naskladnění v objednávkové ceně v tomto a příštím týdnu.
    Sdělte nám prosím do následujícího pracovního dne, máme-li Vaši objednávku i nadále evidovat a následně vyřídit.
    Pokud od Vás nedostanneme žádnou odpověď do následujícího pracovního dne do 11.30 hodin, bude objednávka vyřazena ze zpracování a nebude nadále vyřizována.

    S pozdravem
    DIGIPARTNER.CZ

    Dotazy na tel. 602110011 :

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsou to lháři, maji tři stejne telefony v různých cenách, aby samozřejmě zákazníka postupně dotlačili k te nejvyšší. Jakmile člověk udělá objednávku, ihned volají ze zvyhodnene zboží není, právě si jej někdo vyzvedl. Nakupují i z jiných úctu, proto vim, ze je toto velmi častá taktika.

    Vubec

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážená paní Nadezda Davydova, objednali jste si 18.12.2014 v 10:27:19 telefon Samsung N9005 Galaxy Note 3 - Black 16 GB v ceně 10185,- Kč. Tento produkt byl naskladněn v počtu 2 kusů 17.12. v 19.30, 1 kus byl prodán v prodejně hned po otevření, druhý v prodejně v 10.35 . Proto jsme Vám ihned po vytvoření objednávky volali, že zboží už bohužel není a nabídli namísto verze 16GB model s kapacitou 32GB, který skutečně byl asi o 800 Korun dražří. Ten jste nechtěla a proto jsme objednávku zrušili.
    Je nám líto, že nejste spokojená, ale tady v Čechách je týden před vánocemi vždy těžké vyhovět všem zákazníkům, protože poptávka často převyšuje zásoby na skladě i u dodavatelů, bohužel se někdy stane, že se zboží vyprodá a už není k sehnání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Price
    • Product was opened and they made irregular changes in the address of the bill

    Pozor! My product was already opened when it was delivered in the shop

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážený pane, Vaše hodnocení nás velice mrzí už jen proto, že se v prodejně snažili udělat vše , abyste si telefon mohl vyzvednout. Připomínám, že jste zboží objednali a zaplatili bankovním převodem předem s údaji o plátci, které jste pak v prodejně nemohli doložit platným dokladem totžnosti. I přesto se podařilo věe vyřešit, abyste telefon mohl odnést.
    Pokud jde o telefon LG Nexus 5, byl v prodejně před Vámi rozbalen a zapnut poprvé.

    • Slušné jednání.
    • Zboží je deklarováno jako skladem přestože jej obchod nemá !!!

    Jako u většiny internetových obchodů, zboží je deklarováno jako skladem přestože jej obchod nemá !!!

    Reakce obchodu Digipartner.CZ

    Vážený pane Pánku,
    Vaše recenze není pravdivá. Na slušnost a říkání nebo psaní pravdy už asi narazíme jen zřídka. Za Vaši recenzi Vám nepoděkuji, není za co. Jen připomenu, že při objednávce nebylo barevné provedení, které jste požadoval námi nabízeno, i na obrázku byl telefon v bílé barvě. O všem jste byl informován a telefon jsme pro Vás ve Vámi poýadované černé barvě přesto do týdne zajistili.

    ROZHODNĚ ODMÍTÁM VAŠE TVRZENÍ, ŽE NABÍZÍME NĚCO, CO NEMÁME.

    Ihned po naskladnění produktu ve Vámi požadované variantě v termínu, na kterém jsme se domluvili, jsme Vám volali, že telefon je v prodejně připraven. Vy jste ho nepřevzal s tím, že jste ho koupil jinde.